Ja ik zag het !! Ja zo'n mini is leuk, voor erbij Maar ja, dan kan zo'n breedbeeld het ook wel doen.. Ik heb een hp besteld. 17.3 inch scherm ben erg benieuwd.. Mn broertje is ict'er en heeft m voor me uitgezocht !! Ook stom..belde ik net de belastingtelefoon, omdat op de site staat dat je moet bellen als je de kinderopvangtoeslag stop wilt zetten.. gaat die vent eerst nakijken of dat per telefoon mag.. Ja uuh dat staat op internet !!
Ik ben medisch analist bij de oncologie en hematologie in het Sophia kinderziekenhuis. Ik stel de diagnose en volg de behandeling (of ze bijvoorbeeld in remissie=kankervrij zijn) en ben o.a. aanwezig bij beenmergpuncties e.d. op de OK. En nog meer dingen, maar dat wordt te ingewikkeld en lang om te vertellen.
Sam, internet is een andere afdeling, dus hij moet het eerst even op zijn afdeling checken Bij mij zat er een verschil tussen m'n zwangerschapsverlof en de ww, niemand kon me uitleggen hoe dat kon, want ze weten van elkaar niet hoe ze het uitrekenen.....
Hihi, ik heb me zelf ook rot gezocht. Je kan ze kopen bij de zeeman! 39 cent voor 12 stuks! Ze hebben roze en blauwe.
Ja daarom vroeg ik het !! Want ik wist van vriendin waar ik gister was dat het aardig zoeken was, en ik met mn domme kop niet gevraagd waar ze dan waren !!
Zo Pieter heeft z'n prikjes weer gehad, hij heeft op het cb netjes laten zien dat hij een paar stapjes los kan lopen, verder wilde mevrouw dat hij twee bekertjes tegen elkaar slaat, nee hoor meneer zet de grootste neer en doet vervolgens de kleinste erin en begint te lachen.....verder is meneer een cm gegroeid in een maand, maar maar 80 gram aangekomen....onze beer weegt nu 9075 gram. Daarna nog even langs de bakker voor brood, en nu ligt meneer prinsheerlijk te slapen in bed Joeppie! Mama ook wat tijd voor zichzelf
Haha Lekker kind mone.. Jahoeeeee, hier bericht van de cardioloog. Medio sept moeten we een afspraak maken! 24 uurs reigstratie geen ritmestoornissen meer. Dus 3 weken voor de afspraak moeten we de medicijnen gaan afbouwen (staat precies hoe en wat) en dan is ze op de dag dat we voor controle moeten zonder medicijnen !!
JAAA .. wel jammer dat het afbouwen pas over 1,5 maand is.. en ik dan weer aan het werk ben.. maar goed.. gelukkig werk ik dan nog maar 1,5 dag!!!
ja joh niet normaal hij kan zich van half lig stand naar zittend brengen hij heb nu 2 ondertandjes en nog vele dingen vind het te snel gaan zo hij brabbelt hele huis bij elkaar en lul de oren van me kop sam super zeg hopelijk blijf de medicatie eraf
heey meiden! het is eeuwen geleden voor mijn gevoel dat ik hier geweest ben! Hoe is het met jullie? Ik heb onderhand van alles meegemaakt, maar als ik dat hier vertel dan wordt dat een heel boek haha! Op zich gaat alles hier goed! Ik heb nu 5 wkn vakantie dus wil probren om weer mee te kletsen en mee te lezen!