ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    jaa precies dat denk ik ook ja!:p

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA, mooi dan denken we hetzelfde :p

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou heb net even met mn moeder gebeld en ik denk dat ik morgen even naar de ha ga. Bel ik vanmiddag even heen. Dan kan hij even horen. Als hij vindt dat ik daarmee eerder naar de cardioloog moet gaan, dan kan ik dan alsnog hem bellen.. Is net even wat makkelijker ;) !!
    En m'n afspraak voor de cardioloog (umcg) is niet 11 sept maar 18 sept. Communicatiefoutje denk ik. Zal ik morgen nog wel even heen bellen voor de zekerheid ;) !! Dus afbouwen medicatie begint dan 28 augustus..

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mijn geheugen is net een zeef, zelfs met 2 pagina's naast elkaar geopend lukt het me niet om alles te onthouden. Dus sorrie als ik iemand vergeten ben. Deze oude muts begint langzaam maar zeker wat meer problemen te krijgen met haar korte termijn geheugen.

Sam, super zeg, dat je binnenkort mag gaan beginnen met afbouwen van de medicijnen. En Jildou volgt ook al zo mooi haar eigen groeilijntje.
    Ik kan me voorstellen dat je je toch even zorgen maakt vanwege het ruisje, zeker met jullie geschiedenis. In jouw plaats zou ik inderdaad ook even langs de huisarts gaan of even bellen met het ziekenhuis om te informeren of zij het nodig vinden dat je eerder langskomt.

Rebbel, mooie echo en het lijkt me toch een geruststelling dat je binnenkort kunt beginnen met die injecties om een vroeggeboorte te voorkomen.

Pippo, fijn dat jullie je zo goed thuisvoelen in jullie nieuwe huis. Dan maar iets verder van de familie af. En ach, een half uurtje rijden, dat valt toch best nog wel mee?

Mone, leuk zeg, weer stoppen met de pil. Ben benieuwd wanneer we roze nieuws van jouw kant mogen horen.
    Pieter ook al naar het CB geweest en prikjes. Altijd sneu.

Mariss, ik zou inderdaad ook gewoon het gewone slaappatroon blijven volgen op z'n verjaardag. En misschien niet teveel uit handen geven met zoveel nieuwe indrukken. Alleen bij jou en z'n vader, verder niet.

Yelina is vanochtend ook weer APK gekeurd en heeft de entingen weer gehad. Het was natuurlijk weer brullen vanaf het weegmoment. Ze vindt het echt helemaal niks dat anderen aan haar komen om haar te onderzoeken, wegen of wat dan ook.

Ze weegt nu met 11mnd en 10 dagen 8714 gram en is 72,3 cm.

Wel grappig om dan de curve van Alyssa er weer even bij te pakken.
    Zij was met 11mnd en 5 dagen 8935 gram en 72 cm.

Yelina is heel lang net wat kleiner gebleven dan haar zus, nu haalt ze haar langzaam in qua lengte, met gewicht blijft ze er net onder.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Precies Inez. Ik vraag de huisarts even wat hij ervan vindt en dan kan ik altijd de cardioloog bellen! :D
    Ja hier ook mooi haar eigen lijntje :D !!
    Grappig is dat de dames aardig gelijk op lopen :D !!! Topkindjes bij jou!!

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    :D :D

Ja, hier een zeer trotse mama die erg blij is met haar topkindjes. Vond het bij het CB wel sneu dat Alyssa er bijna om moest huilen dat haar zusje zo'n verdriet had. Wat een schatje is het toch, dat ze zo meevoelt met haar zusje.

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aah wat een schatje ook!! Jildou vindt het daar ook niets.. VOoral meten vindt ze een hel.
    Nou Jil en ik gaan even shoppen :D BROEKENJACHT :p !!

8. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, veel plezier met broekenjacht! ;)
    Ik meen toch dat je 11sept had doorgegeven? En afbouwen met medicatie 21aug? Niet?

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Leuk joh...broekenjacht

wij gaan zaterdag op caravan jacht

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zooo :D Hier goed geslaagd :D !!
    Pippo: ja ik had het zo doorgegeven, maar miscommunicatie met de telefoniste waarschijnlijk. Kreeg vandaag bevestiging van de afspraak, maar was 18 sept. Bel maandag nog even voor de zekerheid! Maandagmiddag moet ik met Jil naar de huisarts voor haar hartruisje.

11. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Inez gaan ook zeker Tom zijn ritme niet om gooien die dag hoor! Dan hebben we nog een paar dagen langer pret!

Pippo echt geweldig dat jullie zo'n goede zet hebben gedaan.

Sam niet te veel zorgen maken hoor! De cardioloog heeft vast wel eens geluisterd, en bijna 1 op 5 kindjes heeft een ruisje, waarvan het overgrote deel "goedaardig" Als ik jou was zou ik het ook echt wel laten nakijken trouwens...

Liesje waterpokken zijn echt kleine vochtblaasjes, hier al maanden pukkels op allerlei plaatsen en ha en cb weten allebei niet wathet is, gelukkig heeft hij er geen last van dus laten we het er bij...

Zo vandaag weer APK 80 cm en 10260 g, we zijn de magische 10 kg grens voorbij, lekker ventje al zeg ik het zelf en de prikken vielen erg mee (tot nu toe)

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Liesje: Caravanjacht. Wat leuk!!! Dat lijkt mij ook nog wel eens wat.. Wie weet :D !!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm mijn berichtje was dus niet geplaatst.. moet nog steeds 30 sec wachten Pippo hoor ;) !!

Mariss: fijn dat alles goed was :D !! Lekkere vent :D !!
    Maak me op zich ook niet heel veel zorgen hoor. Cardioloog heeft de eerste keer dat ik bij hem kwam naar haar hart geluisterd (toen was ze 2,5 maand oud) daarna nooit weer! Maar cb zei wel; dit klinkt anders dan zo'n heel onschuldig ruisje, maar het kan bij haar heel goed horen.. Wat ik wel weet is dat toen tijdens de echo (zelfde avond als wanneer ze toen in het ziekenhuis is opgenomen) te zien was dat haar kamers lekten, maar dat was ook niet vreemd na zo'n tachycardie(ritmestoornis) en een elektrische schok om het hartritme weer in het goeie ritme te krijgen! Ik heb in het ziekenhuis en later bij de cardioloog nog gevraagd of ze ook weer een echo maken. Maar dat hoefde niet zeiden ze. Ben wel benieuwd wat de huisarts maandag zegt.

14. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Sam gewoon lekker laten uitzoeken, dan weet je in ieder geval wat er is. Anders ga je iedere keer dat een nieuwe arts naar haar hartje luistert weer dit verhaal krijgen... Als ze echt een forse afwijking zou hebben had ze het nooit zo goed gedaan qua groei en lekker spelen, drinken etc. Maar je hebt groot gelijk dat je het uit laat zoeken! ( houd even in je achterhoofd dat cb artsen niet zo'n lange opleiding hebben als je huisarts of cardioloog, en dit niet zo vaak tegenkomen)

mooi dat de broekenjacht is geslaagd, voor jezelf of je kleine meid?

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bedankt Mariss. Ja zo denk ik er ook over hoor!! Nee deze cb arts wist niet eens wat wpw was. En het komt ook niet veel voor bij baby's dus ja.. Het komt vast wel goed :D !!!
    Broeken voor Jildou. Die had ze niet meer ivm die spreidbroek had ze vooral rokjes en leggings en de broekjes die ze had waren allemaal te kort :p !! Ze heeft haar oma's lange benen.. Voor mezelf ook nog het één en ander gekocht :D !!

16. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Je hebt jezelf ook lekker verwent Sam! Sloeber!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Pippo :p Jaa goed he :p !! een puzzelboekje, sweatvest, nieuwe bh en nog een leuk shirt :p Had nog wel ff willen shoppen, maar madam had geen zin meer ;) Neej haar buit was al binnen :p

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Typisch, bij ons dochter is dat ook!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    meidenkwaal :p !!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames!
    Wat een pokkeweer.. Gelukkig had ik de wekker maar lekker vroeg gezet, zodat ik de honden zonder Jildou uit kon laten. Die ligt nu nog lekker te slapen!! Ze was vanochtend om 5 uur al wakker, dus dacht die slaapt nog wel even door!
    Trouwens gister bij de hema een hele leuke voedingsbh gekocht.. Tip voor de bv -moeders. Nu maar 5 euro :D !! Eindelijk eens een leuke bh :D !!

Deel Deze Pagina