Ja treintje, leuk he! (maarre.....mondje dicht he ) Rebbel, wat een mooie foto! Sam, wat zielig twee gaatjes! Ik heb er net eentje laten maken, vind het altijd minder erg dan tandsteen verwijderen
Haha nou zoo zielig is het nou ook weer niet !! Volgens mij is een bevalling pijnlijker !! Ja tandsteenverwijderen vind ik ook een crime.. rot geluid..
@sam: wat goed dat je kunt gaan afbouwen met de medicatie voor jildou! @pipo: ik hoop voor je dat het snel raak is meid!
Ooh wat een gave echo foto !!! Heerlijk Rebbel geniet ze... (ik word stiekem een beetje jaloers!) Sam lekker zeg straks Jildou zonder medicijnen! Pippo ben je nu helemaal gesetteled?? Heb je vlot gedaan dan die verhuizing. Hebben de mamma's van de 1 jarigen nog tips aan of afraders voor het feestje, ik vind het echt heel leuk maar alle familie en goede vrienden wonen echt ver weg, en ik ben een beetje bang dat het te veel gaat zijn voor Tom zo'n hele dag... Maar anders dan beginnen vanaf een uur of 2 en Tom gewoon normale tijd naar bed kan ik ook niet verzinnen...
Goedemorgen meiden! Hier al een poos uit bed weggerold! Heb mijn huishouding in principe al klaar! alleen nog stofzuigen en dweilen! Chell vond dat zij om 5 uur al uitgeslapen was! En ze wou ook niet even met mama in bed liggen, want ze vond het nodig om mij te slaan, op me te springen en aan mijn haar te trekken! Kan dus niet echt zeggen dta ik lekker wakker ben geworden hahaha!
Haha gezellig Lindaa !! Hier vond een neefje het leuk om mij wakker te maken om 5 uur.. Om 10 over 5 vond jildou het ook leuk om mij wakker te maken. Maar na een slokje drinken is ze gewoon weer verder geslapen. Ik ben er 10 voor 7 maar uit gegaan omdat ik toen voor de zoveelste keer door dat rotneefje werd gewekt .. Ben ik meteen maar met de honden uit geweest.. Mariss.. Je kunt het toch naar bed doen wanneer hij anders ook naar bed gaat? Doen wij ook gewoon als we visite hebben nu.. Alleen is het wat lullig dat hij natuurlijk de hele tijd slaapt als de visite er is ..
hier wel een lekkere nacht achter de rug... Rihanna heeft nog steeds last van uitslag in haar nekje en iets op haar schouder, het lijkt een beetje op zonneallergie...ik zat zelf te denken aan warmte uitslag maar kan dit ook waterpokken zijn?
Liesje.. Waterpokken lijkt me niet.. Dat zit niet alleen in nek en op de schouders. Maar warmteuitslag zou nu toch wel zo goed als weg moeten zijn toch??
Dit is ook weer fraai.. Nooit slaapt Jildou meer voor 10 en .. nu ligt ze natuurlijk weer 3 kwartier in bed en we moeten zo naar het cb.. hmmmz...
de uitslag is nog niet weg...het leek mij ook geen waterpokken maar goed je weet het niet he Lin??? HHH???
Waterpokken lijkt het mij ook niet Liesje, het moten dan vochtblaasjes zijn, ook in aangezicht enzo...
Is het jullie ook opgevallen dat je geen 30sec meer moet wachten op terug te posten hier? Wel handiger!