ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He Liesje! Ja het begint nu eindelijk op zn einde te lopen. Nog een paar kleine dingen.. maar dan wordt het kasten verzetten... kamers indelen.. Rens zn kamer klaarmaken.. babykamer aanpassen etc.. Pff ben blij als we 2 maanden verder zijn..

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wat een hoop extra ruimte zullen jullie erdoor krijgen zeg
    hebben jullie een nieuwe babykamer gekocht of een peuterkamer voor Rens? of een combi?

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Klinkt goed Bruidje :D !! LEkker zeg als het straks klaar is!!

4. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja is lekker hoor, we hebben er 40m2 bij gekregen.. Rens krijgt een nieuwe kamer..

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    lekker ruim zeg...en Rens een nieuwe kamer...
    een peuterkamer?

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    rustig hier zeg! Ja wel een peuterkamer met een groot bed maar nog geen bed waar hij zelf uitkan.. het is eigenlijk een groot ledikant waar je later de spijlen af kan halen en een lage zijkant op kan zetten.. Van bopita, ik geloof dat het een COT bed heet of zo.. moet het nog bestellen.. Wij wilden geen klein ledikant meer omdat hij vaak tegen de zijkanten knalt s'nachts en dit bed is 70 x 140. Heeft hij net wat meer ruimte! We hebben er 2 slaapkamers en een berghok van gemaakt.. lekker hoor!

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

Huh?

Jij vraagt iets, en ik geef antwoord.

Het kan gewoon gebeuren dat je met je afspraken niet meer parallel aan het vaccinatie schema loopt. Dus ja, elk cb houdt 11 maanden aan voor vaccineren, maar ja, het kan voorkomen dat het pas met 12 maanden is.
    Zeg ik dan iets lelijks? Nee toch?

(en de 14 maanden krijg je gewoon met 14 maanden. Bij sommige prikken moet er wel een bepaalde periode tussenzitten dus krijg je de ene later, dan krijg je de volgende ook later. Maar bij de 14e maanden prik is dat dus niet zo.)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jenny ik snap wel een beetje wat Ischa bedoelde. Ik weet dat je het niet onaardig bedoelde maar omdat het getypte tekst is, en maar heel kort geantwoord is, komt het voor sommigen denk ik soms wel wat onaardig over.

9. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Misschien heb ik het ook wel verkeerd opgepakt, sorry.

Ik zat vanmorgen op mijn werk en het ging niet lekker. Ik kan me gewoon niet concentreren en zat wel 15min naar 1 order te staren :$. Ik begon te huilen en heb me ziek gemeld, heb ook hartkloppingen. Meteen vanmorgen de huisarts gebeld maar kan pas vrijdag terecht alleen als de hartkloppingen erger worden moet ik bellen. Ik moest vanmiddag mijn baas bellen of ik een afspraak heb gemaakt bij de huisarts en hoe het gaat. Vroeg hij of ik misschien een paar uurtjes per dag kon komen werken. Ze zitten zo omhoog er zijn pas 2 mensen weggegaan en we hebben er een halve voor teruggekregen die ook constant dingen moet vragen (wat ik natuurlijk ook wel begrijp) maar ik kom niet aan mijn eigen werk toe. Nu moet ik morgen mijn baas weer terugbellen hoe het gaat en of ik donderdag een paar uurtjes kom werken. Ik ben echt wat het werk betreft helemaal op! sorry moest dit even kwijt. Zit hier nu weer te huilen.

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aaah Ischa, wat ontzettend vervelend zeg!! T lukt allemaal niet echt met jou de laatste tijd he!! Maar goed dat je je afgemeld hebt hoor!! Ik zou maar even afwachten hoe het gaat, maar geen gekke dingen doen en als je het niet ziet zitten om een paar uurtjes te werken, moet je dat niet doen!

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ach Ischa wat zit je er doorheen joh. Heel goed dat je naar huis gegaan bent. Ik hoop dat je de komende dagen flink je rust kan pakken en wat kan bijslapen. Werken is leuk, maar het moet niet ten koste gaan van de gezondheid! Of je donderdag een paar uur gaat werken hangt af van hoe jij je voelt. Het is heel vals dat je baas op jou in praat dat het zo druk is en of je komt. Sterkte!

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    jeetje meid, dit is ook erg zo... :(
    gelukkig viel het mee, maar je zal wel heel angstig zijn zo!
    dikke knuffel!

liefs rebbel

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    iemand een korte update? heb nogal wat gemist om alles terug te lezen.

morgen weer een echo om nog even naar het hartje te kijken en het opmeten van de bmm. en ik vier morgen alweer mijn 20 weken feestje! :D

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Rebbel: Update.. weet zo ff niet of er behalve mijn nieuws nog nieuws was ;) !! Maar mijn hoofd is nog ff beetje in een roes geloof ik! Dus sorry ;) !!
    JAHOE Morgen alweer 20 weken ;) !! :D Gaat snel zeg!!! Succes morgen!

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

helaas ik mis ook veel dus ik kan niets updaten. Ik kan enkel zeggen dat het met ons goed gaat. Jaron heeft zijn 1-1-1-1 feestje gevierd.
    (zie banner en je snapt het wel. Dat feestje was 4 dagen geleden)

Jij hebt je eigen feestje! Jihoee! 20 20 20 20 !! Half way! Ik hoop dat je er idd nog pakweg 18 te gaan hebt!

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @sam: dat snap ik meid! knuff!

@jenny: oh wat leuk! :D gefeliciteerd! ja ik hoop ook op iig nog 17/18 weken! ;)

17. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Sam, wat fijn dat het met Jildou goed af is gelopen en dat het vals alarm was, maar wat moeten jullie geschrokken zijn, en dan ook nog niemand bereikbaar....

Ischa, sterkte meid, zorg goed voor jezelf!

Rebbel, alvast gefeliciteerd met je 20 weken!

Pippo, ik wilde jou alvast succes wensen met je echo morgen!

18. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Zo ik heb vandaag alleen met Pieter langs de snelweg gestaan met een lekke band... kan jullie vertellen dat ik dat in zijn geheel niet grappig vond!
    Kreeg ik een muts van de lease maatschappij aan de telefoon, gaf ik in eerste instantie een verkeerd kenteken (sorry hoor, huurauto...) Vervolgens het goede, maar toen wilde ze dat ik eerst buiten ging kijken, ik was het er niet mee eens, heb dat ook verteld, en toen uiteindelijk toch gedaan (wilde toch wel geholpen worden) en toen...kon ze me niet verstaan vanwege het geluid van de snelweg...
    Maar het goede nieuws, nadat ik 10 minuutjes aan de andere kant van de vangrail had gestaan met Pieter (ik huilen, Pieter zwaaien naar alle auto's) kwam de ANWB en konden we onze weg vervolgen....

19. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Jenny, wat leuk dat Jaron's feest een succes was!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Och jakkes mone !!! Grrr zal je net zien :( !!

JAHOE, hier topnachtje gehad :D !! En Jildou is weer vrolijk. Nog wel wat snotterig, maar ach!! Daar komt ze wel weer overheen :D !!

Deel Deze Pagina