Heeeeey goeiemorgen Bruidje, mag je best zeggen hoor. Ik kan Isis ook wel eens achter het behang plakken Ik hoop dat het snel beter gaat met je mannetje en met je humeur Pieter en Danique nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!!! Natas, wat een leuke foto's van Danique, Ze heeft al zo'n meisjeskoppie! Hier gaat alles lekker. Ben weer aan het werk en mocht gisteren meteen een deadline halen. Wel gelukt gelukkig. Sam wat is Kyra een poepie zeg! Jenny, hoe is het eigenlijk met je schoonvader??? Ik moest gisteren opeens aan Liesje denken. Ik geloof dat ik mijn eisprong heb gevoeld. Heb ik eerder nog nooit gehad maar omdat Liesje het er steeds over heeft ben ik er op gaan letten. Was een stekende pijn aan 1 kant hihi. We zullen zien. Nou werkze allemaal xxx treintje
haha jaa idd!! is maar goed ook dat ik dat nie heb, want madam zou dan geheid gaan pulken aan de randjes whaha!
Goedemorgen.. Nou Bruidje, hier geen vervelend kind maar een jankende russel Kornelis is de hele nacht met haar bezig geweest.. En maar krijsen. Ze heeft vannacht beneden bij Spike geslapen... Nou ja, geslapen.. Ik heb het niet gehoord..... Was dan ook erg moe !! Hopelijk wordt het snel beter, kleine piepdoos..
julian heb pas om 9 uur eten gehad die lag gister om half 11 op bed geslapen tot 9 uur vanmorgen en toen na half uur op bed gelegd en slaap nu alweer sinds 10 minuten hij heb al 4 tandjes gaat veelte snel
HAHA JA dat hoop ik ook !! T is gewoon een kleine aandachttrekker.. Net ook, dan loopt ze bij me in de kamer gewoon te piepen, dus dan gewoon jammer maar helaas, krijgt ze geen aandacht!
Rust... hij slaapt hihi.. humeur is alweer bijgetrokken gelukkig.. en ben blij toe dat ik niet de enige ben die hem af en toe achter het behang kan plakken.. Sam, wat een leuke filmpjes! Dus vanaf die bank zit jij altijd te internetten.. grappig om te zien hahha
hahaha ja dat kan natuurlijk ook.. bij mij staat hij boven vandaar dat ik er niet heel de dag ben.. geen zin om mee te slepen en anders hangt de kleine man er toch heel de tijd aan..
Bruidje.. Hihi ik kan ook niet in de buurt voeden of zitten met Jildou hoor, dan is het ook laptop voor en na !! Het is ook niet dat ik er de hele dag achter zit hoor.. HAHA asjeblieft niet .. Hij staat gewoon aan Hihi Pippo : Leuk he !!
leuk filmpje sam. ik kom alleen de laatste openen. De aftiteling is ook leuk haha Bruidje, we zijn idd weer voor de tweede bezig. Vorige maand niet raak maar toen hadden we ook wat issues (manlief voelde zich toch wat teveel gepushed) Hij is er nu wel weer klaar voor de schat Xxx van treintje
Ja mone, nachtje lenen?? !! Hmm wat vreemd dat je er maar 1 kon openen.. Moet je ff weer aanklikken en laatste stukje weghalen in de link, kan je de filmpjes aanklikken..