Ja, maar ik weet als ik naar mijn gyn zou gaan, dan zou die het toch voorschrijven, is het toch niet normaal dat je bloedingen hebt tijdens de pil slikken...maar goed....
Ja maar je hebt ook hier gezegd dat je een eisprong voelde. Ik was er niet mee akkoord gegaan en anders had ik het met condoom gedaan.. Maar goed.. kan er heel moeilijk over doen.. Die 2e zou er toch wel komen dus ach !! Wel leuk verjaardagscadeau voor je mannetje !!
Als ze de pil heeft blijven doorslikken dan maakt dat ene pilletje niet meer uit vrees ik...tja, nu ken jij een iemand, waarschijnlijk dan ook te licht... Maar als het niet geeft stop ik er gewoon over, liesje ziet volgende week wel hoe het zit...wou alleen maar even melden dat ze er niet teveel moet op hopen en als het dan toch blijkt te zijn, des te beter...
Geen idee Pippo, maar wat ik al zei 100% is het niet betrouwbaar dat is geen enkel voorbehoedsmiddel.. En idd laten we dan maar duimen met zn allen voor Liesje
dankje bruidje! Sam, Pippo... krijg hier trouwens wel een beetje het idee dat het mijn eigen schuld is als ik nu zwanger zou zijn....vind het een beetje oneerlijk maar goed dat is mijn mening en dat is het laatste wat ik erover wil zeggen als ik vandaag nog test dan laat ik het wel weten en anders wachten tot volgende week
Liesje: Nou schuld, schuld... Maar vind het wel een beetje onvoorzichtig, als je nog niet zwanger wilt raken... Als ik nog niet zwanger wilde raken, had ik bij twijfel iig een condoom gebruikt, wat betreft de werking van de pil. En daarbij heb je het er elke maand wel weer over... En dat is niet erg hoor, je mag hier zeggen wat je wilt !! Maar zo denk ik er een beetje over!!
ik hou ook wel gezellig hoor, maar ik mag mijn mening ook wel geven toch... ik bedoelde gewoon te zeggen dat ik er niet verder over ga discussieren 8)
oh ja even iets heel anders whahaha Ik oefen al een paar dagen "klap eens in je handjes" met chell! en nu als ik dat nummer zing gaat ze in der handen klappen jeeejjj!!
ik wel maar ik hou heel wijselijk mijn mond dicht anders schrijf ik dingen die weer anders over komen dan hoe ik ze bedoel want dat is het nadeel van een forum, je kunt geen expressie aan je woorden toevoegen... dus ik zeg er verder ook niks meer over....
chell heeft een trainingspakje aan, met alleen een korte mouw romper eronder! (omdat ze toch een trainingsvestje erover aan heeft!)