sorry dames, hoe spijtig ik het ook vind kom ik hier (voorlopig) niet meer meeschrijven ik ben tegen jullie nooit oneerlijk geweest alleen wat onder een andere naam geschreven wat niet op mij van toepassing is, het waarom kan/wil ik jullie geen antwoord op geven) ik voel mij niet meer welkom en het is mijn eigen schuld. Jullie zullen wel denken zo'n iemand zitten we toch niet op te wachten en dat is jullie goed recht. Wel jammer want ik voelde mij hier echt thuis... doei dames
Liesje, niemand vraagt je om weg te blijven...spijtig dat je er zo over denkt en spijtig dat je wegblijft...
de hele dag heb ik het nummer berenbotje in mijn hoofd!! Ook wat anders zingen heeft geen zin, want berenbotje blijft hangen whaha! *gaat nergens over, maar goed*
Heey pippo hier alles goed hoor. Het is zo rustig op het andere topic al moet ik zeggen dat ik ook vaak forum moe ben haha. Lindaa Berend Botje ging uit varen, met zijn scheepje naar Zuid-Laren. De weg was recht, de weg was krom, nooit kwam Berend Botje weerom.
Dat was Henk! Zijn wij toen ook mee geweest in flottielje. Geweldige kerel, is er inmiddels mee opgehouden en met pensioen.
Wat ontzettend toevallig zeg dat jullie bij dezelfde man hebben gezeild in Turkije.. Hihi de wereld is maar klein !!
idd! *baalt van het feit dat je niet gelijk 2 berichten mag plaatsen! moet nu nog 9 sec. wachten whaha*
Lieve mensen, jullie hebben 42 pagina's vol weten te schrijven sinds m'n laatste keer hier..... sorry, maar ik heb heel vluchtig bijgelezen. Sam, klopt het dat ik niet in jouw fotoalbum kan? Ik lees dat ze haar spreidbroek af heeft, dat heb ik denk ik gemist in mijn vakantie. Wat fijn joh! En ook de cardio med's afbouwen, goede berichten allemaal. Rebbel, wat fijn dat de echo goed was en alles oké is met beepje! Mariss, wij laten de visite op Danique's 1ste verjaardag denk ik rond een uur of 2 komen. Taart eten, daarna borrel, en Danique moet dan rond 18.00 naar bed voor een tukkie. Dat slaapje overslaan is hier nog geen goed idee, dus dan gaat ze gewoon naar bed. En toen kwam ik met bijlezen bij het bericht van Liesje dat ze misschien zwanger was, per ongeluk...... en vlak daarna bij de melding over de alias Pimpernel en de discussie daarna. Ik ben erg benieuwd hoe dit nu zit. Nou had ik niet zo veel contact met Liesje omdat zij altijd onder werktijd op het forum zit en ik dan niet, dus ik heb er niets van gemerkt. Ik weet nog niet goed wat ik er allemaal van denken moet, even laten bezinken. Mijn update : Danique is woensdag op het KDV uit de kinderstoel gevallen, op haar hoofdje. Gelukkig niets aan de hand, alleen t/m de volgende dag wat rustiger en huiliger maar daarna weer helemaal normaal. Iedereen is erg geschrokken. Hun beleid is geen tuigjes te gebruiken in de kinderstoelen, da's prima maar dan zullen ze dus wel beter op moeten letten bij de oudere babys die eruit kunnen klimmen....... Verder zijn we een beetje bezig met de voorbereidingen voor Danique's 1ste verjaardag. Over 3 weken alweer! Heb net de uitnodigingskaart gemaakt, gekeken wat voor cadeautjes we graag zouden willen, etc. Hoe leuk ik alle ontwikkelingen ook vind en hoe zeer ik ook geniet van Danique, ben ik de laatste weken zo weemoedig als de pest. Het gaat me gewoon te snel allemaal, en het feit dat er geen 2de kan komen hakt er behoorlijk in. Ik heb het er langer moeilijk mee maar het wordt steeds erger.