JAAAA Mone, sorry als je het al gezegd hebt en ik het weer kwijt ben, maar gaan jullie ook voor nr 2?? HEELLLLUUPP Hier rammelende eierstokken !!
Ik dacht al, wat hoor ik voor gekletter daar in de verte! Een weekend weg zijn merk je wel als je weer terug komt zeg, vandaag lopen rennen om de dingen te kunnen doen die zijn blijven liggen. Maar Danique'je had haar dag niet helemaal, ze kon geen 3 minuten zichzelf vermaken. En oooooh, echt 20x achter elkaar in een sneltreinvaart naar Raisa (hond) kruipen terwijl dat niet mag, het loedertje hahaha! De tests van m'n stiefvader vandaag waren goed, hopelijk mag hij morgen het ZH uit. Ik ga de komende dagen weer braaf naar kantoor toe, misschien tot donderdag en anders komend weekend. Doei allemaal!
Goedemorgen iedereen!! Natas wat fijn dat je paps vandaag mssn het ziekenhuis uit mag meis! goed nieuws! Sam, ik dacht al het onweert hier, maar dat ben jij dus
JAJA LEUKLEUKLEUK dames !! Maar ik zit er fjin mee !! Aaah Danique, wel naar mama luisteren hoor !! Is het niet vertrouwd dat ze daarheen gaat Natas? En hopelijk mag je stiefvader t zkh weer uit vandaag!! Joepiedepoepie. Vannacht topnacht gehad. Jildou heb ik 8 uur in bed gebracht en werd om 7 uur wakker.Gedronken en even bij ons op bed gespeeld en toen weer in bed tot 9 uur Kyra tot 6 uur geslapen en toen moest ze even plassen en daarna tot half 9! Nou is het niet geweldig !! En madam heeft uitgevonden hoe ze haar medicijnen tegen kan houden .. Monster, die mond stijf dicht natuurlijk .. Normaal slurpt ze het gewoon op ..
Nou hier net bij de dierenarts geweest. Maar goed ook dat ik geweest ben. Blijkt dat ze zeer waarschijnlijk niet goed ontwormd is, had ik wel een beetje verwacht omdat paarden ook zo'n bol buikje krijgen als ze wormen hebben. En haar entingen klopten ook niet. Ze had er al 2 moeten hebben. Dus ze heeft nu de 2e ook gekregen en over 3 weken de laatste! Mooie bedoeling dus! Nou ja, het is weer klaar!! Komt wel goed met ons schatje !!
Lekker verhaal sam! En ja wij "gaan" ook weer voor een tweede, dwz we vrijen onveilig en als het komt dan komt het, maar ik heb nog geen ongi gehad, dus verwacht niet dat het er binnenkort aankomt (de 2e dan).
Verder ben ik net terug van de orthopeed, ik heb met mijn val in mei m'n achterste kruisband beschadigd (dat kwam uit de MRI). Er is niets mis met m'n meniscus dus dat is fijn, maar omdat m'n been zo "onbewegelijk" is (kan hem niet volledig strekken en niet meer dan 90 graden buigen) vraagt de arts zich af of dit het is. In ieder geval ga ik nu eerst 6 weken met een braice lopen die m'n onderbeen naar voren duwt. Ik ben benieuwd, als het goed is wordt die volgende week geleverd!
Hihi oké, is mn geheugen weer bij !! hmm wat balen zeg van je knie Hopelijk knapt het met de brace op!!!
oooh ik ben trost. Kyra gaat zelf naar buiten om te plassen! Maar als we de deur niet open hebben piept ze en als je niet reageert dan... ja dan ligt het in de kamer !! Oooh en nu nog trotser... Ze ligt in haar bench te slapen, helemaal uit zichzelf
Je ziet er niet veel van hoor, ik kan redelijk normaal lopen, trap af lukt niet en ik kan niet zo goed fietsen, en kruipen achter m'n kind aan om de bank gaat ook niet etc
Ja super !! Ja dit is ook zeer verbazingwekkend moet ik zeggen !! Is ook wel fun.. Gaat ze naar buiten om te plassen, krijgt ze beloning, gaat ze weer een miniplasje doen, weer een beloning..en als het dan meezit moet ze ook nog ff poepen en ja dan krijgt ze weer een beloning !! Ze is echt het tegenovergestelde van Spike.. Die heeft er nogal lang over gedaan om zindelijk te zijn.. Lees zo'n half jaar tot een jaar Alleen kon die makkelijk alleen, heeft dat nooit erg gevonden en dat wordt met Kyra nog een ander verhaal !!