wow! wat goed van michelle!! net terug met ons mannetje van de kermis, die ligt nu heerlijk te slapen en mama zal er ook niet ver vanaf liggen denk ik. liefs rebbel
Ha leuk kermis! Bruidje, sorry ook nog gefeliciteerd en Liesje nog met mannetje gisteren, vermoeiend zeg! Michelle ook al zo'n traptijger! Tom vind het ook machtig...
Goedemorgen dames Zo hier al uurtje met de honden uit geweest en ik ga nu ff douchen en Jil in bad !!
Goedemorgen iedereen!! Hier ook al een poosje op, en de HH al zo goed als klaar! strkjes lekker met chell aan de wandel!
goedemorgen dames, ik ben zo strontverkouden als het maar kan...ben niet zo lekker te pas maar goed, dat gaat ook wel weer over rihanna slaapt 's avonds pas tegen 21.30 uur....hmmm weet niet waar ze last van heeft hoor
Dat hoop ik ook voor je Liesje.. Ik had er vorige week ook wel genoeg van.. Wil ook wel eens even met mannetje gezellig rustig zitten..
voor mezelf vind ik het nog niet het ergste, ik vind het voor haar sneu omdat ze dan laat slaapt en 's morgens niet uit kan slapen omdat ik moet werken en zij dus naar de oppas moet
Haha zo bedoelde ik het ook niet !! Het voordeel is wel dat zij als ze moe zijn overdag een extra tukkie kunnen doen !!
Ik ook !! Jildou was gisteravond weer redelijk hyper, en maar niet willen drinken maar ook moe zijn.. Dus om 8 uur naar bed.. En wat ik al verwacht had, toen moest ze natuurlijk drinken.. Eerst even laten huilen en zuipen die hap !! Daarna lekker tot vanochtend 7 uur geslapen. Ze werd schaterend wakker !
das ook lekker zeg hihihi rihanna was gisteravond echt moe om half 8 maar slapen ho maa, pas om 21.15 uur ofzo en vanmorgen gewoon weer voor 7 uur wakker
Ja ook heeeel herkenbaar !! bah.. Maar goed, niets aan te doen helaas. Ik zal Jildou even uit bedje vissen. Die is weer ontwaakt en ligt te schaterlachen !!
Zeker Liesje!! Gelukkig slaapt ze iig s nachts goed, dat scheelt al een heel eind! OOohhhh bukken... De piano's vliegen hier door de kamer Geloof dat Jildou wat agressief is ! Net even boven met haar gespeeld op ons bed. Vindt ze zo leuk, ze gaat nu op haar knietjes, in kruiphouding zitten en dan gaat ze met haar kontje heen en weer wiebelen !! Heeel grappig gezicht!! HAHA .. En als ze het nog leuker maakt, dan gaat ze er bij hijgen.. Hmmm, waar heeft ze dat nou weer weg !!