ik had vandaag geen tijd om terug te lezen....ben werk voor 4 aan het doen maarruh...waarom hij wel en mijn vent niet??
Ja zeker ideaal !! Lekker man!! Lijkt ons met de tijd ook wel wat, misschien, maar we hebben meer wensen !! Denk dat het hier eerst kinderen wordt en als die naar school gaan, ik wat meer werken en dan een huisje met wat land en een paardje thuis
Goed vooruitgedacht Liesje hahaha.. Maar idd die caravans gaan hartstikke lang mee! hubbie is al een beetje door het dolle heen..
Ja, omdat hij altijd iig wel 2 kinderen wil, nou 3 lukt ook nog wel.. Als die er zijn en ik wil nog een 4e dan zal ik nog wel even flink moeten praten..
nou ik ben ervan overtuigd als we echt ons best doen dat ik vrij snel weer zwanger ben en ik ben er ook zeker van dat het afgelopen maand wel raak was maar dat door de pil het niet goed is gegaan heeft de pil toch nog een beetje haar werk gedaan
was ook mannetjes idee van dat stapelbed want voorlopig komen ze toch niet in een tentje....dan is een stapelbed in de caravan ideaal!
Bij ons blijft het ook bij 2.. Zeker als we van beiden 1 mogen krijgen.. anders ook wel eigenlijk hahaha, mannetje wil er echt maar 2
Bruidje, Haha Ja zie je het al voor je?? SOort van moeder gans met haar jongen !! Dat leuke dingen doen lukt zoals het nu is met 3 of 4 hier ook nog wel.,. Maar goed, de leuke dingen hoeven ook niet altijd veel te kosten hoor.
precies, jij met je optochtje.. hihi.. Weet niet zou me financieel toch ook wel een beetje zorgen maken, ook ivm studeren en dat soort dingen.. maar goed.. ik moet eerlijk zeggen dat wij nog altijd ook zelf graag uit eten gaan en zo..
ik vind 2 kindjes ook het mooiste...gelukkig zijn mannetje en ik het daarover wel eens tja als het nou nooit zou ontbreken aan geld en ruimte dan wilde ik nog wel meer kinderen
Wij hebben voor Jil een spaarrekening geopend en gooien daar dus nu al een flink bedrag op (wat de andere kinderen later ook krijgen) en dan groeit het lekker door door de rente. Niet maandelijks ofzo nog. Moet zeggen dat wij ook niet veel van mn ouders hebben gekregen. Ja het studeren konden we doen, maar dat kon ik verder allemaal van de studiefinanciering doen. ik woonde vanaf m'n 19e al samen met Kornelis.
wij sparen zolang het kan de kinderbijslag op voor het studeren later. ik wil mijn kinderen de opleiding kunnen geven die ze graag willen doen