Wat een mooi herdenkingsteken van Sam! En fijn dat Jil weer wat opknapt, hier ook een ventje wat niet zo lekker is.. Niet echt ziek maar zeker niet in zn hum vandaag.. veel huilen en begin van de avond ook een beetje spugen.. nu ligt hij lekker te slapen met een zetpilletje.. Hubby is naar een verjaardag dus ben home alone.. ga maar eens vroeg naar bed..
Aah Arme Rens.. Ook voor jou beterschap. Jildou heeft nog wel flink koorts, maar volgens ha is dat niet erg. Maar door koorts voelen ze zich zo lamlendig en dan krijg je dat ze niet meer willen eten etc.. Ik ben ook niet zo dat ze snel een pcm krijgt. Koorts is er niets voor niet, maar vond haar nu wat te heet !!
Beterschap voor Jildou en Rens. Sam wat een schatje! Echt leuk hoor! Rebbel en Bruidje, wat leuk dat jullie de kleine al voelen!
Hè Rens ook in de lappenmand! niks aan hoor... Leuk bruidje en rebbel, ik moet een beetje weemoedig denken aan al weer heel lang geleden! jenny het is niet echt dat we zo rapley willen/doen, maar met een lepel wordt de zooi veel groter of hij slaat hem weg en gooit zichzelf hysterisch achterover of hij wil zelf met de lepel en dan is het pas echt bal!!!
Wij eten dan ook het liefst aardappelen, groente en vlees/vis, dat is makkelijker met stukjes voor Pieter. Want die wordt ook niet altijd graag gevoerd. Met het toetje lukt het ons nog wel, maar dat is misschien ook wel zo omdat als hij er een drama van maakt krijgt hij niet. (toetje is ook echt maar aanvulling bij ons).
Sam vergeet helemaal te zeggen dat het een superscheetje is die pup... Hopelijk komt ze met glans door de keuring! Mone... Foto zal wel niet kunnen, maar kan je een tipje van de sluier oplichten?
Foto wordt lastig...en wil ik ook niet, na de bruiloft zal ik wel eentje posten Het is een witte (creme), strak topje en wijde rok met sleep, er wordt op het topje nog een halter-bandje gezet. Verder heel eenvoudig en een beetje glimmetjes.
Klinkt goed Mone! Potjes belieft meneertje niet meer wat wij eten graag... Hij kan ook echt bunkeren, zit met 2 handjes zijn gezicht vol te stoppen!!! Zo leuk!
Wat leuk Rebbel en Bruidje dat jullie de baby al voelen, geniet ervan! Mariss, ik laat Danique zelf fruit en brood eten maar gevoerd worden accepteert ze (nog) prima. Dus moeilijkere dingen om te eten voer ik haar. Geen ervaring met doperwten zelf laten eten, al zou de hond hier dat heeeeeeel leuk vinden denk ik hahaha! Sam, wat heerlijk dat jullie een pupje gaan halen vrijdag! Hmmm, die zalige puppybuikjes aaien en puppyparfum snuffen! Wat een schatje zeg, gefeliciteerd! Beterschap aan Jildou en Rens! Leuk is dat hè Mone, een trouwjurk kopen! Jongens, weten jullie (voor Danique's verjaardag) lekkere borrelhapjes die ik van tevoren klaar kan maken? Toastjes vind ik altijd zo'n gedoe, ben je alleen maar aan het smeren, en de standaard pinda's en kaasjes ken ik nou wel. Ik kom alleen niet verder dan rolletjes runderrookvlees met monchou, maar dat maak ik ook al jaaaaaaaren.
Dank je wel Natas! !! Uuh bij mijn ouders krijgen we vaak hele kleine mini wraps gevuld met sla,en nog wat en nog wat.. !! Zijn altijd erg lekker !! En gevulde eieren??
hoi dames, ik heb niks bijgelezen....hier te druk met de voorbereidingen voor morgen Jaron alvast heeeeeel erg gefeliciteerd met je 1e verjaardag geniet ervan samen met papa, mama, Timo en Ruben! (ik doe het nu maar even want morgen ben ik er niet)