ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lindaaa leuk :D Ben ik ook met Jil mee bezig :D

oke!

2. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ja is zo leuk om te zien he! eerste keer toen ik dat deed, zat ze naar haar handjes te kijken van hmz, hoe krijg ik dat ook voorelkaar?
    en nu klapt ze er echt mee! natuurlijk niet met zoveel geluid als wij dat doen, maar het is een super gezicht! Ook dansen vind ze prachtig! heb ik een muziekje op en dan ga ik met mijn hoofd van links naar rechts.. nu als ik muziek op doe staat zij in de box, en doet hetzelfde! kleine na aper!:)

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik trek julian zometeen een blouse aan met lange broek en als we weg gaan lekker vestje

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    oke dank je. Ik doe haar bolerootje straks over haar shirt aan. Vind het wel wat frisjes idd ;) En mezelf als mijlpaal valt niet mee, want ik heb het altijd koud :p !!

Liesje. toch nog even een vraagje.. En dan houd ik ook op hoor :D !! Heb je dat gevoel zelf niet dan gehad als je het idee hebt dat de pil niet helemaal top werkt om dan maar ff met condoom te werken, of iig dit met je mannetje te bespreken??

5. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    He meiden! Ben weer terug van de tandarts. Gelukkig was alles goed, dus ik mag weer een half jaartje wegblijven. Ik kreeg zelfs complimenten dat ik zo'n mooi gebit heb! :D

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goed gedaan Lindada :D !!

7. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Pfff, vette discussie geweest hier zeg! Ehhh, tja een ongelukje kan altijd gebeuren toch? Ik ken ook iemand bij wie de pil niet werkte. Ze heeft verschillende geslikt, en twee keer zwanger geworden door de pil heen. Maar ze was er wel heel erg blij mee. Ik neem aan dat Liesje mocht het zo zijn, ook erg blij zal zijn.

8. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Oh, nog een leuk nieuwtje! Ik vroeg toch laatst over de late voeding van 23.00 uur? Nou, ik heb het gewoon maar geprobeerd om hem over te slaan, en Deena staapt nu al twee nachten gewoon door! Jippie! Kan ik eindelijk weer een beetje slaap in gaan halen (misschien gaan die extra kilo'tjes er dan eindelijk ook af...)

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh Lindada.. Bij de hema hadden ze ook kleine elastiekjes.. Hier natuurlijk bij de Zeeman niet :( !!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kijk, goed gedaan Lindada :D !!

11. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik heb ze niet gezien bij de Hema. Raar dat ze ze bij de Zeeman niet hadden. Ik heb ze al bij 3 verschillende gezien. Ze hangen vlakbij de kassa. Maar je bent al geslaagd. Hebben ze bij de Hema meer kleurtjes? En zonder gek poppetje of iets dergelijks erop?

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier wel elastiekjes, maar niet van die kleintjes bij de zeeman.. Kan best zijn dat ze er volgend week weer zijn.. is altijd zo ;) !! Ja heb nu verschillende diktes en groottes.. geel, blauw, groen en roze.. Er zitten hier genoeg bij voor Jildou die ze nu alwel in kan :p

13. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ja goed he?! Bij het cb wilde ze dat ik steeds de voeding met 10 minuten ging vervroegen tot ze doorsliep. Maar daar had ik helemaal geen zin in. En ik had de laatste paar weken al het idee dat ze het niet echt meer nodig had. Ze werd ook steeds moeilijker wakker. Dus ik dacht; ik waag het erop! Gister sliep ze van 20.30 uur tot 6.40 uur en vandaag van 20.00 uur tot 7.15 uur!!! Echt helemaal geweldig! :D :D :D

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Heerlijk meid :D !!
    Jildou drinkt meestal rond uur of 8 s avonds.. uur later andere kant nog (wordt ze zelf wakker). en dan normaal gesproken rond uur of 7.. Maar laatste week is het weer feest.. vannacht was het ook een keer uur of 2.. maar dan drinkt ze eigenlijk niet hoor.. is ze gewoon wakker... ff sabbelen en valt ze weer in slaap.. En 5 uur was ze vanochtend weer wakker..gevoed en tot 10 voor 9 geslapen :p

15. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik ga eens navragen of die kleine brood moet s'ochtends.. hij krijgt nu zn fles nog met ontbijtgranen maar trekt bijna de boterham van mn man uit zn mond.. :)

over kilootjes gesproken, alweer 3 erbij hier.. pfff...

Zou dat echt schelen qua afvallen als je meer slaapt?

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm Bruidje.. Dat mag toch gewoon.. hoef je geen toestemming van cb voor toch ;) !! Gewicht heeft hij genoeg :p !!

17. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Het schijnt zo te zijn dat wanneer je te weinig slaap krijgt, je lichaam extra vet vasthoud. Je lichaam 'denkt' namelijk dat er slechte tijden zijn/aankomen.

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh is dat zo Lindada :D Weer wat geleerd.. Nou hier zijn de kilo's er wel af :D !!

19. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Oh, er is er een wakker. Ga de kleine maar uit bedje halen en dan gaan we lekker eten. Ik heb zelf ook wel honger moet ik zeggen. Doeidoei!

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik mocht de fles ´smorgens al vervangen door brood dus het lijkt me dat jij dat zeker al wel mag

Deel Deze Pagina