Inez, hier is t nu weer goed hoor! Kan er weer tegenaan Pff heb Jildou net 2 x verschoond, dikke poepbroeken. Nu ligt ze nog ff te lurken en weer een dikke natte scheet. HIHI lekker hoor
Hmm kom er ook steeds meer achter, plannen met beeb is onmogelik Zou met honden uit en dan ook ff naar de winkel, maar madam had blijkbaar nog dorst.. Nu slaapt ze aan mn borst, fijn hoor Zo de jas aan, wagen in en wegwezen
hoi meiden! hier met Milan alles prima, krijg zo nog kraamvisite en ik geloof dat ik het dan allemaal wel gehad heb. gister om 8 uur de laatste fles en vanmorgen pas weer om 8 uur dus helemaal super! het ritme is weer terug! het gaat niet zo goed met mn oma, ligt in het ziekenhuis. ik ga er vanavond heen, ben benieuwd of het weekendje center parcs door kan gaan... ze lag al in het zkh maar wilde perse bij de doop van Milan zijn en heeft zich beter voorgedaan dan dat ze was! ze hebben haar te snel laten gaan en nu ligt ze er weer met een longembolie! ze heeft meerdere bloedstolsels in haar longen. liefs rebbel
ja die van 23.00 is komen te vervallen! hij krijgt 200 cc per fles aangeboden, maar laat soms ook wel wat staan en drinkt dan 170 of 180 cc, maar dat is niet erg gezien zijn gewicht! hij krijgt de laatste fles pap! liefs rebbel
oh meid! ik hoop echt voor je dat jullie meisje snel door gaat slapen! kan me helemaal voorstellen dat het vermoeiend is, zeker nu je weer aan het werk bent! op de nutrix staat dat het vanaf 4 maanden mag, maar Milan is ook nog geen 4 maanden! ik zou het eens navragen, je kan ook de thebe lijn bellen, je kunt het altijd proberen! liefs rebbel
He Rebbel wat naar voor jullie en je oma. Ik hoop dat het gauw wat beter met haar gaat. Liesje, ik heb vannacht aan je gedacht hoor Ik zat vannacht ook voor de derde nacht op rij weer een nachtvoeding te geven. Weet niet waarom ze opeens niet doorslaapt. Ik denk een groeisprongetje want ze is heel erg met haar handjes bezig en met proberen om te draaien. Trouwens, ik denk dat als je het aan het CB vraagt, je Rihanna best al een papflesje mag geven. Misschien helpt dan een beetje? Veel liefs v Treintje
Het CB wilde niet hebben dat Rihanna al een papfles kreeg, want tja dat was toch veel te vroeg.... ze wil mij gewoon 6 keer 's nachts het bed uit hebben om Rihanna te troosten nadat ze 10 minuten heeft gehuild net zolang troosten tot ze stil is en dan het hele riedeltje overnieuw en dat net zo vaak als dat zij begint te huilen maar mevrouw vergeet wel dat ik de volgende dag ook gewoon weer aan het werk moet ik mocht Rihanna ook niet meer langer als een uur beneden hebben na een voeding want dat was ook niet goed voor haar maar Nutrix dat was uit den boze hoor!
Wat een streng CB zeg, hier zeggen ze helemaal niets over hoe lang Pieter beneden mag zijn na een voeding... En ik weet niet hoe lang ik het volhou Pieter niets vasters te geven. Hij probeert ons nu al na te doen met het eten, en maakt dan ook echte smakgeluiden (best grappig).
Zo, gisteren ons weekje barcelona geboekt! Manlief heeft een conference daar, en wij gaan gezellig mee! En....heb net een Bumbo zitje gekocht op internet! Ben zo benieuwd hoe dat Pieter gaat bevallen! (en ons) Vind het helemaal geweldig, maar 21,20 incl verzendkosten...en mensen op marktplaats maar ruim 30 euro vragen....
goh bij jou ook al? ik weet ook nog niet of ik me wat van het CB aantrek aangezien ze het de vorige keer ook gruwelijk bij het verkeerde eind hadden
He meiden! Hoe is het hier? Ben al een tijd niet achter internet geweest. Druk met andere dingen... haha! Met Deena gaat alles nog steeds goed. Ze groeit goed (ze past al niet meer in maatje 50) en de nachten gaan ook nog steeds super. Alleen overdag slapen moet ze nog wat meer. Ze wordt nog veel wakker, of wil helemaal niet slapen. Maargoed, dat komt ook vanzelf wel. Wel vraag ik me af en toe af wat ik hiervoor de hele dag deed...
Heey Lindada.. niet meer in 50 ? Die van mij heeft de eerste 62ers al aan en de eerste 56ers te klein en is nog niet eens 3 weken! HIHI.. joekel hiero
Hoi Liesje, Nou wil ik je niet zeggen dat je rustig een papfles kan geven, maar ik heb een vriendin met een jongetje en die kreeg zelfs al pap met 7 weken! Had hij gewoon nodig, iets stevigs in zijn maag. Ik zeg niet dat dat goed is, maar zo nauw luistert het allemaal blijkbaar niet. Groetjes v treintje
Het CB was hier fel op tegen, ergens is het misschien wel vroeg maar door de voeding wat ze nou krijgt zit ook al rijstzetmeel, dat komt een beetje op hetzelfde neer. Ik kijk het eerst even aan door 's nachts gewoon een voeding te geven, helpt dit niet dan ga ik het wel proberen om 's avonds door de laatste fles wat Nutrix te doen maar ik ga eerst even afwachten
Hoi Liesje, Ik begrijp het hoor. Ik heb ook lang op het punt gestaan om Isis al een papfles te geven omdat ze zo'n honger had, maar ik vond het toch een beetje griezelig. De CB arts zei met 3 maanden en een week tegen mij dat als ik vond dat ze eraan toe was, ik het mocht geven, maar ik hoor al dat de meningen erg verdeeld zijn Lastig he? Groetjes v Treintje
ja is echt lastig, ik kijk het eerst aan hoe het gaat en anders probeer ik het echt wel en kan ik mezelf en haar veel ellende besparen 's nachts want Rihanna is overdag veel betere te genieten als zij 's nachts goed geslapen heeft.
Hier heeft Geno ook goed geslapen! Gisterenavond rond 21u30 de borst gehad en normaal gezien terug om 02u, maar het was nu 05u! Ik was om 02u wakker geschoten van de stuwingen, toen wakker om 03u en dan terug om 04u, maar steeds geen geno te horen...dacht dat er al iets mis was, maar om 05u was hij er dan, was wel blij want borsten stonden op springen!