ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ik geef Pieter ook nog steeds bv en ik moet zeggen, als hij zoals de afgelopen dagen zo hangerig is en niet wil eten of drinken, maar wel lekker bij mama wil drinken, tel ik m'n zegenen :).
    Weet ik in ieder geval dat ie wel iets binnenkrijgt aan voeding!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lekker he Mone... Hihi zit je ook nog in de ontkenningsfase?? (banner :p ) !

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
  4. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Goedenavond meiden!

5. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Beterschap!!

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    dank je gefeliciteerd met je zoontje zie ik aan je banner

7. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Advies 2 jaar? Ik had 1 jaar gehoord, maar ik denk wel dat ik langer door ga. Ik geef nu nog 3x bv, maar dat wil ik na haar verjaardag af gaan bouwen tot 2x. En dan geef ik alleen nog 's ochtends en 's avonds voor ze gaat slapen, dus dat is openbaar voeden geen isue meer. Verder ben ik het met je eens over de taboe hier in Nederland met openbaar voeden. Zelfs in de gesluierde landen is het normaal. Ik had zelf een aanvaring met een (ex)vriendin die het niet vond kunnen dat ik ging voeden in mijn eigen huis toen zij op kraamvisite kwam! Sorry, maar dat gaat met dan te ver. Ze zag er niets van, want ik ga dan wel subtiel voeden. Maar vervolgens ging ze dus rond zitten bezuinen aan iedereen die het maar wilde horen dat ze niet wist waar ze moest kijken omdat ik in mijn blote borsten zat... Pfff, die kon ze niet eens zien en ze kon gewoon naar mijn gezicht kijken zoals ze normaal ook doet. En dat achter je rug om lullen... bleh! (vandaar ook de ex-vriendin) Maargoed, ik ben dus voor openbaar voeden, mits subtiel. ;)

8. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Hier ook beterschap voor Julian! Ennehhh, ze houden hier de kindjes jarig... ;)

9. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik lees dat er toch veel meningsverschil is over hoe lang bv. Ach, iedereen moet doen wat het beste bij je past. Ik denk dat ik gewoon doorga tot ik zelf het idee heb dat het goed is zo. Dat kan van mij uit komen, maar ook van Deena uit. We gaan het zien.

10. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hallo!!

kom even snel vertellen dat de "nee" fase is aangebroken hier!
    Madam schud continue nee als mama wat zegt! HIHI
    dan zeg ik chell kom je bij mama, NEE schud ze dan! en gaat dansen :O kleine dondersteen!

11. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Wij hebben geen anti-slip matje erin, en gaat goed, Pieter is erg voorzichtig in bad (tenzij hij moe is, maar goed dat weten we dan ook).
    Wat je zou kunnen doen (waterbesparend) is het babybadje in het bad en daar water in.
    En wat betreft het haar enzo, ik heb gehoord dat ze dat heb beste overwinnen als ze het zelf mogen doen, dus zelf de sproeier vasthouden en mee spelen, dan is het daarna minder eng als het over hun hoofd gaat, maar heb hier geen ervaring mee met die waterrat van ons (die gaat zelf met z'n gezicht in het water omdat ie dat leuk vind...)

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    oh dat heb njulian al van me ma geleerd die doet al 2 weken nee schudden erg vervelend soms hahaha

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Niet zozeer ontkenningsfase....meer geen tijd fase...... ;)

14. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Tom, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Mone, dat kan ook :p
    Bedankt voor je antwoord. Zal het eens proberen!

Haha Lindaa!! Go Chelle :p
    Hier krijst madam al als het haar niet zint :p

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Wat betreft bv, ik vind voeden in het openbaar gewoon moeten kunnen, er lopen naar mijn mening in de winter altijd te veel mannen met te strakken broeken (geen gezicht) en in de zomer te veel meiden/vrouwen met te strakke kleding en vetrollen eroverheen, wat ik ook geen gezicht vind zijn die korte rokjes waarbij je denkt hebben ze een rokje aan dan. En wat ik dan doe is, ik kijk de andere kant op. DUS als mensen het geen gezicht vinden dat iemand een kind in het openbaar voedt, dan kijken ze maar lekker de andere kant op, naar die korte rokjes of te strakke broeken vind ik :)
    Ik geef geen bv meer in het openbaar, maar ik geef normaliter ook alleen een ochtendvoeding, lekker in bed...

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat is ook zo Mone :D !!
    Ik zit ook niet zo met voeden in het openbaar dat ik het niet vind kunnen hoor :p Maar ik hoef het niet eens te proberen meer ;) !!

18. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Haha, dat ken ik. Hier ook continu nee schudden. :p

19. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Babybadje in de douche zetten. Dan kan ze spetteren wat ze wil! Wij hebben wel een anti-slip matje in het badje. Van die kleintjes in visvormpjes (formido). Voor water in haar oogjes kan je eventueel een washandje voor haar oogjes doen, of goed proberen haar hoofdje naar achter te houden en dan met een bekertje schoon water de shampoo eruit spoelen.

20. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Goedemorgen trouwens... ;) :p

Deel Deze Pagina