Ja dat was toendertijd op TV! Zat dan bij je inboedelverzekering etc in! Dan kon je optie "schade door eigen schuld"erbij nemen voor een aantal euro extra, en als er dan in huis wat kapot ging dor je eigen fout, dan was dit verzekerd!
Oh ja ik had ook nog wat vandaag! Al een week lang kwamen er elke dag enorme witte strepen op mijn raam, en ik dacht elke keer vogelpoepjes.. *krijgt al kippenvel bij verhaal optypen* Maar goed ik haalde het er steeds af met een streeploze doek, en naar mijn weten zag ik verder niets! Tot vandaag! Ray kwam met schappies aanzetten toen hij mij naar buiten riep.. Hij zag een HUGE lijn van een spinnenweb die bij mijn raam naar zon ontluchtingsding ging boven mijn kozijn (bovenkant van raam) wij beide onder die rand kijken en we schrokken allebei zo erg dat we een stap achteruit deden en zowat in ons tuintje vielen (bij het voorraam is eerst tegels en dan bloementuin) Nu wist ik dus dat die witte strepen geen vogelpoep was maar SPINNENPOEP!! Ray pakte een oude hengel, en ging heel ver weg staan en porde dat beest daar tussen mijn ontuchtingsding weg! OEF ik heb nog nooit zon kippvel gehad! Hij kletste tegen mijn raam aan, en je hoorde gewoon *TIK* zo hard en groot dat beest! Hij had een walgelijke lichtbruine kleur en ik lig niet dat beest was wel een cm of 5!HUGE!! maar goed dat vieze beest bleef aan de hengel hangen en Ray liep langzaam met dat ding naar de overkant van de straat! (gelieve niet voor mijn deur haha) De spin liet zich los en OMG wat was die vieze dikke grote spin SNEL!! Ray trapte hem dood! (ik wou dat beest niet weer levend voor mijn raam zien) maar hij bleef leven :O:O uiteindelijk een steen gepakt, het beest klem gezet tussen steen en stoeprand en eidnelijk dood gekregen! man o man! het idee dat ik elke dag mijn raam schoonpoetste met een HUGE spin boven mijn hoofd BAHBAH! en ik kom niet meer bij mijn ramen!! HIHI als ze gewassen moeten worden, sopt Ray ze maar in, en ik spoel ze wel af met hogedruk reiniger! hahaha
HAHAHAHAHHAAHAAA JAAAAAK LINDAA!! HIHI krijg er een mooi beeld bij !! Maar kan het me helemaal voorstellen. JAKKIEBAKKIE .. Jullie hadden de dierenambulance moeten bellen !! Stelletje moordenaars
Haha sam het leek ook wel ook wel komisch maar ik was echt bang van dit monster!! haahha de dierenambulance!!!
Nou dat weet ik niet Bengeltje !!! Jij weet niet hoe bang ik voor bepaalde spinnen ben !! Kornelis vindt het zeer ernstig en zou graag willen dat ik naar spinnentherapie ga !!
dit was ook geen spinneTJE bengeltje!! hij was echt HUGE! en zo DIK! je kon zijn haren wel tellen! bah!
Goedemorgen dames Ff ego: Vannacht Kyra weer naar boven gehaald met de bench. ze had hem om 3 uur helemaal ondergepoept! Ik denk dat we er niets mee bereiken op het moment om haar al beneden neer te zetten, behalve dat ze angstig wordt. Dus ik heb haar naar boven gehaald. Ze heeft geplast buiten vannacht en daarna heerlijk in een schone bench En dat lieve hondje heeft geen kik gegeven en heeft de hele nacht geslapen tot kwart over 9! Jildou was om 7 uur wakker maar heb ik half 8 weer naar bed gedaan!! En ook tot kwart over 9 geslapen !! Heerlijk wat knapt een mens dan weer op ! Verder trots!! Jildou gaat op het moment de hele kamer door! De puzzelmat (van foam) wordt uitelkaar geplunderd! En ze zit nu bijna in de bench !!
haha mooi man moet je de pootjes eruit trekken zoals me broertje altijd zij whahahahah dat is ook zielig
hoi meiden! ik ga jullie voor een week verlaten, we gaan op vakantie! tot over een weekje, we komen de 17e thuis en dan ook een echo die dag, dus dan hopen we het geslacht te weten! liefs rebbel
Rebbel een hele fijne vakantie! Ben wel benieuwd naar het geslacht . Ik denk nog een jongetje. Goed hoor van Jildou! En Kyra doet het ook goed Vandaag zijn gezellig mijn ouders op visite geweest en heerlijk gebbq. En Lucas vond het ook leuk, was de hele dag aan het lachen en ligt nu prinsheerlijk te slapen. Ik denk dat ik er ook vroeg in lig.
Ja ik denk dat madam eind van de week gewoon kruipt ipv tijgeren en dat ze dan ondertussen ook bij dingen op gaat staan...
Hoi Dames, Nog niet bijgelezen....was even een hektisch weekje.... Maandag de verjaardag van Pieter, dinsdag dingetjes geregeld voor van alles en nog wat, en woensdag werd Pieter ziek. Althans ziek, zoals ik er nu tegenaan kijk, heeft hij last van een flinke verkoudheid, het warme weer en twee kiezen..... In het kort, er zit een kleine piepert aan me vastgeplakt Daarbij ben ik zelf flink verkouden geworden, dus dat helpt niet, en dan lig je gewoon veel in bed, of loopt met de wagen buiten in de hoop dat de kleine dan wat slaap krijgt. Gelukkig nog geen gebroken nachten gehad (weer een plus puntje gevonden ) Ga zo een beetje bij lezen, maar ook vroeg naar bed.....