Ik sluit me helemaal bij Rebbel aan !!! Hihi handig Ischa he, met je mobiel internetten !! Heb ik ook !!
Mooie foto's Lindaa. En ook echt een mooie meid! Lucas gaat morgen voor het eerst logeren bij de zus van mijn vriend. Best wel een beetje spannend.
Ik kan het me voorstellen Sam dat jij dat niet zal doen. Mijn ouders zouden ook graag willen dat hij een keer kwam logeren maar ik vind dat net iets te ver weg. Komt wel een keer. Ik vind het nog niet zo handig internetten op mobiel maar heb het dan ook nog niet zo lang. Moet nog even wennen
Ik ook niet hoor.. soms is het wel ff makkelijk.. Ff snel mail checken.. en soms ff op forum kijken.. maar verder !! Welke mobiel heb je?
ik doe niet aan internetten op mobiel! hubbie heeft ook zon ding een sony ericson experia ofzo! ik snap er geen hol van hoor whahaha thnx voor de opmerkingen! heb er veel meer (he sam ) maar dan ben ik zolang bezig met uploaden :S
HAHA JAAA LIndaaa.. mijn pc staat vol !!! Maar goed dat ik net een nieuwe laptop heb !! ik heb een samsung touchwiz f480. Wel gaaf ding !!
ik bedonder niemand hier en ik ben zeker niet met de pil gestopt! ik schrijf hier zeker voor jan lul mee of niet sorry maar dit gaat me te ver
Nou leg het dan maar uit hoe het wel zit Liesje.. Want alles komt overeen met jou.. En je hebt zelf ook onder deze naam geschreven.. Wel heel toevallig dat zelfs de data kloppen toch?
@liesje: is het nou echt zo raar dat wij onze bedenkingen hebben wanneer je onder 2 namen mee schrijft op zp? en wanneer de verhalen en data overeenkomen? als we het zo ontzettend mis hebben lijkt het me logisch dat je probeert uit te leggen hoe het dan wel zit...
als ze mij ergens van beschuldigen wat niet waar is, zou ik mijn uiterste best doen om het uit te leggen! en niet na een korte reactie weg gaan. maar misschien horen we nog wat...