ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Een schop onder hun kont schijnt ook al niet te helpen ;)

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Sam, ik vind het zo rot voor je dat je kleine meid steeds hartritmestoornissen krijgt en maar niet naar huis kan. Wou dat ik wat voor je kon doen. Ik denk aan je en duim voor Jildou, dikke knuf!

Liesje, dan heb je mazzel dat je zo veel kan forummen op kantoor. Zou ik echt niet kunnen verkopen onder werktijd, en ook meestal geen tijd voor.
    Bruidje, bij mij kan ook niemand op m'n scherm kijken. Ik heb soms wel even geforumd maar ik zou ook niet meer durven al had ik tijd. Zou als de dood zijn dat IT erachter kwam of zo.

Rebbel, fijn dat het op het KDV goed is gegaan. Spannend, zo'n eerste keer.
    Wat fijn dat de uitslag goed was!

Mone, de 24ste de eerste wendag KDV, ook spannend. Wanneer ga je weer aan het werk?

Hahaha Luna, ja ja ik ben een echte moeder geworden..... maar het waren ook wel HELE LEUKE setjes voor Danique :)
    Wat balen zeg, dat gedoe bij de tandarts. :(
    Over Rapley, ik lees hier op het forum af en toe wat over. Ga me er ook eens in verdiepen, spreekt me wel aan.

3. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi Natas,
    Zo gauw ik een baan heb....
    ik hoop zelf 1 januari te kunnen beginnen, maar ben nog druk aan de sollicitatie....

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Had ik dat kunnen weten Mone?....... zo ja, sorry! :oops:

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ja natuurlijk had je dat kunnen weten kuch kuch proest ;)

6. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Geloof niet de belangrijkste detail, geloof niet dat ik er erg veel over verteld heb.....
    Ben meestal bezig met Pieter's acties hier ;)

7. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik leef nog na 3 daagjes werken! Wel pittig hoor, Tom komt 's nachts nog 2x en vroeg naar bed gaan compenseert niet alles... Gelukkig zit ik de komende 3 maanden op een plek waar ik iets later begin (maar niet later stop!) en er ook wel begrip voor is dat ik moet kolven. Al gaat dat laatste nog niet super, heb steeds de neiging ach eerst dit nog even.... en wordt vervolgens naar van de stuwing! :rolleyes: lukt sowieso maar 2x per dag.

Tom heeft maandag mijn ouders de dag van hun leven bezorgt, ze waren nog helemaal uitgelaten toen ik 's avonds thuis kwam! en op het KDV charmeert hij de dames ook volledig! Natas ik moet wel steeds aan jou en Danique denken, Tom is zo verandert deze daagjes qua drinkgedrag. Hij is van om de 2-2,5 uur naar 3 flesjes tussen 8.00 en 16.00 gegaan en ze worden steeds groter! (nu ik nog meer kolven!) daarnaast slaapt hij ook prima op het KDV :confused: Toch is het echt mijn ventje wat ik mee naar huis heb gekregen hoor! Ik vind het wel erg lastig dat ik hem nauwelijks meer zie... Hooguit een (half) uurtje 's avonds en 's ochtends natuurlijk nog voor het wegbrengen... Ben bijna blij met nachtvoedingen :D en helemaal met de BV mag ik het lekker zelf doen!

Morgen gaan we voor de 2e serie prikken alweer, ben erg benieuwd hoe groot mijn kereltje nu is!

Sam sterkte en beterschap, ik hoop dat Jildou snel op de rails is! gelukkig mogen jullie er zo veel bij zijn.

Bengeltje, ook Tom was een stuiter, grote voordeel vind ik nog dat ik gepland een ks heb gehad en uitgerust aan het hele avontuur ben begonnen, het is me 100% meegevallen. En... geen huilbaby's door verdraaide werveltjes etc, en een mooi gaaf koppie, en.... gegarandeerd niet overtijd! Tuurlijk het is niet wat je hoopt, maar geen drama, het heeft zelfs wel mooie kanten!

Luna beterschap, ik hoop dat de AB snel aan slaan!

Natas, hier een mooie winterjas en pakje voor mijn kereltje! Leuk he!

Mone succes met de sollicitaties

Rebbel fijn dat alles goed was, moest ze nu alsnog fysio of wachten ze even af?

