ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hmmm slapend afvallen, dat wil ik ook wel!

nou dames, jullie weten wat ik gisteren het einde van de dag had gezegd he....
    nou ik ben gisteravond net voordat ik naar bed ging ongi geworden
    aan de ene kant ben ik ene klein beetje teleurgesteld maar aan de andere kant ben ik wel blij, want niks is zo leuk zwanger worden als je het allebei gepland hebt!
    Dus mijn gevoel is er nu wel goed bij, blijf de posi test wel vreemd vinden trouwens...misschien een VMK geweest

Sam, ze heeft idd mooie blauwe kijkers zeg
    Lola, wat leuk dat je hier weer komt schrijven
    Natas, je hebt PB

enne verder weet ik het niet meer...sorry

vanmiddag heb ik vrij want mannetje is jarig en we moeten vanmiddag nog taart halen en boodschappen doen

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat gevoel herken ik wel Liesje!! Straks er lekker voor gaan en nu lekker genieten van jullie mooie meid :D

Gefeliciteerd met je mannetje :D !!

Hihi nou hier topnachten (haha 2 gehad :p ) maar meer afvallen hoeft hier niet hoor :p

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dankje

nog 1,5 uur werken ongeveer....

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lekker Liesje :D !! Lekker vooruitzicht ;) !!
    Nou ik zal Jildou even naar bedje brengen en wat was opruimen!

5. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Ja sam doe eens wat :p:p

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Liesje gefeliciteerd meid
    17 sec wachtern voor posten grrrr
    04 seconden..

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha, ja al klaar hoor :p Nu nog ff hier stofzuigen en dweilen denk ik ook maar. Zou gister al (dweilen) maar toen was Jildou al wakker, dan nu maar even.
    En dan vanmiddag op kraamvisite... van een veulen :p HAHA.

8. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Gefeliciteerd met je mannetje Liesje!

Jammer dat je ongi bent geworden, maar wat je al zei.. Gepland en samen blij is nog leuker..

Sam, hahaha wat geef je als kraamkadootje..?

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA nou ik dacht zelf aan een leuke rammelaar Bruidje :p Of iets van een leuk haardingetje, een haar dat deze beeb heeft :p !!

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!

Even snel vanaf het werk! (druk, druk, druk, maar er viel een afspraak af dus ben even naar kantoor gesjeest om wat te eten!)

@ Natas: hoe gaat het nu met Danique gaat het al beter?

@ Sam: jemig wat een mooie blauwe ogen zeg! Geweldig!
    En ze is even aan het trainen zie ik, opdrukken! :D

@ Lindaa: leuke site zeg!

@ Mone: whahaha, nee wel contact mee gehad, maar op een of andere manier heeft hij dus al 6 jaar een 'relatie' met haar (ze woont niet in nld. dus makkelijk bij te houden dan idd) en gelooft ze niet dat ik een kind van hem heb... :( Beetje naief dus, maar goed, moet ze zelf weten! De laatste berichten over hun was dat ze nu samen wonen ofzo? Hij zegt uiteraard van niet, maar heb ook mijn bronnen!
    Net zoals hij dat ook heeft, want hij heeft 'gewoon een mannetje' op mij gezet om mij een beetje in de gaten te houden!
    (ja het verhaal wordt steeds raarder, dit is echt een fractie van die hele toestand! hahahaha!)

@ Liesje: heb het niet helemaal gevolgd, maar ja wat je zegt, het is idd leuker om samen gepland zwanger te raken!
    Gefeliciteerd met je man!

Zo N. heeft gister heel erg diarree gehad en het is nog niet weg, vanmorgen zat ze ook onder de uitslag/eczeem. Ze heeft al een moeilijk huidje!
    Dus ik zat in dubio, wel of niet brengen. Wel gedaan, maar nu voel ik me toch lichtelijk schuldig. Ik ga vanmiddag 2 uurtjes opnemen! (komt mooit uit want zou een behandelplan af hebben bij een client. maar heb nu een goede reden om de afspraak te verzetten! ;))
    Ik ben nog niet gebeld du s het zal wel goed gaan op het kdv.
    Vanmorgen wel nog diarree! En voor de huis had ze al zalf maar denk dat een hormoonzalf-kuurtje onvermijdelijk is! (helaas, ben er eigenlijk op tegen, maar dit is echt ontzettend sneu!)

