Ja echt super! Nu is het huisje van ons! Zijn wel ver van de familie gaan wonen, in een andere provincie eigenlijk...maar we jeunen ons hier zo! Veel rustiger! Ook voor de kindjes is het hier leuk!
Ik weet niet wat jeunen betekent haha, maar zal wel iets positiefs zijn!8) Is het ver heen en weer rijden dan naar je fam?
Jeunen, is amuseren...het goed hebben... De dichtste is een dik half u rijden, ook naar werk...vroeger was het maar 5min rijden...maar mannetje zijn werk is hier en hebben een auto kunnen wegdoen, hadden er twee...hebben nog twee, maar staat te koop de ene, ze komen hem afhalen aan deur!
Neen ze komen mannetje halen met camionette want ze werken op verplaatsing he... Ja, als we naar familie gaan dan is het inderdaad een daguitstap naar zowel mijn moeder als zijn ouders...
Ah zo pippo! haha okee liesje! Ik mezelf ook eens onder de douche gooien! Heb echt alles al klaar! zelfs de aardappels al geschild!
Zooo ik ben weer terug.. Het is hier redelijk droog hoor Lin !! Ben op de fiets naar cb geweest !! Nou verder alles prima.. 71,5 cm en 8165 gram. Ze volgt mooi haar eigen gewicht. Waar ik me dan weer wel zorgen over maak is het hartruisje dat te horen is. Als ze niet al bij de cardioloog liep dan had ze me doorgestuurd. Ik zei dat hij eigenlijk nooit naar haar hart luistert, terwijl er toen in het ziekenhuis ook al wel eens gezegd is. De ene keer was het wel te horen en de andere keer niet. Maar het is wel een 'bijzonder' ruisje zeg maar.. Maar kan ook heel goed bij haar geschiedenis horen zei ze.. Hoefde me in ieder geval geen zorgen te maken, maar dat doe je dan wel weer !!
Ooh en ik mag Jildou gerust wat gewone melk geven tussen de middag! Goed om allergieën tegen te houden zeg maar.. Dus geen opvolgmelk! Verder blijven we nog vrolijk ff bv geven !!
haha sam! nu is het hier ook ff zonnig! maar voor hoelang? logisch dat je je zorgen maakt om dat ruisje! is niet meer dan normaal lijkt mij! Maar meen je dat echt? gewone melk?
Ja dat meen ik echt. Geen probleem zei ze! Ze krijgt nu ook al gewone melk in de thee hoor. Dat mocht toen ook! Nou als de arts het ook zegt! Moet zeggen dat wij dat vroeger ook kregen !! Ze krijgt natuurlijk verder nog wel gewoon bv hoor!!!
Denk dat dat is omdat je het niet als complete voeding moet geven! En omdat ze verder als basis wel gewoon bv krijgt.