Mone, ik hoop voor je dat het snel beter gaat met je knie! Sam, goed van Kyra zeg! En Jildou ook al staan. Trekt ze zichzelf al op, of moet je nog helpen?
Ze trekt zichzelf bij de rugleuning van de bank (als ze op de bank zit) wel op. En staat ze ook zomaar!! Verder bij de tafel een beetje, maar de vloer is nogal glad !!
Haha, dat ken ik! Daar heeft Deena ook last van. Maar die foampuzzel werkt daar goed bij. Daar heeft ze ook op leren kruipen met handjes en knietjes. Nu kruipt/raced ze ook over de houten vloer.
Ja alleen Jildou tijgert nu wel gewoon op de gewone vloer.. Kruipen zo nu en dan een stukje.. liever op de bank !! En die foampuzzel heb ik nu maar voor de helft liggen, Kyra knaagt er graag aan .. Maar ach het komt wel ! He is het nog gelukt met die tutlap?
Er is een mail uitgegaan voor dfe tut, want daar hadden ze niets. Maar verder heb ik er nog niets van gehoord.
JEEEJ LIEVE NATAS!! Bedankt voor de MT !! Hij is leuk!! En Jildou heeft er al even in gehangen !! Maar is nog wel even oefenen !!
zo, hier een beetje emo hoor! Chell kruipt niet meer, ze loopt nu alleen nog maar los! ze loopt haar mamsie alles achterna, en ik ben uuubbbeeerrr trots op mijn kleine snelle jelle, maar nu besef ik echt dat zij geen kleine beeb meer is! Ze stapt hier door het huis heen alsof het een peutertje van 1,5 is! Lijkt wel super komisch ofcourse! Ik heb er ook filmpjes van, maar omdat ik een tel. van mijn nichtje te leen heb weet ik niet zo goed hoe dat ding werkt en hoe ik dit op mijn PC krijg! maar als het me lukt kom ik ze zeker showen!
Aaaah Lindaa.. Nou dan ook maar aan de klus voor nr 2 !! Wel super knap !!! JEEEJ LIEVE NATAS!! Ontzettend bedankt voor de MT! Hij draagt super. Net even stukje met Jildou erin gelopen met de honden, nou echt dit is super, voel er niets van En Jildou vindt het nog leuk ook!
Klik hier voor nieuw filmpje van Jildou! Hihi dank je Ischa ! Als je meer foto's wilt zien moet je ff op het huisje bij deze link klikken en dan naar foto-album !