JA.. en bij ons slaat de angst dat het haar hart is dan ook toe. Dan weet ze ook niet waar ze het zoeken moet. En als ze dan zo huilt, is haar hartslag ook niet te horen natuurlijk... Bleagh.. nou gelukkig slaapt ze nu nog steeds lekker..
Sam, wat bedoel je met bond in het gezicht? Arme Jildou, veel beterschap! En jij veel sterkte. Rebbel, ook sterkte vandaag.
Rihanna en Jaron gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag . Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben met lekkere taart en veel kadootjes En natuurlijk ook de papa's en de mama's van harte gefeliciteerd!
Oh Sam wat zielig van Jildou. Ik zou anders ook even een andere dienstdoende arts bellen hoor! Wat een lieve puppy trouwens.
Rebbel veel succes vandaag, maar dat komt allemaal goed hoor! Ik ben heerlijk aan het genieten van mijn vakantie. Vanmiddag gaan we denk ik even winkelen in Duitsland (kleve) wonen we vlakbij en ben er nog nooit geweest. En woensdag ga ik gezellig met mijn moeder winkelen in Eindhoven. Ik heb trouwens een uitnodiging gekregen van Buzzer om dreumesmelk van 6 maanden t/m 12 maanden te gaan buzzeren, echt leuk.
Allemaal rode pukkeltjes Natas. Heb al gebeld, want het was net weer huilen geblazen.. het klinkt alsof ze wel aan het opknappen is.. Maar als de pukkeltjes meer worden, dan wel weer bellen.. hmmm kan er ook geen hol mee.. gelukkig heeft ze net weer potje fruit op!
Dat het klinkt alsof ze aan het opknappen is. En dat is ook wel zo. Maar zo huilen is niet normaal lijkt mij. Maar goed.. Ze zit nu gelukkig even te spelen ondanks dat ze moe is! Even kijken of de pukkeltjes niet mee toe nemen..
Sjeezus heel verhaal getypt :S is het weg! rot internet! Oke overnieuw: Hallo iedreen! Hoe is het hier? ik ben alweer een poosje niet geweest! Het gaat hier redelijk, maar alles eist zijn tol zo langzamerhand! Mijn svader mag vandaag weer naar huis dus dat is een zorg minder! Met mijn neefje,, tsja wat zal ik zeggen .. dit wordt een enorm lang herstelproces! hij is uit de kritieke fase en het is nu een kwestie van herstellen en kijken naar blijvende schade! Hij is gewoon bij bewustzijn, en valt zo nu en dan eens weg.. Praten gaat op zich wel aardig maar bij opwinding dan kan hij wel 100 woorden in 20 sec opnoemen en dan heb je geen flauw benul waar hij over kletst.. wat hij veel zegt :"mama neem jij mij mee naar huis" en we denken dat hij toch nog wel het een en ander weet want hij geeft steekwoorden als "racerij" en "ik krijg ze zelf wel" maar praat ook wartaal als "ja 20 over 6" heel appart! zijn linkerkant is nog steeds verlamd en ze willen hem leren omdat weer te gebruiken! hij voelt alles wel in die kant! Hij moet een dezer dagen weer geopeerd worden en dan aan zijn gebroken nekwervels!De ontsteking is mooi weg nu, en als de operatie achter de rug is mag hij later mssn overgeplaatst worden naar lwd! dat zou fijn zijn want dit is voor iedereen vermoeiend! (2 uur reizen in totaal voor max uurtje bezoek) wat betreft oorzaak van ongeluk etc dat onderzoek loopt nog, omdat getuigen (hoofdgetuigen) verschillende verklaringen hebben afgegeven) Hij ligt inmiddels ook niet meer op IC, en heeft ook geen buis meer in de keel! wb de verslaving gaat nu natuurlijk ook enorm goed! Hij is al behoorlijk afgekickt wat logisch is natuurlijk! de methadon wordt ook per dag verminderd en de kans is enorm groot volgens de artsen dat hij clean eruit komt! goed manier van afkicken had anders gekund ipv een auto aanrijding maar dit is dan wel weer geluk bij een ongeluk! de afkick stuipen zijn nu dan ook zo goed als verdwenen! Rihanna en Jaron: happy 1st B-day!! ** happydancee**
Oh en met chell gaat het niet zo best! ze heeft sinds 2 dagen een enorme rode lipjes (vaginaal) lijken wel brandwonden :S sudo helpt niet meer dus morgen naar de HA met haar! ze is er steeds enorm overstuur van omdat het enorm brand natuurlijk! ze krijgt er ook open blaasjes op! heel zielig! ook kwijlt ze weer enorm en is haar bovenkaak dik, ik gok op tandjes maar zielig en pijnlijk is het wel voor haar
AAH LIN.. arme stumper.. Heb je al ff via msn wat gezegd .. Jeetje wat een verhaal van je neef.. Maar gaat iig de goede kant op als ik het zo hoor, gelukkig maar!!! Knuffel voor jou!
He Linda, fijn dat de vooruitzichten wat beter zijn voor je neef!! Maar wat zielig voor Michelle.. arm ding.. lijkt me ook enorm pijnlijk.. Sam hoe is het met Jil nu?
Ja gaat de goede kant weer wat op. Al is ze nog wel wat uit haar hum en moe, maar ja ,dat is logisch. Ze slaapt nu alweer lekker! Verder heeft ze even gedemonstreerd dat ze ook al kan staan, zonder dat ik haar vasthoud (zelf houdt ze natuurlijk de bankrand wel vast ) !! Als de batterijen weer vol zijn zal ik straks even foto's maken!!
Linda, fijn dat het goed gaat met je vader, en dat je neef zo vooruit gaat. Beterschap met michelle, klinkt heel vervelend.
hoi meiden! alles is goed met ons beepje! we hebben het hartje gehoord en dat is echt weer het mooiste geluid wat er is!! ik heb nu zelf ook een apparaatje gekocht om het hartje te kunnen luisteren, net geprobeerd, maar kan hem nog niet vinden, maar volgens mij hoor ik ons beepje wel flink bewegen. liefs rebbel
Komt goed Rebbel .. Ze heeft 6e ziekte.. dacht ik al, omdat ze uitslag kreeg.. En heb even foto gemaakt van haar buikje zonet en Pippo haar Geno heeft het ook gehad en zag er exact zo uit.
Rihanna en Jaron, van harte gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag! Sam, beterschap voor Jildou, maar gelukkig ging het met haar al weer de goede kant op. Lindaa, fijn dat het beter gaat met je schoonvader en je neefje. Vervelend die rode uitslag met een soort van blaren. Yelina heeft daar nu ook weer last van. Kwijlen, dunne luiers, uitslag ... er zitten weer tanden aan te komen. Rebbel, fijn dat je weer het hartje hebt kunnen horen en ja .. fantastisch om te horen (en zien op de echo).