He meiden! Eindelijk! Deena kan kruipen! Ze zat al een tijdje op handjes en knieen, maar dan liet ze zichzelf naar voren vallen... Tja, zo kom je ook vooruit! Maargoed, ze heeft nu door dat je ook vooruit kan komen door handjes en knieen te bewegen. Optrekken doet ze ook al, en staan gaat ook al heel goed. Dus misschien gaat het nu opeens snel?!?
Deena liet ons gister trouwens opeens tot 9 uur uitslapen!!! Heerlijk bijkomen zeg! (hoewel ik wel heel snel ging kijken natuurlijk, maar ze zat zoet te spelen in bedje)
Dames? Wat zijn nou echte musthaves voor de eerste verjaardag? Een loopauto krijgt Jildou sowieso, nog meer ideeën?
Pff wat vliegt de tijd. Ik weet het nu zeker. Jildou is baby-af hoor.. Moet je deze foto zien... Grote meid!
Wat jammer van het weer.. toch een heeeele fijne dag gewenst.. komt vast helemaal goed! REns vond slingers ook helemaal leuk, dat begrijpen ze dan weer wel he.. wel grappig..
Sam geweldige filmpjes!! Pippo kan me heel goed voorstellen dat je het er nog heel moeilijk mee hebt.. lijkt me echt verschrikkelijk. dikke knuf
Natas, hele fijne dag vandaag, het weer huilt gewoon een beetje met je mee dat ze na vandaag al baby af is... Pippo ik zal vrijdag aan je denken, dikke knuffel! Hier is de schrik toegeslagen, het aftellen is niet meer in weken, maar dagen.... Eerst donderdag  lekker met zijn 3-en en zaterdag is hetvoor de familie en een paar vrienden, dusen! Al met al wordt het toch weer druk, iedereen woont ver weg, dus na 15.00 zijn ze pas welkom, ze blijven toch een hapje eten dus dan maar niet te vroeg, anders is het veel te druk voor Tom (hmmm, zal toch wel zo zijn...)
Sam, ik kruip snel even achter een echte compu, ben heel benieuwd naar je filmpjes.... Tom krijgt een loopdriewieler(om te bouwen tot fiets) van ons, verder weten we dat hij een boerderij (fp) en wheelybug krijgt, verder hebben we wat duplo, blokken en muziekinstrumenten gesuggereerd... En boeken uiteraard! Hebben jullie nog leuke ideeën voor een tractatie op het KDV? Hier is het meestal rozijnen of koekjes met een vingerpopje... Lastig hoor!
Bedankt voor de ideeën Mariss.. Uuh traktatie.. Geen idee nog.. Maar zal er even voor je over nadenken Hier de beloofde foto van Kyra onderin de kinderwagen