wat een mooi verhaal mone! Gaaf dat hij je vader om de hand gevraagd heeft. Mijn man heeft dat ook gedaan maar heeft eerst mij gevraagd en samen zijn we naar mijn ouders gegaan.
joeeeehoeeeeee wat leuk zeg! Gefeliciteerd! hier ook al wel een aanzoek geweest (bijna 2 jaar terug) maar nog geen aanstalten om te trouwen....misschien nog dit jaar ivm de belastingverandering
wat romantisch mone... mijn vent heeft me bovenop de grossglockner gevraagd toen we op vakantie waren!
hier wel een aardige nacht achter de rug...Rihanna sliep gisteren redelijk snel...heeft maar een klein half uurtje gefeest in bed... Nog even een heeeeeele dikke knuffel voor Lindaa!!! heftig hoor meid!
Lekker Liesje. Nou dan wordt het voor jullie ook tijd !! Hier last van mn nek, keel en hoofd ..Geloof dat Jildou haar virusje ons ook aansteekt !! Kornelis is ook al wat snotterig. En bij Jildou lopen de groene jongens haar neus uit !! En helaas zijn we veel te laat gaan slapen !! Kornelis wou nog even wat praten over alles.. En ja, dan is 4 uur en 7 uur vroeg om er uit te moeten !!
dan is de nacht snel voorbij ja.... hier ook nog steeds niet zo lekker te pas maar ja je doet er niks aan helaas beterschap voor jullie allemaal!
Goedemorgen meiden! Ik had via sam beloofd vandaag nog even een verslagje te doen over mijn dag gister! Sam heel erg bedankt voor de update! Ik was rond een uur of 12 richting GN gegaan, en de zenuwen gierden door mijn lijf heen, want ja hoorde al dat Pieter er niet zo florisant uit zag dus je krijgt toch een beeld.. en dan de stap maken om hem onder ogen te komen dat is geen pretje! De zenuwen werden nog eens extra aangewakkerd doordat we erg lang moesten wachten bij aankomst daar, omdat Pieter op dat moment net onder de CT scan ging! Al met al, een half uur later werden we eindelijk opgehaald door een zuster en ik zei tegen hubbie sorry maar ik durf niet, ga jij maar voorop! De deuren van de IC gingen open, en aan de ene kant wou ik hem zoeken en knuffen en noem maar op, maar de andere kant wou heeel hard wegrennen! Ik liep door de deuren, en zag mijn neef van ver af al liggen.. Het leek van veraf wel ok, maar elke stap die ik dichterbij Pieter zette, hoe vreselijker het eruit begon te zien.. eenmaal bij zijn bed aangekomen kreeg ik daadwerkelijk de schrik van mijn leven! Ook al bedenk je je van te voren de ergste dingen die er zijn, in werkelijkheid is het dan altijd toch anders.. Links zag ik mijn neefje en was ik niet bang.. Rechts zag ik een zwaar verminkte jongen liggen en wou ik heel hard wegrennen! Ik was enorm bang! Hij heeft rechts een enorme dikke schedel.. 2 enorme wonden (bovenop een snee van circa 10cm die gehecht is, en vanaf zijn oor helemaal naar newervels toe (en dit zijn 45 hechtingen!) daarnaast zag je al zijn hersenen gewoonweg hard heen en weer kloppen, en zag je ook dat er een gedeelte van zijn schedel is verwijderd voor de zwellingen! Heel erg eng! Ik vond het naar om te zien dat Pieter buiten bewustzijn was, en toch enorme stuipen gaf, en ook kon reageren! Ik pakte zijn hand en sprak tegen hem.. er gebeurde eerst niet zo veel..ietswat later, hield hield hij zijn hand omhoog en hield hij mij daadwerkelijk wel vast! dit was heel eng (stel je voor, eigenlijk toch een levenloos persoon dat antw. op je!) De zuster stelde mij ook niet echt gerust, want ze zei weet je zeker dat je aan die kant wilt staan, hij heeft enorme enge stuipen en kan enorm hard je knijpen.. ik maakte dus als de wiedega dat ik verdween van zijn enge verminkte rechterkant! Ik ben links gaan staan en voelde mij iets beter, want dat was immers mijn herkenbare neefje!Ik heb mijn tranen enorm moeten inslikken..Ik kan jullie eigenlijk heel moeilijk vertellen hoe dit voor mij was, en kan jullie ok niet een beeld goed gaan geven! Laat ik het maar zo zeggen dat dit het toppunt was van angst etc! Ik heb nog nooit zoiets verschrikkelijks gezien! Hij deed even zijn ogen open nadat de zuster tegen hem schreeuwde (moest wss) dat ik er vor