Hihi dat wilde ik niet zeggen hoor. Wij hebben ook de opleiding kunnen doen die we wilden doen.. Nou ja, ik wilde wat anders, maar dat was niet omdat er geen geld voor was, maar omdat mijn koppie dat niet kan
wij sparen ook gewoon per kwartaal en verder wat zij in huis in de spaarpot heeft...want daar gaat ook regelmatig wat in
Ik ook Maar wel met grenzen.. Het is hier niet en dit en dat.. Als ze bijvoorbeeld wil paardrijden (en dit niet alleen 1x in de week een uurtje) dan kan dat, maar dan is het niet ook nog eens muziekles.. snappie !
Wat leuk een meisje! Niet om de pret te drukken... maar van mijn neefjes zeiden ze ook dat het meisjes waren bij de 12 wkn echo. Maar de chinese kalender voorspeld ook een meisje, en die heeft voor 90% gelijk! Ook bij Deena.
Wij sparen een klein bedrag per maand voor Deena (naast haar spaarpotje). De kinderbijslag storten we op een aparte rekening om later haar eventuele studie te betalen.
Van de caravan? Ik vind het teveel geld en dan ben ik meteen een soort van verplicht om steeds met de caravan op vakantie te gaan. En het is zoveel schoonmaken en dan heb ik het nog niet over de tent opzetten en het rijden met een caravan... Misschien ooit nog als we geld teveel hebben om zo'n ding te kopen, maar voorlopig is het geen wens van mij.
Maar ik ga lekker naar huis! Kijken of ik Rotterdam uit kan komen... (ze hebben de maastunnel afgesloten voor 1,5 maand! Het staat helemaal vast hier... bleh!)
OOh bah Lindada.. Ja dat houdt ons ook een beetje tegen moet ik zeggen.. Dan moet je met de caravan. En stallingsgeld kost ook weer het nodige. En met de honden is het ook niet makkelijk, dus laat nog maar even!
Hoi meiden, weer even een teken van leven! Aan deze kant gaat het even niet zo best! De ellende komt momenteel nu va alle hoeken! Met mijn neef dachten we dat het wat beter ging, maar niks is minder waar.. Ik heb zojuist te horen gekregen dat het slechter gaat! Zijn longen lopen continue vol met vocht (en hij was altijd al longpatient)en hij heeft een zware infectie gekregen (wat voor infectie durf ik jullie niet te vertellen! Ik hoor zoveel dat mijn hoofd niet alles meer onthoudt!) Zijn hoofd is nu net zo dik als een basketbal, en hij heeft 45 hechtingen in zijn schedel/hersenen. Dat stuk bot is nog niet teruggeplaatst, maar de medicatie alwel en we wachten nog steeds dat hij ontwaakt uit de coma, alhoewel de hoop dag bij dag steeds wat minder word! Artsen willen nog 2 dagen wachten om te zien of hij ontwaken zal, zoniet worden er tests gedaan op hersendood.................................. Tevens is ook mijn svader opgenomen in het ziekenhuis! Hij is gevallen met zijn nieuwe fiets en de remmen deden het iets te goed! Hij is over de kop gevlogen en heeft een doorboorde long. Ook heeft hij erg veel vocht in de longen en iets met witte bloedcellen ofzo (ook dit durf ik niet precies te vertellen, mijn hoofd is een zeef momenteel) Daarnaast, heb ik gister of eergister (kan je nagaan weet niet eens meer wanneer precies ) Dat een achterneef van mij is doodgeslagen! Ik had met hem niet zo erg veel contact omdat hij de weg wat kwijt was geraakt na de zelfmoord van zijn moeder, en ik niet wist waar hij woonde en geen tel had.. maar we konden altijd wel goed met elkaar! Al met al, zoals jullie lezen krijg ik momenteel behoorlijk wat voor mijn kiezen!