Doei Liesje! Dombo, mijn dipje zal ik met mijn hele leven meedragen...het is namelijk 3jaar geleden dat we ons dochtertje hebben verloren...
Pippo heel veel sterkte meid. Liesje als je dit nog leest een fijne vakantie! sam joepie vandaag Kyra ophalen echt leuk, geniet van het lieverdje! Dombo knuffel voor jou! Bruidje wat leuk nu al een naam! Willen jullie straks weten wat het geslacht is? En vertel je het ons dan ook?
Kyra is er! Ze is erg moe!! Maar denk maar niet dat de dame even gaat slapen !! Een echte russel dus !! Maar ze is zoooo lief
Sam, LIEF!!! Pippo, dat draag je inderdaad de rest van je leven mee. Heb het indertijd als 3-jarige zelf niet bewust meegemaakt, maar toen is m'n oudste broertje geboren na een zwangerschap van bijna 7 maanden. 37 jaar geleden was het nog heel moeilijk om prematuurtjes die zo vroeg in de zwangerschap werden geboren te laten overleven. M'n moeder heeft dit helaas nooit echt een plekje kunnen geven. Zij heeft dit jongetje na de geboorte nooit gezien en hij is zonder m'n ouders erbij begraven. Wel een gek idee dat als zoiets je indertijd overkwam je nooit in de gelegenheid werd gesteld om op jouw manier afscheid van dit kindje te nemen. Het werd gewoon weggehouden bij de moeder, dat was beter vond men. Gelukkig weten ze nu wel beter.
he meis, tja, logisch. Zo iets neem je je leven mee he. Ik sprak laatst een bejaarde vrouw. Zij hoorde dat wij uit Z. kwamen. Oh zegt ze, daar zijn wij ons kindje verloren. En ze sprak er zo liefdevol over, maar ook met zo'n groot gemis. Ik was daar zo van onder de indruk. Deze pijn, dit verdriet, dit gemis, dat gaat dus nooit over! Sorry als ik nu alle sluizen open gooien. Maar je meisje mag er zijn! Helaas niet lijflijk maar wel in de harten van jullie!
Indrukwekkend verhaal zeg Inez. POeh... Las ook je terugblik op vorig jaar. Tja dat hoort een beetje bij het 1 worden he. Van de week heb ik dat met de jongens ook gedaan. Vooral Timo vind dat leuk. Zegt hij rond 17 uur: dus vorig jaar was Jaron geboren en daarom is hij nu 1. Dus ik zei: nou precies een jaar geleden was Jaron nog niet geboren. Jij was met oma naar de paardenwedstrijd en papa en mama gewoon thuis. Pas toen jij naar bed ging kreeg mama buikpijn. En toen oma naar bed ging toen werd Jaron geboren. Dus ik vroeg: stel nou dat Jaron 1 uurtje later was geboren? Zegt hij: dan was hij pas morgen jarig. Goed bedacht he!
Dank je wel Jenny, en hier blijft ons meisje zeker in onze gedachten en in ons harten! Ik heb ook foto's van haar en ik kijk er nog wel eens naar, maar niet zo vaak meer als in begin...mannetje kan het helaas niet zien...heeft het gezien bij bevalling en 1keer op foto's. Is zijn manier van verwerken...maar goed, de kindjes kunnen haar zeker bezoeken en dat vinden we toch belangrijk, want ik persoonlijk zou het graag hebben dat ons meisje belangrijk blijft in ons leven en ook die van ons kindjes, ook al hebben ze haar nooit gezien...maar ons dochtertje was er wel van bewust en zeker nu nog, want die geeft altijd de plantjes water bij haar zusje grafje! Mooi om zien! En kusjes geven op het beeldje...
Hoi hoi ladies! hier even een berichtje van een hele vermoeide dame! Dagje zwolle met 2 september mamas was super geslaagd! het klikte enorm goed ons en tussen onze dochters ook! heerlijk wat gegeten en daarna gezllig geshopt! en natuurlijk onwijs veel gebept! haha! met als resultaat: IK BEN MOE! whaha!
