Hmmm, anders wordt het wel heel erg denk ik. Ik kan natuurlijk ook een dweil onder Deena's knietjes binden, stuk makkelijker!
HIHI dan schiet het misschien wel op !! Hmm ik heb mannetje ff aan het werk gezet Hij zou al tijden de snoeren wegwerken, nu met Kyra dus een snoertje minder !! Eigen schuld !!
Tinus heeft 1x een soort sok aangehad omdat hij een dikke snee in zijn kussentje van zijn poot had. 't Was echt heel grappig hoe hij liep, ik gniffel nu al bij het idee van dweiltjes onder zijn pootjes...
hihihi Sam aan het hupsen, wie weet is het wel in 1 keer raak Lindada gecondoleerd meid! Ik ga vanmiddag even gezellig met Lucas naar het dorp, het is markt. Lekker kibbeling halen.
HAHA NEEJ! Was maar een boxdraadje !! IScha: ach er zijn hier net wat te veel die in 1x weer zwanger zijn.. Dat zal hier wel niet het geval zijn !!
Hopelijk duurt het in ieder geval niet al te lang. Ik vond het maar niets die spanning van wel/niet zwanger. En dat terwijl ik 2x meteen zwanger was! (nouja, 1x menstrueren na de mk)
HAHA denk er om he !! Ik had gister al een shock..Kyra was wat duf van de prik denk ik en ze kwam bij me en ging echt liggen en ze sliep, ze was zo slap als wat, dacht die gaat me hier gewoon dood.. stond te trillen op mn benen !! Jaa die spanning vond ik ook niets. Al zijn wij heel nuchter begonnen we zien wel hoelang het duurt. Toen 2e ronde al zwanger-mk en toen duurde het wel lang hoor want dan wil je zo snel mogelijk weer !!
Hey Sam, Een beetje russisch Roulette spelen?? Spannend hoor. Gaan jullie er nu weer voor of was dit een eenmalige "slipper" Je bent nog niet echt regelmatig ongi toch? Lijkt me lastig timen. Of je moet het gewoon heeeel vaak doen haha. Ook geen straf Bruidje succes met de laatste loodjes vd verbouwing Xxx v Treintje
Oooh we zien wel waar het schip strandt !! Neej nog niet regelmatig maar na laatste ongi heb ik aardig goeie hoop dat het weer wat regelmatiger gaat worden.. Dus wie weet.. We zien het allemaal wel
Ja of elke dag, werd laatst weer gezegd dat dat beter was.. Ach bij ons is er hoop als het vakantie is ..De vorige keren werd ik zwanger in de vakantie !! Jildou in de kerstvakantie en de mk in de zomervakantie