Och en ik ben zoo ego.. Pippo heeeel veel succes vanmiddag met de echo! Ik duim voor een mooi kloppend hartje !! Rebbel jij natuurlijk ook succes vanmiddag en hopelijk is uk niet te eigenwijs !
JAAAA! 20 WEKEN ZWANGER! WE MOGEN WEER AF GAAN TELLEN! sorry, moest even! @mone: ah jakkie wat erg! @pipo: heeeel veel succes meid! ik denk aan je!
Oh dat zijn van die drama senarios. Gelukkig hoefde je niet te lang te wachten maar ik denk dat die 10 min voor jou onwijs lang geduurd hebben.
Goedemorgen allemaal! Pippo heeeeel veel succes en plezier vandaag.. ben zo benieuwd!! Rebbel gefeli meid.. en inderdaad de countdown is weer van start gegaan.. Mone, wat een ellende.. bleh.. heb ook wel eens zo gestaan.. Jenny wat een leuke foto! Sam, heerlijk he lekker slapen.. ik kan het zo waarderen als ik een nachtje door kan slapen hahaha
Goedemorgen dames, Ten eerst Pippo heeeeeeel veel succes met je echo vandaag en dat je maar een mooi knipperlichtje mag zien meid! Rebbel feli met je 20 weken en nu maar weer aftellen Sam, lekker zeg zo'n nachtje... Mone, gelukkig heb ik het nog nooit meegemaakt maar als ik een keer op de snelweg kom dan is mannetje er toch bij Jenny, superfoto zeg...leuk hoor hier met mannetje gisteren toch een beetje over een 2e gehad, kwam erop dankzij mijn schoonzus...maar nu zit hij weer in over de oppas voor de 2e...of mijn ouders dat wel willen...en dan zegt ie dat hij mij gevraagd had om dat af te tasten bij mijn ouders...huh?? nou ja dan gaan we dat binnenkort maar eens doen he haha maar de hoop groeit weer een beetje
Liesje, en anders is er altijd nog een andere oplossing toch?? Ik weet ook niet of m'n schoonmoeder dan nog wel op wil passen, al verwacht ik van wel en of onze oppas nog wel wil dan, maar goed daar laten wij onze kinderwens niet om varen iig. Dan sluiten we ons aan bij een gastouderbureau en zoeken we wel een goede gastouder! Rebbel weet niet meer of ik het al had gezegd, maar GEFELICITEERD met de 20 weken. Op naar de volgende min 17 weken en dan graag nog even wat genieten!! Ooh en wat ik nog helemaal vergeet Kyra snapt na bijna 2 weken eindelijk dat ze s avonds gewoon kan gaan slapen en niet eerst een serenade hoeft te houden !! En vanochtend was het helemaal schoon en droog !!
dan wil mannetje denk ik langer wachten of dat ik dan misschien 3 dagen ga werken en dan de kindjes 3 dagen bij schoonmoe en niet meer bij mijn ouders.... vreemde vent heb ik he
raar mannetje heb ik he...en ik wil zo graag durf gewoon niet te zeggen dat ik nu al wel wil....bang om een afwijzing te krijgen
Ja gekke vent hoor Wat betreft creche begrijp ik wel hoor! Dat heb ik zelf ook .. Het liefst houd ik de kleine de eerste maanden gewoon bij me !! Denk dat ik dan ook bij de 2e meteen achter mn verlof ouderschapsverlof aan doe !! Maar eerst maar zw worden !!
Ja 3 maanden is best klein om ze te brengen, vond ik ook maar ja.. wij hadden weinig keus. En ze zeggen daar juist dat kindjes die zo vroeg komen veel makkelijk aanpassen en wennen dan grotere kindjes.. dus nou ja ik heb er vrede mee.. hij werd en wordt erg goed verzorgd.. Ik heb trouwens na mn verlof mn werkdagen gewisseld, ga van ma, di en vr. naar ma, di en do. Lekker lang weekend! En wat meer "rust" tussendoor hihi.. lijkt me best pittig met 2 van die ukkies..
Bruidje, daar heb je een punt !! Lekker zeg dat je andere dagen gaat werken, heerlijk lang weekend !! Je hebt wat betreft de creche wel gelijk hoor, en ze worden er heus wel goed verzorgd, dat heb ik zelf ook wel gezien, maar mijn gevoel zegt wat anders !!
hij weet het wel dondersgoed hoor en ik ben bang als ik het er te vaak over heb dat ik hem afschrik beter bruidje...daarvoor heb ik de vrijdag ook vrij...zijn ze op het werk niet altijd even blij mee maar daar heb ik de *piep* aan het liefste bleef ik helemaal thuis maar dat zit er helaas niet in