het gaat niet zo goed als gisteren maar ik mag nog niet klagen vergeleken met de dagen ervoor... ze slaapt nu zo half half...
maar er is zeker sowieso een 2e behandeling nodig want er was zoveel mis volgens de osteopaat dat ze het niet allemaal in 1 behandeling kon behandelen
Hi Dames, Liesje, wat een mooi meisje heb je! En wat fijn dat het al wel wat beter gaat, en de dagelijkse verschillen zijn er altijd. Hier is meneer de ene dag ook beter te handelen dan de andere dag. Bruidje, wat een beer zeg! Lekker hoor! En wat gaat dat snel zeg hij is alweer ruim 2 maanden!
Sorry, kan je hiermee niet helpen omdat ik bv geef en dus helemaal niets weet over hoeveel een kindje drinkt...
Zover ik begrepen heb heb je bij de hema hele kleine slaapzakjes (vanaf maat 56) en die hebben dus ook niet zulke grote gaten bij de armen. Misschien is dat wat?
dankje Mone...er is gelukkig wel verschil te merken met hoe het eerst was, alleen zijn we nog steeds een beetje sceptisch over het resultaat
ik ga het eens proberen want het is gewoon zielig dat ze wakker wordt omdat ze niet meer onder de dekens ligt en het koud heeft
de armsgaten lijken heel vaak groot maar dat is niet het grootste gevaar. Zolang het hoofdje maar niet naar beneden kan zakken is het geen probleem. Ik zou nu een klein slaapzakje gebruiken van maat 70 of 80.
je moet proberen om niet structureel over het aantal cc heen te gaan, want teveel aan kv geeft aanleg tot vetzucht. (of te wel, als ze daar dik van worden, worden ze echt dik, in tegenstelling tot bv, dat is een 'vet' wat ze na het eerste levensjaar kwijt raken. (Toevallig heb ikd at vorige week aan het VBN gevraagd, waarom je bij bv onbeperkt mag geven en bij kv niet).
hihi nog een tip van flip? Jaron wil in slaap gesabbeld worden. Liefst aan de borst maar pink mag ook. Speen dan weer liever niet. Nu heb ik net een druppel vitamine D op zijn speen gedaan en hem in de wieg gelegd. En jawel hij slaapt zonder te huilen. Nu maar hopen dat hij blijft slapen natuurlijk.
Hoi Ik heb een slaapzakje van de hema. De badstoffen van maat 56/62. Die zit prima en is ook niet zo heel warm want ze ligt ook nog onder een dekentje