Nou dat waren alleen ik, Pippo en Rebbel. En dat heeft niets met respect te maken, maar gewoon een vraag of je dat niet hebt gedacht.
Daarbij de berichtjes van Pimpernel gaan al veel verder voor gister... Dus daar kan het niet alleen aan liggen lijkt mij.
wij wisten idd al dat je pimpernel was! jij zegt dus dat jou reden erachter is dat je hier niet geaccepteerd werd.. jammer! maar dan lijkt het me alleen maar goed dat dit naar boven komt, want het is erg jammer dat je dat niet aan durft te geven. en ja wij gingen erg twijfelen aan je verhaal dat je voor een vriendin postte want alle vragen die je via pimernel stelde gingen over jou situatie op dat moment. en als je daar dan hele andere dingen zegt zoals dat je met de pil gestopt bent! dan voel ik me in de maling genomen als wij jou hier advies geven e.d. over de doorbraakbloedingen terwijl je aan de pil bent!! en je stelde daar elke maand (die al een hele tijd terug gaan) wel dezelfde vraag, ja sorry maar dan lijkt mij dat je toch echt iets fout doet met de pil.. maar dat is jou verantwoordelijkheid. het is niet onze bedoeling om je hier weg te jagen, maar we begrepen er geen bal van! maar goed, sam en ik worden nu door iedereen als de boosdoeners gezien, want niemand kan het schijnbaar iets schelen dat jij dingen schrijft die lijnrecht op elkaar staan. dus ik zou zeggen veel plezier nog hier.
oef meiden! Het enige wat ik even wil toevoegen (jaa spuit 11!) whaha Is dat ik het erg jammer vind dat wij dames (en dat bedoel ik in algemeen) elkaar blijkbaar dus minder vertrouwen en in vertrouwen nemen dan ik dacht! Ik meende toch echter altijd dat wij een vrij zeer hechte groep zijn/waren die toch al meer dan een jaar (mssn zelfs wel 2?) samen lief en leed hier in dit topic delen! Ik dacht ook echter dat we elkaar dus ook als "virtuele vriendinnen" konden beschouwen en ook alles maar dan ook echt alles met elkaar konden delen, zonder dat iemand zich niet gerespecteerd of iets voelde!
Mooi gesproken Lindaa. Dat dacht ik ook. Maar aangezien het merendeel het met Liesje eens is, denk ik dat ik zelf maar opstap. Kan Liesje hier vrolijk verder meekletsen. Het is mij wel even goed zo.. Dan hoeft ze zich niet meer niet- gerespecteerd te voelen, want een vraag stellen is blijkbaar niet mogelijk. Nou om dan nog te blijven kletsen, laat maar..
een vraag stellen is zeker wel mogelijk en dat heb ik ook wel aangegeven maar als ik het gevoel krijg dat ik niet gerespecteerd wordt is mij dat toch ook goed recht om te zeggen dat ik toch zo. Ik vond ook dat we altijd een leuke hechte groep hadden die lekker met elkaar konden kletsen...erg jammer dat dat om zoiets uit elkaar moet vallen als het aan mij ligt dan ligt het nu achter ons en kletsen we gewoon verder......(maar dat zal wel weer raar klinken uit mijn mond aangezien ik net gezegd heb dat ik niet meer meeschrijf hier )
enne Sam, het gaat er niet om wie het met wie eens is.... wijs mij maar aan als de schuldige...het is mij goed... ik wil gewoon een gezellig kletstopic hebben nou ga ik eten en zo een caravan bekijken dag dames en hopelijk tot schrijfs na het weekend (tis al uitzonderlijk dat ik op zaterdag hier ben want dat ben ik anders nooit)
Nou ik denk er nog wel goed over na. Het spijt me. Maar ik had er geen rare bedoelingen mee.. En een antwoord heb ik er niet op gekregen. Het gaat er idd niet om wie het met jou eens is of niet... Maar wel om het feit dat we jou niet weg willen jagen. En dan lijkt het mij beter om hier maar niet meer te komen (ik dan niet) .. Het moet hier iig even bezinken.. weet het allemaal niet meer!
Liesje fijn dat je gewoon mee blijft schrijven. En Sam hopelijk ook. Nou na al dat gehakketak allemaal vanochtend hoop ik dat we nu allemaal een fijn weekend hebben verder! Xxx v Treintje
Ik wens ook iedereen een fijn weekend! Ga nu Lucas klaar maken voor zijn 1e logeerpartij . En dan vanavond gaan we op stap (verjaardag van vrienden in een kroeg). Maandag moet ik helaas weer werken en zit mijn vakantie er weer op. Maar 2 weekjes werken en dan heb ik nog 1 weekje vakantie Fijn dat iedereen hier gewoon gezellig mee blijft schrijven (en ook jullie Sam en Rebbel!).
Ik wens je in ieder geval een heel fijn weekend Ischa!! Komt vast wel goed met Lucas z'n logeerpartij !!
oei ik wil even kiekboeh komen zeggen en nu zie ik dat er gedonder in de tent is. Niet doen hoor dames. We hebben al zoveel gedeeld. Het mag best even flink kakelen hier in dit kippenhok maar weg lopen zal toch niet nodig zijn? Dikke knuf voor beide! En hier is hij dan: KIEKEBOEH! Heb geen tijd om bij te lezen maar wilde even zeggen dat het met ons goed gaat. Opa herstelt best goed en manlief kan weer lopen (niet rennen). Dus dat gaat goed. Jaron is bijna jarig maar dat negeer ik nog even.
het is ook jammer als we weg moeten gaan na zo lang samen gekletst te hebben, maar ik blijf het allemaal maar raar vinden dat er verder niemand zijn vraagtekens bij heeft dat ze onder de naam pimpernel hele andere dingen post en daar dan ook nog eens als liesje op reageert...jammer dat sam en ik meteen de boosdoeners zijn. maar goed dat is mijn mening. ik hou het iig even voor gezien... fijn weekend meiden.
Jammer Rebbel, Ik hoop je snel weer terug te zien. De reden waarom ik helemaal niet op de inhoud heb gereageerd komt door de manier waarop het naar buiten is gebracht. Ik vond dat eerlijk gezegd veel erger. Liesje heeft haar verhaal gedaan en ik vind dat zelf verder voldoende. Hopelijk tot snel Xxx van Treintje
Treintje.. Ik denk dat jullie het beter zouden begrijpen als jullie een poging zouden doen om eens te kijken wat er als Pimpernel is getypt. Het enige wat Rebbel en ik hebben willen voorkomen dat we hier bedonderd werden!
WAAAAAAAAH Ik ben helemaal blij !! Vriendin vertelde net dat ze 8 weken zwanger is !! Hihi hoezo wij zijn de trendsetter en iedereen volgt spontaan.. !
Hoi Sam, Nou ik heb eens gekeken. Ik kan eerlijk gezegd niet zoveel vinden. Dat jij je bedonderd voelt is jouw goed recht. Ik voel het niet zo, maar dat maakt jou gevoel niet minder valide. Ik ga het er verder maar bij laten want zo lijkt het wel alsof ik het probleem heb met julie en niet Liesje. Jullie kennen mijn mening, maar ik kom ook heel graag op dit forum en schijf graag met een ieder van jullie. Ook met jou en Rebbel. Dus, ik bemoei me d'r verder niet meer mee Xxx v Treintje