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Lola is er ook weer.. Lekkere verhalen weer.. Jeetje wat een toestand met je piiiiiep ex.. Bah..
    Hmm snap dat je niet zo'n voorstander bent voor de hormoonzalf idd, maar goed, zoals je zegt als het zielig wordt en geen andere oplossing...

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Sam: hahahaha, ja kom gewoon gezellig meekletsen weer hoor!
    En idd als het niet anders kan, dan kan het niet anders!

Ja er is veel gebeurd wat betreft die piiiieeeepp!!!

Ik ga er weer vandoor, maar denk als ik nou regelmatig mee lees dan is het wel bij te houden!

Fijne dag dames!

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dankje meid!

tja vind het wel jammer maar aan de andere kant weer helemaal niet

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gezellig Lola :D !!
    Jeetje.. Ik denk niet dat het nog lang duurt voordat Jildou kruipt.. Ze ging net al op dr knietjes zitten en als ik haar help kruipt ze al vooruit :D .. Echt leuk :D

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Mag ik ook nog even een duit in het zakje doen rondom de sores van afgelopen week?
    Het is jammer dat Rebbel en Sam Liesje niet middels een PB van hun ontdekking op de hoogte hadden gebracht. Ik kan me voorstellen dat het nu voor Liesje erg rouw op haar dak valt en zij zich aangevallen voelt.
    Mensen schrijven dat hun vertouwen geschaadt is. Ik vraag me dan af hoe men zo'n forum ziet. Dit is het risico van openbaar forummen. Dat iemand een tweede inlognaam heeft maakt mij persoonlijk niets uit. Dat ze daar andere informatie geeft kan me ook nog niet eens zoveel uit maken. Vele van ons doen dat rondom de kinderwens zelfs ook in het echte leven! Dus waarom zou dat op een forum niet mogen?
    Wel vind ik dat nu zo iets uitlekt, het ten koste gaat van de geloofwaardigheid, want wat is nu waar? Dus hoe moet ik nu reageren? Ik ga er altijd uit van het meest eenvoudige: dat wat ik lees is waar (tot het tegendeel is bewezen. Maar aangezien ik alleen dit topic lees ga ik ervanuit dat alles wat men hier schrijft klopt. )

Liesje schrijft dat ze zich niet meer welkom voelt. Geen idee waar dat op gebaseerd is, want dat lees ik nergens. Al kan ik me het gevoel van met je rug tegen de muur geduwd voelen wel voorstellen en dan is het forummen voor je lol er wel af.
    Ook schrijft liesje dat ze zich niet respecteerd voelt. Ik respecteerd haar zeker wel, maar kan niet achter al haar keuzes staan. Het feit dat iemand een andere mening heeft wil natuurlijk niet zeggen dat er geen respect is starter van een bericht. Dat mensen het niet altijd met elkaar eens zijn is natuurlijk helemaal niet erg!

Ik hoop dat iedereen weer de rust vindt om verder te forummen. Ik zag in elk geval liesje alweer voorbij komen, dus dat is mooi.

Dikke knuffle voor alle dames die het nodig hebben!

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    feli met je mannetje! Gaan jullie nog wat leuks doen?

Rare vraag misschien: maar in de pil zitten toch ook hormonen? Kan het niet zijn dat hij daar licht posi van wordt?

17. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Dat is duidelijk Natas! Die is dus snachts aan het snaaien geweest!
    Foei toch!

:)

Beterschap voor je meiske. Het zit jullie niet mee.
    hoe is haar hoofdje na haar val verder?

Ik las ook een berichtje over je kinderwens. Heftig is dat zeg als een wens een wens moet blijven. Ik kan Chris heel goed begrijpen, maar toch, dat gevoel he. Ik hoop dat de tijd dit gemis makkelijker zal maken. Dikke knuffel!

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    lola welkom terug! Leuk weer van je te horen (wat een oelewapper die ex zeg. je kan je nu misschien haast niet meer voorstellen dat je van hem gehouden hebt.)

Bruidje ik lees ergens dat Rens loopt! Wat goed zeg! Super leuk.

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zoo Jenny heeft gesproken ;) !!

UUh Lin.. Ik kwam net tot de ontdekking.. nog 1,5 maand meid..

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He Jenny, was je er ook weer even.. Ja Rens loopt idd, ben zo trots als een pauw hihi..

enne.. Jaron zn verjaardag al aan het plannen of zit je nog in de ontkenningsfase :) ?

Deel Deze Pagina