HAHA en ze zit nu toch te persen HAHA.. en kreunen !! Hmmm volgens mij poepbroek zo !! Dat hoop ik dan maar voor haar, zo sneu als ze zo moet persen en dr komt niets
das ook zielig ik heb trouwens Rihanna gisteren voor het eerst pizza gegeven...nou ja hebt nog nooit een kind zo hard horen smakken hihihihi
HIhi.. Jildou wordt morgen weer geknipt.. Haar groeit alweer over de oren en zit bijna in dr ogen! Vriendin die kapster is gaat het doen, woont hier in de straat !!
ja maar ik wil ook zo graag staartjes ofzo maken maar ze heeft gewoon het haar niet lang genoeg en bij haar groeit het helemaal niet snel
Komt vanzelf! Is ook wel leuk hoor! Kwam gister een baby tegen die met de geboorte heel veel haar had. Nu bijna 5 maanden en bijna helemaal geen haar meer.. Jildou is het nooit kwijtgeraakt
vind het wel jammer dat ze nog niet zoveel heeft ja op haar achterhoofdje wel, maar dat zijn voornamelijk wat krulletjes
Ooh das wel leuk !!! Komt wel joh!!! Pff hopelijk gaat jildou even slapen, kan ik dat ook even doen.. voel me beetje bleagh vandaag..
He meiden! Alles was goed gister bij het CB. Ze is al 76 cm en 9,3 kg! Het gaat echt zo snel nu. En... (tromgeroffel) haar eerste tandje is door! Links onder zie je een wit puntje zitten, en volgens mij duurt de rechter ook niet zo lang meer. Dat wordt binnenkort poetsen, haha! Tandenborstel heb ik al, alleen nog peutertandpasta kopen.
ZOOO klinkt goed Lindada !! Hihi eerste tandje Die zijn er hier al 3 maanden.. ik wacht maar op de rest... !! Hoeveel bv geef jij nog btw?? ZOo en nu ga ik echt slapen hoor (lappie is ook boven )
Ik snap je helemaal Natas. Mijn man wil ook geen tweede en ik wel! Ik snap de rede van jou man wel, maar voor 'ons moeders' is het toch heel anders. Je hebt altijd een bepaald plaatje in je hoofd gehad, en dat waren twee kinderen. Dat moet je dan opgeven, en dat is heeeel moeilijk...