hoi meiden! @luna: de babycook: http://www.kinderwebwinkel.nl/webwinkel ... /babycook/ @sam: wat vervelend dat ze toch weer een hartritmestoornis heeft gehad! kop op meid! het is zooo moeilijk om je kindje achter te moeten laten, maar het komt vast goed en mag je haar gauw weer lekker mee naar huis nemen! wij nemen Milan 's avonds gerust ergens mee naar toe, maar beperk het wel vaak tot het weekend.. zaterdag lag hij bij mijn ouders te slapen en heb hem zo met slaapzak in de maxicosi gelegd en daarna zo in zn bedje, ging goed en sliep lekker verder! maar ieder kindje is anders natuurlijk! nou hier zitten de 2 eerste werkdagen er weer op! maandag was mijn mannetje thuis en gister heb ik hem naar het kdv gebracht, dat vond ik best wel zwaar de eerste keer, maar ik heb het weer overleefd! hij heeft amper geslapen en de eerste fles niet helemaal op daar want hij wilde alles bij houden, lag steeds naar alle kindjes te kijken. dus toen hij thuis was helemaal vertrokken, heb hem wakker gemaakt voor de laatste fles en daarna viel hij weer meteen in slaap. vannacht wat aan het dromen, het verwerken van alle prikkels denk ik! morgen komt mijn moeder oppassen. vanmiddag om 12.40 word ik gebeld door de kinderarts met de uitslag van het bloedonderzoek... duimen jullie voor ons dat er niets uit komt? ben wel een beetje zenuwachtig! maar aan de andere kant denk ik als er echt wat was geweest had ik al wel bericht gehad. ow ja... vanmorgen stonk de urine van Milan heel erg, iemand enig idee waar dit door kan komen? liefs rebbel
Je kunt je kind ook meenemen hoor, wij zijn een paar weken geleden heerlijk uit eten geweest bij de italiaan met Pieter in de wandelwagen. Hoofdgerecht besteld, en afhankelijk hoe makkelijk Pieter zou zijn zouden we nog een toetje nemen.....heb zelfs koffie gehad
Zo heb nu alles gelezen, en begreep dat de kinderwagen geen optie was..... Denk ik even slim te zijn om meteen te reageren voor ik het vergeten ben...... Sam wat onwijs vervelend met Jildou! Heel veel sterkte meid, zal ook de nodige energie kosten! Jooze gefeliciteerd met je meisje! ergens heb ik nog wat gelezen over kolven, mijn tip is begin 's morgens, om de een of andere reden is de productie dan erg hoog, en dan kunnen je borsten makkelijk wennen, en krijg je wat meer vertrouwen. Ik kolf elke ochtend na Pieter z'n voeding (krijg hij rechts, kolf ik links etc) en komt er altijd ruim 150 ml uit (groter is het flesje niet, dus dan hou ik gewoon op). En ik denk dat ik iets gemist heb, wat is er met Bengeltje?
en stinkende urine, kan ook iets zijn dat je gegeten hebt, voor mij is dat asperges, witlof en nog meer van dat soort.
Goedemorgen allemaal! Wat betreft forummen op het werk.. het is bij ons rustig op het moment dus die paar zinnen tussendoor kunnen er wel af.. Bovendien heb ik niemand die op mn scherm kijkt anders zou ik het niet doen.. Als het heel druk is forum ik ook niet of een heel stuk minder! Hoe ging het met de nutrix Liesje? Wat lekker Mone, dat hoef ik niet te proberen... daarheeft tie echt geen zin in.. Ach arme Sam, wat erg meisje.. wat zeggen de doktoren ervan? De duimen blijven hier op en neer gaan.. Dikke knuffel Succes met de uitslag Rebbel! REns had ook dat hij amper sliep op het kdv, nu iets beter maar nog steeds minder dan thuis.. het wordt na verloop van tijd wel iets beter vaak..
nou ze mocht er nog maar zo weinig door hebben dat er weinig verschil is, vannacht was ze om 0.15 wakker en wou ze een fles en om 3 uur maar toen was ze zo weer stil dus kan niet zeggen dat er direct resultaat is van de Nutrix
ze mocht er zo weinig door dat er eigenlijk geen verschil te merken was maar goed ze moet natuurlijk ook wennen aan wat anders door de fles... we zullen vanavond nog eens proberen
haha je bent een echte moeder geworden natas! Lekker wezen shoppen en alleen voor je kind iets kopen en niet voor jezelf. Het komt me zo bekend voor! Vandaag overigens WEER naar de tandarts. Maar hopelijk lukt het me om voor mezelf op te komen want ik ben dit geklungel zat. Stuur me maar door naar het ziekenhuis en het liefst vandaag nog.
He meid, konden we maar iets voor je doen zeg... Ik weet even niet wat ik zeggen moet. Het is zo zwaar voor je! Huil maar even, ik reik je een zakdoek aan!
oooh een veredelde staafmixer dus. Wij hebben gewoon een maatbeker met staafmixer en dat werkte ook perfect. Maar goed, luna zou kuna niet zijn als zij het nu weer anders aanpakt. Wij gaan bijvoeden volgens Rapley. Stefan kleintjes heeft daar veel over geschreven. Het komt er eigenlijk opnieuw dat je niet pureert maar gewoon stukjes geeft. Bij Ruben hebben we dat ook gedaan. Heerlijk hoor, geen gedoe met hapjes maar vanaf 6 maanden gewoon met de pot mee eten (wij voegen nooit zout toe dus dat kan goed. Een enkele keer niet maar daar heb je dan weer olvarit voor).
ik denk dat dat ook veel te veel prikkels voor rihanna zijn. Althans wij konden dat niet met ruben en die twee lijken volgens mij wel op elkaar.
Ik begrijp dat het kindje van bengeltje in een stuit ligt en dat er voor draaien geen ruimte meer is.
daar ben ik ook bang voor dus ik durf het dus ook niet aan om het te proberen kan je voorstellen, zit je net aan je hoofdgerecht is het kindje met geen mogelijkheid meer stil te krijgen
Nou bij ons ging zo'n avond wel goed, totdat je weer thuis kwam. Dan hadden we een overprikkeld kind wat absoluut niet kon slapen.