ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh leuk Ischa :D !! Jij durft!!

Hmm ja maar ze mogen jouw dit niet afpakken hoor!! Denk aan jezelf hoor!!
    JAAA :D Morgen kyra halen :D !!

2. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Spannend hoor Sam en ben ook benieuwd hoe spike (klopt toch?) reageerd.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    JAA 3maar zit ik niet over in. die vindt t wel mooi :D

4. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh dat denk ik ook wel dat die het mooi zal vinden :).

Nou ik ga er eentje zijn bedje in gooien. Fijne avond nog en tot morgen of misschien vanavond nog.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Fijne avond meid!

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0

Lekker zeg!! Weet je al waar je heen gaat?

Fijne avond, tot morgen allemaal!

Oh ja, helemaal blij.. we hebben al een jongens en meidennaam.. joehoe..:).. Kan nog veranderen natuurlijk.. maar toch..

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh kijk, dat is handig Bruidje :D !! Superrrr!!
    Hihi nou die hebben wij ook al :D !! Nu nog een klein detail ;)

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    ssssjjttt 8)

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    M'n stiefvader heeft weer een hartaanval gehad. :(
    Bijna exact 1 jaar na zijn vorige hartaanval, scheelt 1 dag. Vorig jaar stond ik met dikke buik aan zijn bed toen hij in coma lag, gelukkig is het nu niet zo ernstig. Hij wordt waarschijnlijk morgen gedotterd. Hijh ligt helemaal in Hengelo, ik ben er nog niet geweest.

Vandaag heb ik de taart besteld voor Danique's verjaardag. Met veel roze! :p
    Morgen kan ik het nog afbellen, mocht het met m'n stiefvader slechter gaan. Maar hopelijk kunnen we het wel zondag vieren. Dan komt mijn moeder alleen uit Hengelo, blijft ze hier 1 nachtje slapen en zorg ik dat ze kleding mee kan nemen (ze is maandag halsoverkop naar Hengelo vertrokken waar mijn stiefvader een paar dagen was).

Ik las wat over hoe lang de verjaardagsvisite blijft : wij hebben op de uitnodiging gezet "om 15.00 taart en daarna borrelen". Niet echt een eindtijd, maar toch wel duidelijk hoop ik dat eten er niet bij zit.

Lindada, dat loopkarretje op de foto heb ik een paar maandjes terug bij Gardo Babysuperstore in Velserbroek gekocht. Was toen 1 van de laatste dacht ik, afgeprijsd. Leuk is ie hè!

Bruidje, fijn dat alles goed was bij de vk!

Jenny, ik voed deels op haar verzoek maar voor een groter deel op de mijne. Maar ook dan kan het natuurlijk zo gaan dat de laatste keer BV geven ongemerkt voorbij gaat..... mischien wel beter ook snik.

Voortbordurend op BV : ik stond er vandaag bij stil dat ik Danique 's ochtends nog helemaal geen brood laat eten. Moet nu denk ik wel es hè?
    Ze krijgt 's morgens alleen BV, tussendoor fruit (vaak 2 stuks), de lunch bestaat uit brood (meestal 1 1/2) en BV, 's middags wat yoghurt tussendoor, 's avonds warm eten en voor het slapen gaan BV. Ze lijkt het hier prima op te doen.

Liesje, fijne vakantie!

Lindaa, fijn om de hoopvolle berichten over je neef te lezen.

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lieve Yelina, van harte gefeliciteerd!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames.
    Hmm Natas, Jildou haar rooster ziet er hetzelfde uit ;) !! Alleen krijgt die na het eten yoghurt. s Middags hangt er een beetje vanaf, maar meestal een soepstengel of liga..
    Ik wacht nog even met s ochtends brood. Aangezien madam op het moment steeds haar brood uit de mond plukt, schiet het ook niet echt op ;) !! Denk dat het met de tandjes te maken heeft..

Waaaah vanmiddag Kyra ophalen!

Jenny jij gebruikt je Mei-tai vaak he? Ben zoooo aan het twijfelen of ik het zal doen, zou ik hem wel genoeg gebruiken denk ik dan... Lijkt me zo nu en dan wel heeel handig... Maar aan de andere kant denk ik, de babybjorn heb ik ook nooit gebruikt, maar goed dat zat ook niet lekker...

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Och sorry, Natas...
    Wat naar voor je schoonvader :( !! Jeetje hoezo timing. Ja ik weet nog dat hij vorig jaar opgenomen was, net voordat jij ging bevallen!! Gelukkig valt het 'mee' ! Toch beterschap voor hem en sterkte voor jullie!!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier net gebeld door m'n collega. Ze vroeg of ik vanochtend even op school kon komen. Nou niet dus. Kornelis zit op het dag met schoonvader het dak te plakken, dus ik kan niet even weg.
    Nu gaan we maandagochtend even. Niet dat ik er zin in heb. Ze is een beetje workaholic.. Prima, zij is 3 weken weg geweest, maar ik niet hoor ;) ... Wij zouden deze laatste 2 weken nog wat vakantievieren.. Mijn oude collega moest naar andere school, dus heb nieuwe duo (waar ik op andere school ook mee heb samengewerkt) en ze is nogal overheersend.. Al heb ik m'n mond ook wel open hoor, maar goed.. Hoop dat de samenwerking wat gaat lukken, anders vraag ik mobiliteit voor volgend jaar aan ;) !!

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

ik kom nog heel even spieken en dan gauw weer verder met het werk...alles nog even gauw voordat we op vakantie gaan
    zondag vertrekken we met de caravan naar zeeland

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leuk Liesje! Geniet er lekker van meid!!!

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat gaat zeker lukken hoor

ga er ook weer vandoor...nog zoveel te doen

kom vanmiddag misschien nog even spieken

doeiiiiii

PS veel plezier met het ophalen van jullie nieuwe schat!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dank je wel :D !!

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ja ik gebruik hem heel vaak!
    De ringsling bijna dagelijks en de mei tai zeker 1x per week. Die gebruik ik als ik langer draag. DAn vind ik nl de ringsling te zwaar.

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    veel plezier! Oh leuk het is dus zeeland geworden! Welk deel / eiland?

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

zo zeg, dat doe je vlot!

Deel Deze Pagina