Is het ook een idee om aan de lijst toe te voegen wie er weer voor een kindje gaan en welke ronde?? Of willen we dat niet??
Als iedereen ermee akkoord gaat, wil ik het gerust aanpassen...ik laat nog even wat mensen reageren om te zien wat ze ervan denken, goed Sam?
Mijn moeder is nogal warrig, maar ik heb begrepen dat ze vandaag een onderzoek hebben gedaan bij mijn stiefvader om te achterhalen wat er precies scheelt. Morgen gaan ze ook iets doen en maandag weer. Ze weten het dus nog niet precies en van dotteren is nog geen sprake. Mijn moeder trekt het alleen zijn in een vreemde omgeving slecht. Zoals het er nu naar uitziet komt ze zondag wel hier en gaat maandag weer terug (Eén van zijn kinderen is dan daar, en als er niets in de toestand van stiefvader verandert wil ze het zo doen). Denk dat ik dan donderdag als ik weer een dag vrij ben daar naar toe ga met Danique. Maar even kijken hoe alles gaat lopen. Lijkt me lastig om met een overheersend iemand als duo te moeten werken Sam. Ik hoop voor je dat het lekker gaat lopen. Over eetschema's : ik zie dat Sam en Jenny ook nog niet (echt) een boterham geven 's ochtends. Dan kijk ik het ook nog even aan, ze lijkt er geen behoefte aan te hebben En Jenny, met 2 stuks fruit bedoel ik geen mega-appels hoor. Dat zijn bijvoorbeeld 2 nectarines, een sinaassappel en wat aardbeien, een kiwi en een peer. Dat soort dingen. Jenny, ja m'n stiefvader is vorig jaar gedotterd. Maar schijnbaar niet goed genoeg. Ik heb de weerberichten gezien ja............ zondag REGEN en daarna warm! Hmmpprrffff. Pipo, dikke knuf! Oh ja Inez, m'n kraamtranen kan ik me ook nog heel goed herinneren. Die van jou zijn toen ietsje aan me voorbij gegaan, ik had het even druk . Maar naderhand heb ik het verhaal van je gehoord, ik kan me je machteloosheid van destijds goed voorstellen. Liesje, nogmaals fijne vakantie! Lekker dat er warmer weer wordt voorspeld, geniet ervan. Sam, gefeliciteerd met Kyra! Oooooh, en ik zie zo'n mooi bloot puppiesnuppiebuikje! I'm in love Hey Treintje, welcome back! Over het toevoegen van ronde's voor 2de kindje : ik ben daar niet zo'n voorstander van, maar dat is puur om ego redenen. Ik vind die confrontatie soms gewoon moeilijk. Maar zo is het leven nu eenmaal, dus als het er wel bij komt te staan dan is het ook goed.
Oh ja, over mei-tai en draagdoeken : zijn er nog meer mensen hier behalve Sam die graag 1 van de 2 zouden willen? Dan mag je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief tegen mijn zijn en dan kan ik er eentje toesturen tegen verzendkosten. Heb destijds van beide eentje in een super enthousiaste bui aangeschaft, meerdere keren geprobeerd maar Danique vond het niets. Jammer maar helaas. De mei-tai is in paarse kleuren met zwarte banden, de draagdoek is roze/rood.
Ik kan het me voorstellen dat het voor je moeder in een vreemde omgeving niet prettig is Natas! Nog even afwachten dus wat ze gaan doen bij je stiefvader. Sterkte. Ik heb er een tijdje over zitten denken om zo'n doek te kopen maar volgens mij is Lucas daar nu te zwaar voor toch? En ik zou niet weten hoe je zoiets moet knopen maar het lijkt me wel ideaal. Ik heb vannacht zo slecht geslapen, er zat ergens een mug en kon hem niet vinden. Ben helemaal lek gestoken en ook 5x in mijn gezicht :x. Nog precies 2 maandjes en dan is ons manneke 1 jaar.
Natas heel vel sterkte meis, en een dikke knuff! Ischa leuk he die rotbeesten! Hier werd chell ook rond 6 uur wakker! :/
Goedemorgen dames.. Zoo wat een nachtje! Nou ik mag niet klagen hoor... Het had erger gekund Kyra heeft in de bench op onze slaapkamer geslapen. Eerst erg onrustig en piepen. Steeds de arm er bij in en maar gerusstellen. Ging snel heel goed. Om een uur of 2 werd ik wakker van een piepende Kyra.. Ja shit, geplast en gepoept in de bench .. Dus de boel verschonen en Kyra nog even naar buiten.. Maar dat vond ze niet meer nodig !! Om half 4 weer naar buiten geweest.. Vond ze ook niet nodig om te plassen Toen tot half 7 weer geslapen en kor er met haar uit geweest.. Maar helaas had ze alweer in de bench gepoept.. viezerd .. Maar buiten nog geplast.. En daarna tot kwart voor 9 geslapen, incl onze lieve Jildou. Die is tussendoor ook nog 2 x wakker geweest, maar lag er gelukkig snel weer in !! Natas: Ja ik ben ook erg benieuwd hoe dat zal gaan straks met mn collega. We zullen het zien! Hopelijk gaat het wat goed met je schoonvader!! Spannend allemaal weer!! Ischa.. ooh bah, een neef !! Gefeliciteerd met Lucas' 10e vermaanddag!
Heel veel sterkte met je stiefvader! Wat betref bv, Pieter krijgt 's morgens in bed nog bv, en daarna een boterham beneden (gaat er meestal ook helemaal in), fruithapje, boterham met gewone melk, middagsnack, avondeten met toetje en dat is dan zijn dag wat betreft eten dan
Ischa, een draagdoek kun je nog lang gebruiken. Jenny weet wel meer van knopen, ik ben er geen expert in. Je kunt wel op internet heel veel filmpjes en instructies vinden. En Mone, ook bezig met de voorbereidingen van een feestje? Wanneer vieren jullie het? Da's weer een doorwaakt nachtje Sam. Maar wel voor een heel goed en lief en schattig en puppieduppiesnuppie doel!
Daarom. Je moet er wat voor over hebben en we wisten dit van te voren !! Al heeft Spike nooit gepiept, maar ja die heeft een jaar gepoept en geplast HAHA..
JAHOE: Kyra net buiten haar behoeftes gedaan.. HAHA ben ik net zo trots als Jildou weer wat kan HAHA Jullie willen niet weten hoe we net hebben gewandeld .. Kyra in het mandje van de kinderwagen Vond ze nog mooi ook!!
Zit vandaag tegen mezelf te lullen Maar ik wou nog even tegen Natas zeggen, ja dat begrijp ik wel, van die rondes.. Nou dan doen we het niet! Misschien iets van mensen die voor volgende bezig zijn?? Want dat lijkt me wel handig...? Of heb je dat ook liever niet?
meiden, ik heb even jullie hulp nodig. bij milan mochten we op een gegeven moment geen sex meer hebben omdat er een dreigende vroeggeboorte was, nu heb ik gevraagd aan de assistent van de gyn of het nu wel of niet mocht, ze zei toen van wel. maar nu heb ik steeds een flinke kramp/steek onder in mn buik echt onder het schaambot.. wat moet ik nou?
Hmmm Rebbel, weet niet, op zich is er niets aan de hand denk ik, maar kan me voorstellen dat je zoiets hebt van... geen risico's. Anders moet je het volgende week even vragen?