Vervelend Bruidje! Helaas hier geen advies, alleen dat ik van andere gehoord heb dat het weer over gaat...
Ja dat weet ik ook idd.. helaas geldt dat voor hubbie niet meer.. heeft het helemaal gehad na een maand afgewezen te zijn..
Aaah Bruidje wat sneu!! Snap dat hij zich er rot door voelt! Maar idd het gaat weer over! Verder weet ik het ook niet helaas !!
Ik snap dat je hubbie zich er erg rot bij voelt, maar ik ben idd bang dat hij zich erbij neer moet leggen dat het een fase is...
Zeg in ieder geval dat je zijn gevoelens begrijpt, en dat je het zelf ook niet leuk vind. Het gaat echt weer over!
ja heb ik gedaan inderdaad.. nou ja hope and pray dan Zeg Pippo, is de ongi al genaderd.. offe.. wordt het spannend?
JA! Ik zette Jildou op de rand van de balie en zei: Ik heb even een vraagje >Jildou is gek op de tutlap die ze van jullie bij haar rekening heeft gekregen, kan ik er nog zoeen kopen voor het geval dat die ander straks stuk is of weg? Ooh ik haal wel even eentje, moet je niet doorvertellen maar neem hem maar gauw mee !
Bruidje, ik had dit niet meegemaakt met de kindjes, dus vrees ik dat het een fase is, maar het neemt niet weg dat hij er zich niet slecht mag van voelen...dikke knuf aan je man! Hier nog geen ongi gespot!
Ooh wij gaan zeer waarschijnlijk 25 sept een weekendje weg met z'n drietjes. Vragen we schoonouders of ze op de honden willen passen. Kunnen we toch nog even genieten