Hoi meiden! Nou ik ben er weer hoor. Ben gisteren terug gekomen van 2 weken noord frankrijk. Was erg lekker. We hadden eedn caravan gehuurd en ik denk dat wij er ook wel 1 gaan aanschaffen want het is echt heel luxe camperen zo (haha ik weet dat sommigen het geen camperen vinden). Toen we gisteren terugkwamen pakte Isis haar loopwagentje en liep er zo mee weg Nou vraag ik je;...... Wat is er een hoop gebeurd zeg! Linda, wat erg zeg van je neef. Sterkte voor jullie allemaal joh. Gelukkig gaat het wel de goede kant op. Sam, Wat verdrietig van je hondje. Wat zal je haar missen. En wat een poepie jullie pup. Geniet ervan en veel succes met opvoeden haha Alle jarige kindjes gefeliciteerd!!!!!! Mone, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Ik denk nog steeds met heel veel plezier aan onze trouwdag terug LIesje, fijne vakantie. Mooie caravan! Verder ben ik het vergeten. ALlemaal een fijn weekend en een knuffel van Treintje ps. tijdens de vakantie ongi geworden. Op naar ronde 2 dus
Fijn dat jullie fijne vakantie hebben gehad Treintje.. Helaas ronde 2, maar nieuwe ronde, nieuwe kansen.. Ik heb vandaag al gezegd.. als het zo moet, (ben nu ook ongi, en hoe ) moeten we volgende week maar aan de klus HAHA... Maar geloof niet dat Kornelis het er nu helemaal mee eens is met Kyra nu En bedankt he !!
***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny, 35 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Inez, 40 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 42 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Wens3, 28 jaar, 3e kindje, bevallen 17 september met 40wk+2d van dochter MARE, ? gram en ? cm Pippo, 29 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 23 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Jooze, 27 jaar, 2e kindje , bevallen op 1 nov met 39 + 3d van dochter STERRE MADELIEF 3500 gram Jootje24, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 6 nov met 39w+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48 cm Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Lola1982, 26 jaar, 1e kindje, bevallen op 18 dec met 39w+5d van meisje NENA 4060 gram en 52 cm Wishgirl, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 02 mrt met 38wk+4d van zoon SVEN 2970 gram en 47 cm Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Jojo8, 24 jaar, 1e kindje, bevallen op 8 mrt met 42wk+1d van zoon MILAN 3810 gram en 52 cm *** ZWANGER *** Bruidje, 30 jaar, 2e kindje, uitgerekend 22 januari 2010 Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, uitgerekend 27 januari 2010 AFSPRAKEN 03 aug: Danique 1 jaar! Pieter 1 jaar! 06 aug: Tom 1 jaar! 07 aug: Lindaa (Michelle) CB (4de prikjes), Lola1982 (Nena) CB 27 aug: Lindada (Deena) CB (prikjes) 28 aug: 10u30 Wish intakegesprek gynaecologie voor IVF, Sam (Jildou) afbouwen medicatie 29 aug: Michelle 1 jaar! 07 sept: Sam (Jildou) CB 17 sept: Isis 1 jaar! 18 sept: Sam (Jildou) UMCG 23 sept: Geno 1 jaar! 24 sept: Pippo CB (2prikjes) 27 sept: Deena 1 jaar! 01 okt: Lucas 1 jaar! 04 okt: Jildou 1 jaar! 14 okt: Sam (Jildou) kinderarts 02 nov: Natas1 (Danique) CB
Treintje, wat leuk dat jullie een toffe vakantie hebben gehad...en wat leuk dat jullie een caravan willen gaan aankopen! Bengeltje, hoe was het vandaag op CB? Is tijdje geleden dat je hier nog hebt geschreven!?