of dat ja....en dat risico wil ik niet lopen want het is voor haar gewoon niet fijn en het vervelende is is dat mijn ouders dat maar moeilijk kunnen begrijpen nou pech hebben!
he Liesje wat jammer dat het niet veel resultaat had.. bij Rens toen ook niet.. Nu ook een probleem hij is zo moe maar hoest zich iedere x wakker.. zo zielig..
hoi meiden! heb de uistalg van het bloedonderzoek van milan binnen! de spiereiwitten waren goed en het bloedgas ook, alleen heeft hij op nog iets geprikt wat met de stofwisseling te maken heeft en dat had hij nog niet binnen, krijg ik dan over 2 weken de uitslag van. maar ik kan me niet voorstellen dat daar iets mis mee is, want hij eet, drinkt, plast en poept goed! toen ik zei dat hij erg vooruit was gegaan deze week zei hij ook dat het even voor de zekerheid was, dus het zal wel meevallen! liefs rebbel
He meiden! Even tijd om achter internet te zitten. Helaas te weinig tijd om alles bij te lezen... Maar in ieder geval bedankt voor de tips over het kolven. Ik heb er in ieder geval wat aan, dus ik hoop (neem aan) dat het gaat lukken! Vandaag voor het eerst naar het consultatiebureau geweest. Deena groeit echt super goed, ze is al 59 cm (ze zit op de bovenste lijn!) en ze is alweer bijna 10 pond! Maar dat kan ook bijna niet anders met van die lange ouders. Alles was verder goed. De arts keek ervan op hoe sterk ze wel niet is, vooral in haar nekje (glunder). Volgende keer krijgt ze haar eerste prik (20ste), dus dat zal een minder leuk bezoek worden...
Ik lees dat de baby bij bengeltje in stuit ligt, balen zeg! Gaan ze wel voor een natuurlijke bevalling? En wat ontzettend rot dat het met Jildou nog steeds niet zo heel goed gaat. Ik kan me voorstellen dat je van die hartritmestoornissen gek wordt Sam! Dan denk je dat het goed gaat, krijgt ze het weer. Nogmaals sterkte, en ik hoop dat het snel beter met haar mag gaan.
rebbel wat fijn dat alles zover goed is Lindada, Rihanna zit ook bovenin de curve hoor, laat je niet gekmaken door het CB ze zeiken er bij ons ook elke keer over...ik trek me er niks vanaan
Helemaal mee eens. Ik haal er gewoon uit wat ik belangrijk vind, en verder mogen ze zeuren wat ze willen. Ieder kind blijft anders. En daarbij ben ik 1.85m en mijn man 1.92m. Dus het zou raar zijn als we een kleine baby zouden hebben, lijkt mij!
Nou lengte zegt ook niet alles hoor....ik ben 1.63 en vent is 1,78, hebben we een kind dat bovenin de curve zit.... (was 58 cm met iets minder dan een maand)
lindada: wat fijn dat het zo goed gaat! ik heb milan opgegeven bij www.ikbendeleukste.nl dus als jullie zin hebebn om te stemmen? liefs rebbel
inderdaad, mijn man is 1.80 en ik ben 1.86 maar timo was als baby heel klein. Elke keer als ik naar het bureau ging dan was ik bang dat hij uit de curve zou vallen. Maar gelukkig bleef hij elke keer op de onderste lijn en schoot hij er niet onder. Wat kun je er mee he? Een kind wat te licht is kun je naar de voeding kijken, als het motorisch achterloopt kun je fysio doen, maar een kind wat niet lang genoeg is? Maar goed, hij is nu bijna 6 en de langste van de klas. Dus het is allemaal goed gekomen.
net ze is dan net zolang als Jaron nu (tja ondanks dat wij beide groot zijn, blijven onze baby's altijd klein. Zie hierboven. Timo is nu dus de langste van de klas en Ruben heeft het afgelopen half jaar een speurt gemaakt en zit nu ook opeens ver boven de middenlijn.)