Maar alles goed en wel. Liesje had wel een positieve zwangerschapstest Liesje, Weet je al wat meer? Groetjes v Treintje
Dat trokken we ook niet in twijfel !! Treintje ik kan er een heel verhaal van maken en je dat pb 'en met onze bevindingen maar laten we er idd maar mee ophouden. Het is me allemaal wel goed. Wij gaan even een blokje fietsen !!
Als ik heel even mijn mening nog mag zeggen (sorry dat ik er nu nog over begin, maar ja er ik heb moeten werken vandaag en wou toch heel even mijn gedacht erover zeggen). Ik heb inderdaad eens mijn huiswerk gemaakt! Ik bedoel daar dan mee dat ik pimpernel haar berichten heb gelezen. Wat ik heel eigennaaridg vind is dat er zoveel data's zijn waarop telkens dezelfde onderwerpen worden vermeld! Als dit uit naam van een vriendin is, dan stel je de vraag maar 1keer, is mijn mening! Maar blijkbaar worden het meedere malen gevraagd. Als je uit naam van een vriendin iets vraagt, dan denk ik dat die vriendin niet van deze site weet, maar dan wel via jou, en ga je er ook niet zelf op antwoorden als je het toch uit naam van een vriendin vraagt! Ook hier kan men perfect zeggen dat ik iets wil vragen wat betreft een vriendin van me, niemand zal je uitlachen of wat hoor! Vind het allemaal maar vaag en raar die berichten...ik ben dan ook blij dat rebbel en sam gaan neuzen zijn, want inderdaad verdienen wij eerlijkheid van mensen waar je degelijk elke dag mee praat als het ware...en als er zoiets word geflikt (sorry voor uitspraak) dan heeft men het zelf uitgelokt! Vind het gewoon jammer dat rebbel en sam dan niet worden geloofd, en wat betreft persoonlijke pb, wat maakt het uit! Tja, het is cru, maar iedereen heeft recht op waarheid... Liesje, we hebben zeker niets tegen jou, maar wees eerlijk tegenover mensen die jou iets vragen en wees ook eerlijk tegenover jezelf
Sorry als hier nog reacties op zouden volgen misschien vanavond nog of morgen...maar ik zal dus niet meer reageren morgen want ik moet werken tot en met donderdag...dus ik wil het gewoon even vermelden dat men niet denkt dat ik er niets meer wil over hebben...(meningen staan vrij)... Ik voelde mij hier zo goed, ik heb er ook heel veel aangehad...maar zo...Ik kan er niet tegen dat mensen worden gewezen dat ze niet zouden mochten doen! Want wie heeft dan recht van spreken op anderen?
ja wil ook niet lullig zijn maar ook ik vind het wel erg vreemd bedoel wees dan ook eerlijk en ga niet onder 2 namen praten elke maand dezelfde vraag overe d epil ja ook raar we hebben al zoveel meningen gegeven hoe wij er over denken zwaardere pil meer zeg ik der niet over ik ga slapen ben bij me moeder en julian ook ventje is nachtvissen
Goedemorgen Danjo! Wat leuk dat je zwanger bent!! Hoe gaat het daarmee? Weet je al wat het wordt, en mogen we het weten?
JAA Danjo weet wat het wordt . vertelt ze vast wel !! Aangezien de hele wereld het weet !! He Danjo !!
hahaha rebbel gekke meid! tuurlijk niet! Heey danjo, zwangere lady! Aftellen geblazen he meid! verder.. uuhmmzz.. goedemorgen haha!
Hoi hoi, Danjo wat leuk meid, van harte!!! Enne.. nog even over het hele gebeuren.. Het is niet zo dat ik het normaal vind en het mij niet kan schelen.. Maar wat ik wel vind en vond (en dit is het laatste wat ik erover zeg) dat het op een andere manier had gemoeten.. Overigens als we willen dat we hier gewoon weer gezellig aan de klets gaan moet er misschien opgehouden worden met allerlei opmerkingen.. kan me voorstellen dat Liesje op die manier absoluut geen zin meer heeft om terug te komen. Hier verder alles wel ok, kleine man is een beetje hangerig. Last van zn oor, tandje, ik weet het niet.. maar hij is niet helemaal lekker..
voor een ieder die het leuk vind, ik ben bezig met chell haar site! (ja ja werd weer eens tijd ) Hier staan alle 24 fotos van de fotoshoot ook op !