hem was.. man o man, ik kreeg zowat een hartverzakking want dit leek een horrorfilm.. die ogen gingen open, maar ze rolden alle kanten op.. en dan die stuipen uit het niets.. zo eng!Ze hebben zijn rechterkant daarom ook vastgezet, want bij extreme stuipen en opwinding trekt hij onbewust zijn pijp uit zijn keel etc! Klinkt mssn erg raar, het is mijn bloedeigen neefje maar wat was ik bang! en dat beeld wat ik gister heb gezien dat zit voor altijd in mijn hoofd gegrift! Hij ligt dus niet meer in coma, maar is ook niet bij bewustzijn. Zo nu en dan reageert hij dus op je en is ook nog wel vrij slim! Vraag je aan hem steek je duim op dan kan hij dat! Met links is hij dus wel compleet verlamd (voelt de prikkels wel, maar kan niet reageren met die kant) Het wachten is dat de zwelling van de hersenen afnemen, zodat de schedel weer dicht kan, en dat de longontsteking ook weggaat dan mag de buis uit zijn keel en kan hij evt. naar een andere afdeling! wel wachten we natuurlijk allemaal nog dat hij helemaal bij komt! Zo nu en dan bij extreme opwinding (die krijgt hij van bepaalde bezoek) dan wordt hij weer even kunstmatig in coma gebracht omdat er anders te veel druk op zijn hersenen komen! Ik denk dat dit zon beetje wel mijn verhaal is! Ik krijg dat arme koppie maar niet meer uit mijn hood weg, en heb dit echt wel als traumatisch ervaren! we gaan dan strakjes ook even met zijn 3en eruit, wss even naar de zeehondencreche en probeer ff helemaal nergens aan te denken.. maar dat zal moeilijk gaan..
Sam, wat erg van jullie hondje! Sterkte. Linda, heftig hoor. Ook voor jou en je familie heel veel sterkte! Gelukkig ook mooi nieuws: Mone gaat trouwen, van harte meid! En ik zag nog goede uitslagen voorbijkomen van Rebbel en Bruidje en een mooie roze banner van Bruidje. Jenny, geen fijn begin van jullie vakantie. Gelukkig gaat het nu in ieder geval beter met jullie kleine man. Da's het belangrijkste.
samenwonenden kunnen elkaar vanaf 1 januari 2010 niet meer aanwijzen als fiscaal partner als ze geen samenlevingscontract hebben en raad eens....dat hebben wij niet...hierdoor kunnen we de kosten /aftrek niet meer verdelen en kan het op jaarbasis een paar duizend euro schelen nou dan maar trouwen toch?
Dat kan dan inderdaad een groot verschil uitmaken. Maar leuk hoor, trouwen. En dan met Rihanna als bruidsmeisje? En Mone met Pieter als bruidsjonkertje?
Gisteren in het zwembad was het zo jammer dat we geen fototoestel bij ons hadden ... We hadden Yelina in zo'n baby-zwembandje gedaan met zo'n zittinkje erin. Dat deinen in het water werkte zo rustgevend voor haar, dat ze binnen een mum van tijd prompt in slaap viel. Ze was zo diep in slaap dat ze amper merkte dat we van het diepe bad naar het warmere peuterbad zijn verhuisd. Alles bij elkaar heeft ze 3 kwartier liggen slapen. Heb haar in het peuterbadje wel uit het zwembandje gehaald en lekker in m'n armen genomen.
Hè Linda, wat vervelend en wat een rottige ervaring zo! Maar aan de andere kant ook wel heel goed nieuws dat hij op je reageert, ik had dat nog niet durven hopen na je eerdere berichten! Wel ongeloofelijk goed van je dat je ondanks dat het voor je zo moeilijk is en alles wat er al gebeurt is dit jaar zo er voor je neef kan zijn nu hij het heel hard nodig heeft! Petje af! Sam ik kan niet wachten tot ik Jildou dansend kan zien, wil niet met mijn mobiel grrr... Mone leuk zeg!!! Gelukkig oefent Pieter al goed met lopen, kan hij helemaal met jullie de show stelen! Liesje ik vind het ook een hele goede reden hoor, lekker doen! Hier voorlopig geen trouwerij hoor, ik wacht halstarrig eerst op een aanzoek, hoe geëmancipeerd ik verder ook mag zijn... Na 14 jaar ook geen grote haast meer trouwens... Jenny hoe houd je je ontkenning vol? Ik ben heel tweeslachtig, aan de ene kant druk aan het regelen en aan de andere kant kon ik wel janken dat het zijn laatste vermaanddag is geweest... Het wordt trouwens een marsepeinen Bumba taart hier ws... Na enige proefbaksels loopt het nu super!