ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dat plusje hebben degene die bij jou in je vriendenlijst staan! ;)

ook hallo trouwens! :D

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ooohhhhwww

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA oooooohW :D
    Hier ff druk geweest. Zit hier met een ziek kind met bijna 40 graden koorts. Vanmiddag ha al gebeld en moest haar eerst nog een zetpil geven. Ze drinkt nog wel goed. Eten niet super. Yoghurt lustte ze wel. Maar ze is echt niet lekker. Arme stumper!

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hou het maar goed in de gaten sam!

nou meiden wat ik nu heb! :$
    durf het bijna niet te plaatsen omdat jullie me misschien voor gek gaan verklaren... maar ik weet bijna zeker dat ik ons beepje heb gevoeld! het voelt echt zoals bij Milan! alleen was dat pas bij 18/19 weken. ;) vanmorgen dacht ik het al, maar ik dacht toen nee dat kan nog helemaal niet en nu lag ik net met een boek op bed en heb ik het echt een paar keer gevoeld! net gekeken op internet en dan lees ik dat het toch wel kan bij een 2e kindje!

liefs rebbel

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ja rebbel wat leuk! Dat kan goed hoor. Ik voelde Timo met 16 weken, Ruben met 13 weken en jaron met 17 weken.
    Geniet ervan!

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    beterschap voor je meisje! Sterkte ermee.

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja echt geweldig!! :)

8. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Hè Rebbel gaaf!!!

Sam beterschap voor je meissie!

Hier weer grote veranderingen... Na nooit overdag veel te hebben geslapen slaapt Tom nu vaak 2 x 2 uur per dag! Hij vreet ook als een beer, en er zijn allemaal kleine veranderingen dus hij zal wel een groeispurt hebben of zo...
    Hij weigert trouwens bijna continu gevoerd te worden en eet het liefst zelfstandig, hoe doen jullie dat met niet stukjes eten als rijst en doperwten... Het liefst zou hij dat ook zelf eten, maar dan ben je zo 2 uur verder! Wel leuk om te zien trouwens!!!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI handig Mariss.. Nog geen ervaring mee helaas....

Hier ff heeeel verhaal!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jildou is weer aardig opgeknapt. Vanaf half 5 wakker geweest tot 8 uur! Dus dat was voor haar doen nu heeel lang. Haar walletjes waren ook weg en ze heeft lekker met m'n moeder op de bank gespeeld! PCM heeft zn werk gedaan! wel nog 39,5, maar we gaan de goeie kant op!
    Verder vandaag drukke dag gehad. Kornelis en vriend hebben de tuin bestraat. Wordt helemaal super :D !! Ik is blij!
    Vrouw van vriend (vriendin) was mee hierheen, we zouden babyshoppen (is 15w zwanger) maar ja, met zieke jildou kon dat niet. M'n moeder bood aan dat ze wel even op wilde passen s middags. Dus die heeft vanmiddag opgepast en wij ff aan de shop geweest. Man, wat een super kinderwagen is zo'n Mutsy. Mocht ik snel weer zwanger raken straks, dan gaat die van ons op marktplaats en wil ik zo'n kinderwagen. Daar kan je ook een duositter van maken! Echt ideaal!
    Verder zijn we vanavond naar een pup wezen kijken :D !! Was hier vlakbij 1 te koop. Ik bellen vanmiddag, was ze al gereserveerd. Kwartier later belde ze weer: de teef zou dus naar iemand toe gaan als ze oud genoeg was, dan zouden die mensen haar halen. Ze zijn ook niet eerder wezen kijken. Heel vreemd. Nu had ze er wat een apart gevoel bij, omdat ze er verder nooit weer wat van gehoord, maar ze had wel vaak tegen bellers moeten zeggen dat het teefje al weg was (1 teefje, 2 reutjes). Nu dacht ze ik bel die mensen op wanneer ze haar komen halen, blijkt dat ze al een andere pup hebben en haar niet meer hoefden, dus mooi lullig. Toen hadden wij dus geluk en belde ze ons terug! Konden vanavond wel komen kijken! En wat een schatje.. Eerst wel even moeilijk, want de moeder was net zo aanhalig en lief als onze Sam. Ook de vader hadden ze en was ook erg lief! Maar gelukkig lijkt deze kleine uk niet (qua uiterlijk )op Sam. Echt een ontzettend vrolijk, lief, aanhalig en mooi pupje! Prachtig! En wat blijkt? Ze is op Kornelis z'n verjaardag geboren. Heb echt zoiets van, ja dit is haar! Het moet zo zijn!! Als ze goed gekeurd is door de dierenarts deze week, dan halen we haar vrijdagmiddag op! :D

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dit is haar!

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Oh Sam haal die foto eens snel weg. Ik verdrink hier zo wat in die oogjes. Wat een snoepie!
    Heeft ze al een naam?

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Mariss zo fanatiek als bij met rapley begonnen zijn zo weinig doen we er nu mee. We prakken al het eten en geven dat met een lepel. ik knapte een beetje af op de smeerboel die het zelf eten gaf. Nu wij hem helpen eet hij vaak zelfs zonder slab! (Omdat we te lui zijn hem te pakken hoor).

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI Lief he :D
    Moeten we nog bedenken, suggesties welkom :D

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Loes!

Ik roep al jaren dat als wij een huisdier krijgen dan noemen we haar Loes.

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI Neej Loes wordt het niet :D

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedenavond allemaal!!

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0

Wat een droppie Sam.. echt fantastisch.. moeilijk die namen.. wij hebben een kat die Bram heet.. maar daar heb jij niet veel aan ;)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha neej :p !!

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik heb het ook al gevoeld een weekje geleden! En sindsdien nog een keer.. het kan echt he.. bij mij kriebelt het aan de binnenkant. Was met Rens net zo.. toen alleen met 15 weken!

Deel Deze Pagina