Ja daar heb ik wat aan Liesje !! Hihi reageren jullie kids ook zo op muziek? Jildou gaat meteen heen en weer wiebelen !!
heb je ook niks aan maar goed het is beter als niks zeggen toch? ja Rihanna danst ook altijd, heen en weer en met het hoofd op en neer en met haar kont schudden!! De nieuwe J-LO
HAHA Nou liesje, of het wel of niet kamperen is , ik had hem ook meegenomen ! Geeft niet hoor, was grapje (van die tut) dat ik niets aan je had ! HAHA Neej hoor Rihanna, dat wordt Jildou !
Rihanna is echt een regelrechte nieuwe J-lo hoor, zo schudden met die kont als je tegen haar zegt als ze staat van kan je nog dansen dan schudt die kont heen en weer alsof haar leven er van afhangt
elke keer als ik dat wil doen vindt ze ineens de camera veeeeeeeel interessanter en houdt ze op met dansen
Is altijd zo...als ze iets nieuws kunnen en je vraagt het om het nog eens te doen om aan familie te tonen, dan doen ze net of ze het niet meer kunnen... haha
het is echt zo gauw ze in de gaten krijgt dat er een video of foto camera in de buurt is, dan is mevrouw gelijk afgeleidt
Mooi Sam! En nu ga je je huis herontdekken en opnieuw inrichten! Misschhien zijn Jildou en Rihanna al aan het oefenen voor de girlband UIT 2008, nog andere swingende meiden?