denk niet dat je moet denken als te gemakkelijk hoor ik ben met rihanna erg voorzichtig omdat ze gauw van slag is
dat begrijp ik ook heel goed, heb ik de 1e 2 1/2 maand met rens ook gehad.. nu proberen we zelf wat makkelijker te worden en dan een beetje uit te gaan proberen om m mee te nemen etc.. maar dat lukt ook nog niet altijd hoor
wij gaan nu ook nergens heen in de avond met Jaron maar dat komt ook door de grote jongens natuurlijk.
het eerste jaar wordt er bij ons niet gelogeerd maar dat komt vooral door de bv. Wel hebben we een oppas meisje. Dat is de dochter van een collega van mij. Zij past op sinds timo 4 maanden is. Dus dat is alweer ruim 5 jaar. Toevallig komt ze deze maand wel 3x! A.s. vrijdag komt ze dus. Dan gaan we iets later naar het feest zodat ik Jaron de laatste voeding kan geven om 21 uur. De 15e komt ze zodat wij het doopfeest van Jaron kunnen voorbereiden. We hebben een ruimte bij timo op school gehuurd daarvoor (er komen 26 volwassen en en 16 kinderen). en de 24e ben ik jarig dus dan gaan manlief en ik uiteten. Ik had verder geen zin om het te vieren. In de ochtend komen er een paar moeders en 's middags ga ik iets met de kinderen doen. Misschien koekjes bakken ofzo en dan daarna pannenkoeken bakken voor ze.
Ik heb het ook echt moeten leren. Ik moet het vertrouwen hebben dat mensen mij bellen als ze er niet uit komen en dat ze dan niet gaan aanklooien. De allereerste keer dat mijn moeder oppaste belde ze me idd. Hij is nu wakker, dus nu mag ik een flesje geven? Een telefoontje van niets natuurlijk maar het gaf wel veel vertrouwen. Ons oppasmeisje zal ons niet zo snel bellen, maar dan belt ze haar moeder wel. Ach ze past nu al zolang op, dat loopt wel los.
Stom he, dat is met onze kinderne ook zo! Ze slapen daar beter en ze eten daar beter. We grappen ook wel eens dat de kinderen af en toe een weekend naar opa en oma moeten om bij te tanken en aan te sterken.
Heel slim! Was jij nog bezig met inbakeren? Ik herken zoveel van wat je schrijft tov Ruben. Als ik het bij hem had geweten over het inbakeren dan had ik het zeker gedaan. De eerste 2 weken is even wennen maar daarna kan je er echt baat bij hebben. Wij zijn nu achteraf met ruben anderhalf aan het klooien geweest en ogm had hij zelf homeopatische rustgevers nodig.
nee inbakeren hebben we geprobeerd maar daar wordt ze enorm driftig van dus dat was geen succes het wordt ons niet in dank afgenomen dat we alle verjaardagen 's avonds laten schieten maar rihanna gaat voor alles...dan maar geen verjaardagen hoor! wij bepalen dat altijd nog of we met het kind gaan trekken en naderhand zelf met de gebakken peren zitten omdat ze zo onrustig is en dan om de haverklap 's nachts wakker wordt
Ja het ene kind is het andere niet.. Rens slaapt bv weer heel slecht in de kinderwagen als we weggaan.. die mensen die dan bv de baby meenemen in de wagen als zij uit eten gaan.. hoef ik echt niet te proberen want na een uur is het het spuugzat.. Met de tijd wil ik ook graag een gewone oppas lijkt me wel handig.. maar dan wil ik wel dat hij van zijn laatste flesje af is.. hij is nu nog zo klein.. over een half jaartje misschien of zo.. en dan gewoon via via. Mijn vriendin heeft bv allemaal meiden van een jaar of 17 in de straat.. dus daar liggen nog wel wat mogelijkheden.. Hoe doet Rihanna dan als je daar bent Liesje, op dat moment al huilen of als je dan weer terug bent bijvoorbeeld?
Rihanna slaapt ook niet goed in de kinderwagen hoor, dus haar meenemen als we gaan uit eten dat gaat denk ik geen succes worden, die is het ook gauw weer zat net zoals Rens nou als je haar wakker zou maken om weg te gaan is de rest van de avond super vervelend en huilerig en krijg je haar niet fatsoenlijk meer in diepe slaap thuis. ze slaapt soms wel even bij je op de arm maar dat is te onrustig voor haar tussen al die drukte dus we doen dat 's avonds nu helemaal niet....
nee dat schiet niet op dan idd.. Wij gaan alleen nu wel zo'n slaapzak kopen die ook in de maxi cosi kan dan is het echt een kwestie van overhevelen.. (hoop ik.. hahahha)
ik hoop het voor je, Rihanna laat zich in ieder geval niet zo makkelijk voor de gek houden jammer genoeg dus voor ons zit er niks anders op dan er gewoon rekening mee te houden of thuis te blijven
Zaterdag ging het best goed, hij heeft gewoon in de auto weer lekker geslapen. Thuis een paar minuutjes huilen omdat hij uit zn slaap werd gehaald maar daarna weer lekker doorgeslapen tot 7 uur.. dus we hebben goede hoop
Danique is vanochtend een paar uurtjes op het KDV wezen wennen. We hebben gevraagd of ze naar de babygroep kon ipv met al die oudere kindjes, en gelukkig kan ze daar de meeste dagen wel terecht. Het is er prima gegaan, ze was bij die babygroep en heeft niet gehuild en ook even geslapen. De fles heeft ze helaas pertinent geweigerd...... Haar moeder is in de tussentijd gaan shoppen en heeft 2 nieuwe setjes voor haar gekocht Daarna zijn we doorgereden naar het inloopspreekuur van het CB, even gewogen en ze weegt nu 5040 gram en is 61 cm. Danique was vanmiddag behoorlijk moe van alle indrukken. Z e heeft bijna alleen maar liggen slapen, op 2 voedingen na. Liesje, heeft Rihanna nog last gehad van de prikjes? Luna, hoe is het met je bekkie? Een vraagje aan Bruidje en Liesje, uit nieuwschierigheid : hoe verkopen jullie dat nou op je werk, zo veel forummen? Over logeren : nee hoor, hier ook nog niet. Voor een groot deel door de BV, maar ik heb er zelf ook nog niet zo'n behoefte aan. Mijn moeder wel, die staat te popelen!
He dames. SOrry verder niet bijgelezen, alleen meegekregen van Bengeltje. Balen zeg.. Verder Jildou vanmiddag weer een ritmestoornis gehad. Zomaar uit het niets ! Word er een beetje moedeloos van. Zo was ze 5 dagen stoornis vrij, zo zijn ze nog maar 1,5 dag na de vorige. Ik ben nu even een nachtje thuis. Paps is bij d'r. Zit er even helemaal doorheen.. Helemaal als je thuiskomt en die lege kinderwagen ziet etc.. ! Trek het vandaag allemaal even niet.. X
een klein beetje jengelig maar geen verhoging en ze was wel vrolijk dus ik heb goeie hoop! ik werk voor mijn werk ook vrij veel met internet dus het valt niet zo op en ze doen er bij ons niet zo moeilijk over en daarbij is het op het moment rustig bij mij op het werk dus het kan ook.
Sam meid, het zit jullie ook nog niet mee zeg Een dikke knuffel vanuit Twente voor jullie! Ik hoop dat de kleine meid het gauw wat beter gaat doen!