ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    heey meiden!

Hier een die erg moe is!
    We zijn een dagje bij mijn opa geweest en Chell heeft welgeteld een half uur over de hele dag geslapen :( verder alleen maar de boef uitgehangen.. wel erg jengelig en huilerig ook omdat het warm was en zij niet haar plek konden vinden !
    Samen gezellig gegeten en nu eindelijk thuis!
    Zat Chell voordat we weggingen net zo lekker in haar hummie,
    was er een een of andere !@$%^&* die het nodig vond om vuurwerk af te steken!! :mad: wij schrokken ons rot, maar mijn arme meisje was compleet overstuur.. ze praate en jankte tegelijk! tranen met tuiten! Oh man, ik kon die person zijn nek wel omdraaien! Je had me moeten horen vloeken :$

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Kan ik me goed voorstellen Linda! ;)
    Hoe was het met je opa?

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Met opa was het wel goed pippo!
    Alleen doordat hij hart en longpatient is, zijn deze warme dagen voor hem moeilijk vol te houden!

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dan moet hij morgen zeker opletten, hebben ze zo vermeld op radio! Geen te lange fysieke inspanningen doen, zeker bij mensen met ademhalingsmoeilijkheden en dergelijke, ook kinderen...

5. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Goedenavond meiden! :)

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedenavond dames!
    Aaah Lindaa dat zul je altijd zien..GRRR!!

7. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Kan ik me helemaal indenken! Af en toe vraag ik me af of mensen wel fatsoen hebben. Laatst had ik dat een of andere sukkel zo nodig even extra hard gas moest geven met zijn crossmotor precies naast de kinderwagen! Denk na zeg! Deena was toen ook helemaal overstuur (ze sliep ook nog eens lekker...).

8. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    @Pippo, mijn opa heeft in huis alles pot dicht (gordijnen etc) verder deuren tegen elkaar open, en ligt maar wat op de bank te wachten totdat het voor in de tuin wat dragelijk is (lees: zon naar de achtertuin gaat) dan gaat hij in de voortuin ziitten!
    Maar hij doet verder niets! Ik heb daarom zopas hem even geholpen met zijn huishouding (en 2 huishoudingen doen met dit weer was ook geen pretje! maar goed ik help hem gaar omdat hij het dan niet kan!)

Lindada, nou dat kun je wel zeggen ja!

9. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Gezond idee:
    Op een mandarijntje oogjes (wit papier met de perferator rondjes maken en daarop een pupil tekenen) plakken. Dan van gekleurd papier een strookje knippen, dat om het mandarijntje wikkelen en vastmaken. Aan de achterkant een veertje (ook van gekleurd papier) en klaar zijn je mandarijn-indiaantjes!

10. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik heb er ook een (of eigelijk Deena... ;)). Echt super leuke dingen. Wij hebben alleen niet de bug, maar de muis ervan.

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Die is ook leuk :D !!

12. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Jeetje Linda wat knap dat Chelle al los kan lopen! Deena kan nog maar net kruipen... Ach, ben ik ook trots op.

13. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    (De kids blijven hier 1 jaar... ;) Banner aanpassen?!?)

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    pff ik heb een gewoon een supersnelle!!;)
    Ach meid het komt vanzelf!
    Hier de box vandaag ook geruimd! ze wou er toch niet meer in, en dan neemt dat ding alleen maar ruimte in beslag!

15. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Trouwens alle kindjes die 1 jaar zijn geworden nog gefeliciteerd!!!

Ik kreeg gister de wij jonge ouders 1 jaar editie. Ik werd er gewoon emotioneel van, stom he!? Wat gaat het toch snel allemaal...

16. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Veel te snel Lindada!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha jij ook al Lindada ;) !! En toen las ik de gewone wij jonge ouders en dacht..ooooh dat wil ik ook weer (zwanger zijn ;) )

En idd doe maar rustig aan hoor Deena. Hoeft niet zo snel ;) !!

18. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Even vraagje...
    Hoe lang vinden jullie borstvoeding 'normaal'? 1 Jaar vind niemand gek, maar nog borstvoeding met 6 jaar (zoals mijn oudtante dat heeft gedaan) is toch op zijn zachtst gezegd raar. Waar ligt de grens?

19. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ja dat heb ik nu ook. Dat verlangen naar het zwanger zijn. Nog niet eens zo erg naar een tweede kind, maar gewoon het zwanger zijn.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Geen idee Lindada.. Denk dat dat bij iedereen anders is.. Moet zeggen dat ik hier nog steeds de vraag krijg.. geef je nog steeds bv?? Dus ze vinden hier 10 maand al lang ;) !!

Deel Deze Pagina