Maar ik ga nu eerst even pauzeren (lees: kolven). Ik heb de hele tijd op de OK gestaan (liep weer lekker uit natuurlijk), en ik ben aan pauze toe!
Liesje, ja ik weet het dat je dan net te laat kunt zijn. Maar zoals ik al zei; de keren dat ze uit haar zelf gaat zitten is, komt nog maar weinig voor.. en optrekken nog helemaal niet.. mocht ze aantalten gaan maken, kan hij zo naar beneden.
Zoo die is er op tijd bij Bengeltje .. maar idd.. dan had ik het ook wel geweten !!! Zo nu zal ik ff dweilen.. is dat ook weer klaar
Je zeurt niet hoor .. de minuutjes dat ze nog in die box zit, zal het niet zo snel gebeuren als ik er bij blijf !!! Zo en nu heb ik me wel genoeg verdedigd !!
Trouwens heb ik weer.. moet morgenochtend naar de tandarts. 20 min met de auto... maar morgen komt mn laptop ook.. 5 voor half 12 bij de tandarts zijn en de laptop kan tussen half 12 en half 3 komen .. leuk he Hoe is het weer mogelijk
Ooh nog een vraagje.. mag een autostoeltje groep 1 ook voorin als er geen airbaqs zijn?? Mn man heeft de station mee en ik heb even de polo uit 93 thuis !! En moet dus morgen naar de tandarts
je hoeft je niet te verdedigen hoor, ik zeg mijn mening en jij die van jou! balen van je laptopje als die zou worden gebracht als je weg bent
ik heb de stoeltjes altijd voorin gehad hoor ik heb een Peugeot 106 uit 1995 en daar heb ik de Priori XP altijd voorin ze zeggen gewoon achterin is veiliger maar het mag voorin
oooh dan kan het wel gewoon. is wel zo makkelijk.. anders is het zo'n geklooi voor 1 keer !! Bij modern.nl Gisteravond besteld en morgen in huis. Gratis thuisbezorgd.. Jaaa hoor, Jildou wilde toch niet slapen, dus dacht dan gaan we het dorp eerst ff in (op de fiets) komt er weer een bui aan.. grrr.. nog maar ff wachten dus
Ooh dat kan ook! !! Nou madam ligt nu toch weer in bed het zal mij benieuwen.. ze doet hier toch niets anders dan piepen !! Zal ik toch ff dweilen eerst HAHA hoezo wisselvallig, lijk het weer wel