ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ooh Inez, dat klinkt wel heel schattig

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    heb mannetje nog niet om jammer genoeg :(

3. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ons samenlevingscontract koste 115,-.....dus dat is niet zo duur (ik weet trouwen kan ook gratis). Maar ik wil een feestje :)

4. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Nee, en hij hoeft de ringen van mij ook niet te dragen, maar krijgt wel een mooi pakje aan. En 's avonds lekker met de oppas mee naar bed :)

5. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Foto! :D
    En kan ik er een bestellen ;)

6. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Lindaa, wat heftig! Ondanks het feit dat ik het gevoel heb dat ik ook de nodige heftige situaties mee heb gemaakt, kan ik me hier helemaal niets bij voorstellen hoe heftig dit wel niet moet zijn voor jullie! Een dikke knuffel!
    Weten jullie al wat meer over de toedracht van het ongeluk?

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mmm hier moeten we ervoor naar de notaris....dan ben je echt niet klaar met 115 euro
    (ook al was dat zo....zeg ik dat mannetje toch niet ;))

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Voor een samenlevingscontract moet je altijd naar de notaris ;)
    maar het scheelt gewoon heel veel per notaris, dus dat moet je dan even uitzoeken

9. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Trouwens, als mensen nog goede tips voor ons hebben voor goede goedkope adresjes mbt de bruiloft hoor ik het graag (is de 1e keer dat we zoiets organiseren, en ben dan altijd bang dat we dingen te duur regelen....)

10. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Oef ben veel te lang niet geweest!
    Lindaa heel veel sterkte, wat heftig zeg!
    Mone van harte met je voorgenomen huwelijk!
    Nog meer huwelijksaanzoeken geweest zo te lezen.
    Heb jullie ernstig verwaarloosd, sorry. Heb soms periodes dat ik niet veel schrijf of online kom. Niks loos hoor verder. Ben dolgelukkig met ons meisje. Ze is heerlijk vrolijk en ook lekker temperamentvol. Zooo wat kan ze krijsen hahaha.
    Ze krijgt al eerste hapjes en dat vindt ze humor hebben. Ze ligt dan helemaal in een deuk, al vindt ze niet alles lekker, maar het gaat om het oefenen met lepeltje en smaakjes. Het is echt een feestje, vooral omdat ze soms zo moet lachen om de prutjes in haar mond.
    De worteltjes die ik voor haar heb gemaakt vond ze wel lekker. De broccoli met aardappel wat te droog geloof ik, haha. Banaan vindt ze heerlijk, maar geef ik maar even niet, ze gaat er moeilijk van poepen. 's Nachts slaapt ze heerlijk en na de 19.00 fles gaat ze ook slapen, heerlijk!

11. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    De bedank kadootjes (als je die wilt) zelf kopen en kaartjes aan maken. Bij xenos, action of zo heb je vaak kleine prulletjes die je daarvoor kunt gebruiken.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Fijn dat alles goed gaat Hartewens!!!

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik kan er niet meer omheen. Mijn kleine manneke gaat verjaren BOEHHHH nooit meer een baby... boeehhhh (*pakt er een zakdoek bij*) Snif snotter
    Ach vandaag gehoord dat ik in februari weer tante mag worden dus ik ga die BABY lekker veel knuffelen!

Hier zijn de voorbereidingen ook wel bezig. Het wordt in elk geval mooi weer (DANK!) dus we houden een tuinfeestje.
    Taart heb ik nog niets besloten. Ik weet het niet zo goed. Dat marsepeinen gedoe had ik geen zin in. Dus tja wat dan wel? In elk geval krijgen alle gasten 1 kaarsje op hun stukje taart. Dat vond ik de vorige keer zo gezellig, elke keer die kaarsjes die voorbij kwamen. heel leuk!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leukleukleuk Jenny :D !!
    Aah arme jij.. Maar gefeliciteerd, weer tante worden is ook niet verkeerd :D !!

15. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Eh Mone, als het goed is wordt het ook de enige keer toch?!
    Wat voor adresjes zoek je?

De proefbaksels waren een kaastaart met muizen en een blauwe zee met bootje, ik zal eens kijken of ik de foto's er hier op krijg... Een proefbumba heb ik ook in elkaar gedraaid...

Jenny is even bezigheidstherapie ook hoor, nu ik mijn laatste examen had gehaald had ik wat te veel tijd over geloof ik, heb van restjes stof van Tom's babykamer een vlaggetjes slinger zitten naaien en zo...

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ja Mariss, wordt ook de laatste keer! (voor mezelf, misschien bevalt het allemaal wel zo, wordt ik weddingplanner ;) )
    Leuke bruidsjurken, bloemist, taart en noem zo maar op

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@mone: gefeliciteerd!! :)

@linda: jeetje wat hefyig zeg! heel veel sterkte meid!

hier begon de dag goed na het opstaan, maar ik had iets te vroeg gejuigd! daarna over moeten geven en de hele dag hoofdpijn gehad tot ik een lolly at?!! toen was het over! vreemd!! ;) verder weer erg moe vandaag! milan nog erg snotterig, maar gelukkig goede zin! :)

liefs rebbel

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Niet helemaal gratis, want je moet in ieder geval betalen voor je trouwboekje en nog wat anders, maar het kan inderdaad wel heel goedkoop.

Wij zijn gratis en 'stiekem' getrouwd in bijzijn van 4 getuigen en hun partners en m'n broertje. Na het trouwen zijn we lekker met ons allen gaan lunchen en 's avonds hebben we een select gezelschap gebeld om te vertellen dat we waren getrouwd en om ze uit te nodigen voor een etentje om het te vieren.
    Geen trouwjurk, wel een net setje voor mij en een net pak voor mannetje, leuke ringen, alles bij elkaar hebben we inclusief de vakantie erna niet meer dan 2500 gulden uitgegeven.

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Oh Sam, ik lees over het overlijden van je hondje Sammy....... ah meid toch, wat afschuwelijk! Ik weet hoe erg je een hond kan missen. Heel veel sterkte en dikke knuf.

Jenny, gelukkig gaat het weer beter met Jaron. Maar wat een toestand, en dat tijdens jullie vakantie.
    Nog van harte met je man!

Lindaa, dat je neef reageert op geluiden door te knijpen is in dit stadium positief. Maar je beschrijving is afschuwelijk! Ik duim voor hem.

Mone, wat een leuk nieuws. Van harte!
    Eindelijk word je een eerbare vrouw :D

Ik ben ook errug dubbel over het verjaren. Ontzettend leuk, hallo dreumes! Maar whèhèeeeeeee snik snotter, dag dag lieve baby.......
    Wij gaan het zondag 2 augustus vieren, met Chris z'n dochters, z'n broer + zus, mijn zus, mijn moeder en 2 vriendinnen. Niet te druk dus, 's middags lekker taart eten en daarna borrelen. Wij houden niet van marsepein dus het wordt hier een 'gewone' taart, flink versierd natuurlijk.

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Voor Yelina hebben we volgende week een marsepijnbaksel met Nijntje. Nijntje houdt een ballon vast en daarin komt een 1 te staan en haar naam komt er nog bij op.

Hoewel ik er ook bijna niet meer omheen kan dat ze volgende week 1 wordt, zit ik toch nog vooral in de ontkenningsfase dat het echt zo is.

Ik heb dan gisteren ook erg genoten van ons 'onderonsje' in het zwembad, dat ik m'n (nog net) baby heerlijk in m'n armen had liggen te slapen.

Die zwemband is inderdaad ideaal. In eerste instantie deed ze erg haar best om eruit te klimmen omdat ze het maar niks vond, was haar ook bijna gelukt, maar al snel vond ze het allemaal toch best erg leuk. We hebben ook van die vlindertjes voor beide meisjes, al gaat Alyssa nog steeds het liefste in die zwemband.

Deel Deze Pagina