nee hoor gaat prima! hij ligt heerlijk te spelen dan! ik was eerst ook bang dat het niet zou gaan, maar een vriendin van me deed het zo en ik vind het een stuk makkelijker als het kleine badje. thanks voor je antwoord!
Ja precies, nou dan doe ik dat deze week ook even.. We zien het wel !! Ja dat sproeien doe ik ook zachtjes hoor en idd niet recht in dr gezicht.. zo van wennen kreng !!
Oja dat was het ja, niet zwemmen met waterpokken ivm infectie. Ik wist het niet meer. Maar als het waterpokken zouden zijn dan hadden het er idd nu al veel meer moeten zijn. Ik vermoed dus da het iets anders was. Nou gelukkig maar! Linda wat sneu dat Michelle zo'n last had van de tweede prik. Het is ook wat voor die kleintjes he. Je kan idd nu gewone melk gaan geven. Fijn bericht he, veel goedkoper en bijna iedereen heeft het in huis. En voor onderweg kun je pakjes houdbare melk kopen.
nee ik heb geen anti slip in bad. Nooit gehad ook. Ze mogen ook niet staan in bad. Jaron gaat of met de grote jongens in bad en dan neemt timo hem op schoot, of met ons onder de douche of ik zet het babybad in het grote bad en dan zit hij daar in. Maar bedoel jij niet wat anders? Anti slib is tegen uitglijden maar jij zoekt iets van een badverkleiner ofzo? Zet je toch gewoon het babybadje in het grote bad? Overigens badderen ze hier met een bodempjes water hoor. De beentjes komen net onder water. Haren wassen: zo min mogelijk doen dus. Ik denk dat wij het hooguit 1x per week met shampoo doen. Verder kun je kijken of je Jildou wat liggend k an krijgen, zoals in de kapperstoel zeg maar zodat het water naar achteren glijdt. Verder proberen af te leiden.
ja elke dag 10 druppels vit D. (tot ze 4 jaar zijn) Nou komen mijn kinderen wel elke dag buiten, maar mijn kinderen worden naar verwachting ook erg lang. Bovendien heb ik al 2x een kind in het gips gehad. Ik vind het dus allemaal wel best en geef die druppels. Liever het zekere voor het onzekere.
Ja maar als ik Jil in het gewone badje in het grote bad zet, daar blijft ze niet in zitten, glibbert ze overal heen !! En als ik haar in het stoeltje zet voor in het grote bad, dan moet er minimaal 10cm hoog water in, want daar zit ze hoger, dus dan zit ze nog niet met dr beentjes in het water .. Nou ik zal het eens proberen gewoon zo. Hihi ja dat probeer ik ook idd dat ze omhoog kijkt.. maar dat is niet gemakkelijk !!
nee hoor. Wij komen elke dag buiten, eten elke dag zuivel, groente en fruit. Ik zie niet waarom ik dat met pillen moet aanvullen. Nee alleen vit D en verder niets.
bah... word ineens weer erg misselijk! heb er soms nog van die dagen bij... ik ga ff liggen. fijne dag allemaal!
Hai jongens, sorry maar ik helelmaal niets bijgelezen want erg weinig tijd. Kwam hier even om iemand te feliciteren : Tom, nog van harte! En om te laten weten dat het hier goed gaat. Danique heeft wel een schimmel op haar schaamstreek, zalfje gehad, hopelijk helpt dat snel want het jeukt en ziet knalrood. Straks met Chris z'n meiden zijn verjaardag een beetje vieren, daarna rijden we naar Hengelo om naar mijn stiefvader in het ZH te gaan en mijn moeder te helpen. Met m'n stiefvader gaat het redelijk goed, hij is gisteren gedotterd. Ik ben zondagavond weer terug, misschien kan ik maandag weer komen kijken hier. Liefs!
Bij mijn weten zijn ze besmettelijk tot 2 weken nadat het is uitgebroken. En inderdaad, ivm infectiegevaar voor Julian zelf zou ik zeker niet met hem gaan zwemmen voordat de plekjes goed zijn ingedroogd. Natas, wat vervelend dat Danique een schimmel heeft gehad. Dat jeukt vreselijk. Fijn verjaardag voor Chris en fijn dat het met je stiefvader redelijk goed gaat.
Ik heb de smoor in!!! *evileyes!* Ben ook best wel chaggie! Vanmorgen heb ik onze bedden verschoond, maar wist niet dat mijn mobiel er tussen lag (tussen lakens) Hele dag gezocht om dat rotding, nergens kunnen vinden!Ik had het wasgoed vanmiddag gelijk gewassen, en zou het overgooien van wasmachine naar droger, hoor ik inene *kling* ik denk huh? Ik kijken in mijn dekbedovertrek, en wat vind ik daar?!?! een verzopen telefoon Hij deed eerst compleet niets, en hij ligt nog steeds te drogen! Hij gaat nu onderhand alwel aan, maar kom niet verder met de pin aangezien de OK knop het niet doet en mijn touchscreen ook niet!! K*T!!!!
Zeg dat wel! Nu heb ik wel een allrisk verzekering bij achmea, en dan ook "schade door eigen schuld" ik zal maandag eens horen of ze iets kunnen doen voor mij als mijn tel het toch niet meer doet!