Goedenavond! Hier alles goed.. Sam dus het gaat goed met Kyra.. tof hoor meid!! Had het graag willen zien in die kinderwagen hahaha... Wat betreft de lijst, ik vind het prima! Ga weer gauw verder.. Maandag weer verder kletsen!!
Wat de lijst betreft, van mij hoeft het niet zo nodig, sommige dames hebben het al in hun onderschrift staan.... Wij zijn niet zo hard bezig, slik alleen geen pil meer maar geef nog wel bv....dus wij rekenen nog niet in rondes
Heb gisteren trouwens een echo gezien van een tweeling! Ziet er heel stoer uit, twee zakjes met allebei een babytje!
ik heb net gebeld en ze kon er weinig van zeggen, alleen dat ik dus ws toch erg heftig reageer op gemeenschap. en dat ze hoopt dat de krampen over gaan! als het morgen nog zo is of het word erger moet ik even terug bellen. en ook als ik me erg ongerust maak. ik ga op bed liggen want net was het wat minder, maar nu ik hier zit begint het weer. volgens mij heb ik de kleine net wel even gevoeld gelukkig! ik hoop dat het snel over is...
Jaron, Rihanna en Yelina nog gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag! Sorry voor de late reactie, maar ik kon even niet online... Sam wat een schatje, wat is Jildou groot dan hè! Natas ellendig zeg van je svader, ik hoop dat het allemaal erg meevalt en je moeder er ook een beetje meer rust in krijgt. Wel rot dat het nu al de 2e keer ook net in deze tijd valt zeg, wat een stomme pech... Zo nu eerst weer wat bijlezen...
Nou dames, dan doen we het gewoon lekker niet !! Pfff, hier 2 monsters.. De 1 vertikt het om te gaan slapen, de ander denkt dat ze alleen maar op schoot kan slapen en niet in de bench Gezellig hoor
He Pippo, logisch toch dat het nooit je dag zal zijn zo'n dag. Al heeft ze maar heel kort bij jullie mogen zijn ze had al een plaatsje en dat zal er altijd blijven. Wel heel mooi dat jullie je andere kindjes ook laten zien en meegeven dat ze nog een zusje hadden en wat zij voor jullie betekent. Iemand heeft me ooit gezegd dat het wel lijkt of er met het ontstaan en groeien van een kindje ook een zak liefde geboren wordt, niet alleen voor het kindje maar voor iedereen die belangrijk voor je is lijkt je gevoel sterker te worden. Ik hoop dat jullie die liefde ook aan je kindjes kan laten zien en er zelf steun aan mag hebben...
Rebbel rustig aan meissie, volg je gevoel niets doen waar je je niet lekker bij voelt ofwel lekker effe plat nu... Sam feest!!! Je tweede kindje is er al inclusief gebroken nachten!!! Dat heb je snel gedaan!
HAHA JA goed he .. Ik zei al.. al 3 honden in 4 jaar, dat doen we goed Gelukkig hebben we er nog 2 .. Ach ik vind het prachtig hoor, die kleine humpiedumpie, alleen is het een heel werk. Ben allang blij dat ze onderin de kinderwagen wil/ kan zitten, scheelt een heel eind !
Zal er morgen wel een foto van maken Het heeft wel zo zn voordelen, dan ziet niet iedereen haar en hoeven we niet overal te stoppen HAHA!! Heb zo ff een filmpje van Jildou, nieuw muzikaal talent! En ook stukje van Kyra!
Mariss, heel erg bedankt voor de mooie lieve woorden. Werd er even stil van en zelfs met tranen in de ogen. Ik heb ons meisje echt nog gevoeld voor het gestorven was en het maakt echt deel uit van ons leven. Daarom vind ik het ook belangrijk dat de kindjes het weten en ook kunnen gaan bezoeken samen met ons, graag zou ik ook hebben als ze groot genoeg zijn later, het ook nog blijven zullen opzoeken...we zien dan wel weer verder...zowel ons dochter als ons zoontje (en ook nog een volgende) zullen een boek ontvangen als ze oud genoeg zijn en daarin staat alles vermeld...ook al heeft Angel niet lang bij ons mogen zijn...het is onze dochter en zusje! 7 augustus is ze begraven, dus ook die dag was verschrikkelijk voor ons...waren er namelijk bij toen ze het in de put staken...weliswaar alleen mijn partner en ik, vonden dat we dit alleen moesten doen. We hebben dan een roos erop gelegd met een eigen versje erbij.
Wat een prachtige uitspraak Mariss. Pippo, hele dikke knuf. Leuke filmpjes Sam. Rebbel, hoe is het met je? Wat een ROTweer....... bah, had Danique's verjaardag zo graag in de tuin willen vieren ipv opgepropt in de huiskamer. Gisteren mooi weer, morgen mooi weer, hmmpprffff. Het is hier wel heel gezellig. We hebben net de huiskamer versierd, ze vind de slingers heel mooi! Nu de hapjes maken en straks visite.
Ja dat is idd balen Natas !! Maar jullie moeten haar verjaardag ook morgen vieren !! Een heeeele fijne dag iig gewenst!! Veel plezier!!
HAHA Skeetje he !! Ze kan ook heeeel hard in je tenen bijten !! En Jildou's sokken wil ze ook utitrekken !! Monster .. Maar apporteren doet ze ook al ..HIHI iets wat Spike nog steeds niet doet