VAN HARTE MET TOM! Schaam schaam ben gewoon helemaal vergeten je te feliciteren! Oef ja die rot kolf, dat is wel een heel goed punt ja! Bij Ruben had ik echt geen zin meer in kolven (en mede door de spruw ellende) dus die heeft idd vanaf 6 maanden ook kunstvoeding erbij gehad. Nu bij Jaron was ik gezegd met overproductie dus het kolven liep als een tiet. Dat was wel mazzel hebben want anders was ik bij hem ook met 6 maanden gestopt met kolven en gaan combi voeden. Nu kolf ik niet meer. Als ik er niet ben dan krijgt hij gewoon een fles (nu nog de vriezer leeg drinken en straks ik denk over 2 weken gewoon koemelk).
Ischa wat een beer heb jij! Tjonge zeg, allemaal van die lekkere spekkies. Oh heerlijk! Jaron is vooral een spekkie omdat hij heel klein is. Met lengte zit hij op de -2 lijn en gewicht op de middenlijn.
nee Jenny dat ben ik niet! moet ik ook niet worden! ik denk dat het door warme weer ofzo komt! zit nu ook al aan de diaree!
nou idd ja! gelukkig komt het met vlagen! dit is onze uitnodiginskaart voor chell haar B-day! had ik trouwens al verteld wat mijn grapjas vanmiddag deed? Zij probeert zonnestralen te eten! ze zag op de grond een zonnestraal, die door het raam naar binnen kwam zeg maar.. kruipt er heen en likt de grond daar af HIHI! gekke meid!
Ik denk niet dat ik gezegd heb dat niemand na 1 jaar verboden wordt om in het openbaar te voeden...ik vind het alleen niet mooi om zien...waareom, kan ik u niet zeggen, omdat het baby af is voor mij misschien...maar nooit heb ik beweert dat ze dat niet meer mogen...maar goed...jij bent de deskundige...
Zo, ik hoop dat het duidelijk is dat ik voor mezelf toen sprak en niet over anderen? Einde dicussie...zand erover...
geloof ook niet dat iemand dat vind hier hoor! en dit is geen aanval maar kan het ff niet laten om te reageren... tuurlijk heb je een goed contact met je kindjes en doe je je kinderen zo niet te kort! ik heb helaas tot mijn grote spijt geen bv kunnen geven en ik heb ook gewoon een goed contact met mijn mannetje hoor en vind ook niet dat ik hem tekort doe! bv is het beste maar als het niet gaat houdt het op... maar tekort komen doet hij niet, daarvoor krijgt hij genoeg liefde!
Er wordt duidelijk niet goed gelezen. Dat is jammer want dan krijgt een discussie rare wendingen. Ik kan nu ook wel weer terug halen wat ik wél geschreven heb en hoe jij het gelezen hebt maar dat heeft ook geen zin. Ik probeer alleen (voor mezelf) te begrijpen waar bij mensen het bezwaar zit om een groot kind aan de borst te zien. Ik zeg verder niets over jou of over anderen. Ik vraag dat voor mezelf. Maar goed, ik begrijp nu dat je je dat eigenlijk niet weet, maar dat dat meer een gevoel is. Zoals ik al aangaf ben ik zoekende naar 'hoe nu verder' dus sta ik open voor de beleving hoe anderen aan kijken tegen het lang voeden. (overigens, de lactatiekundige is de deskundige, ik ben slechts een moeder die haar kind voedt.)