Over het hele Rapley gebeuren, ik weet het nog steeds niet, maar ik mag er nog even over denken....

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Mariss rapley is een methode die je prima kan combineren met pureren hoor. Ik ben te lui om te pureren als hij ook gewoon een boontje in zijn knuistje kan nemen. Maar ik heb ook al wel potjes gekocht hoor, want dat is altijd handig in hui ste hebben. En er zijn ook kindjes bij wie rapley echt niet werkt omdat ze blijven kokhalsen. We zien wel hoe het gaat hier.

Op werkdagen zie je je kind echt weinig he. Ik heb daar zelf geen last van omdat ik onregelmatig werk. Dus bij een vroege dienst ben ik al om half 4 thuis en bij een late dienst breng ik ze pas om 2 uur weg. Dus ik zie ze wel, heb ook niet het gevoel dat ik iets mis ondanks dat ik 3 dagen pw werk. Ja in het weekend mis ik wel eens wat feestjes enzo, maar dat maakt me niet uit. Na 15 jaar werken in de zorg begint dat wel te wennen.
    (Alhoewel mijn streven is dat ik 1 jan 2010 een baan voor 2 dagen pw overdag heb. Maar dat heeft alles met de kinderopvang te maken en met name met de veranderingen voor de gastouders.)
    Maar goed, ik merk het dus aan mijn man. Hij komt thuis, eten, badderen, voorlezen en naar bed. Soms vind ik het wel sneu want de kinderen zijn dan moe en niet meer op hun best dus er wordt dan ook wel gemopperd en is altijd heel hectisch. Hij maakt dan niet het gezellige, knusse van overdag mee. Daarom heeft hij nu 1 dag pw ouderschapsverlof zodat hij dat ook mee maakt.

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    rihanna is gisteren zo ontzettend slecht te pas geweest van de prikken van dinsdag...ze heeft gisteren voor het eerst een zetpilletje gehad...
    zo huilen en schreeuwen en niet stil te krijgen

10. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedemorgen iedereen!

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hier een beetje ongerust! Ons ventje heeft een hoestje van gisteren. Deze nacht was hij er pas om 5u (anders om 2à3u) om te eten. Heeft dan ook maar 1 borst gedronken vannacht. Nu is zijn hoestje erger en had vanmorgen 37,7°C. Vanmiddag naar de dokter. Hopelijk is het niets ernstig...:(

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, hoe is de nacht van Jildou verlopen?

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Inderdaad is dat pech hebben voor de omgeving. Het lijkt mij ook het belangrijkste dat de kleine goed in zijn/haar vel steekt en als dat inhoudt dat je niet of weinig uitgaat of het kind niet of weinig uit handen geeft, dan zij dat zo.

Wij konden met Alyssa altijd rustig op visite gaan of visite krijgen zonder dat dat problemen gaf. Alleen wanneer ze uit handen werd gegeven, dan raakte ze teveel geprikkeld, waardoor ze lang helemaal niet en later aan hooguit 1 persoon uit handen werd gegeven. Dit werd ons ook niet altijd in dank afgenomen. We zouden haar daar eenkennig mee maken of mensen konden geen band met haar opbouwen.

Dat we Yelina weinig uit handen geven heeft weer een andere oorzaak, visite komt vaak wanneer Yelina uit bed is en een flesje krijgt. Om spuugtaferelen te voorkomen blijft ze gewoon lekker bij papa of mama liggen.

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier ook naar de dokter geweest. Kleine is al 2 maanden snotverkouden en sinds gister onwijs aan het het hoesten. Hij heeft een inhalator gehad, en nu moet hij 3 pufjes per dag.. zo zielig..

Hoe is het met Rihanna Liesje?

en is er nog nieuws van Sam?

15. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Meiden,

Nou eindelijk weer bijgelezen.
    Ben 3 daagjes met mijn ouders en Isis op vakantie geweest. Was best leuk. Alleen Isis was behoorlijkuit haar doen door de verandering van omgeving. We zaten dus een beetje aan het huisje gekluisterd en hebben maar 1 wandeling gemaakt. Het was toch wel leuk hoor want opa en oma hebben erg van haar aanwezigheid genoten. Mijn moeder reageert de hele tijd zo emotioneel op haar (ze maakt ook steeds de fout om zichzelf mama te noemen in plaats van oma) Ik wordt daar een beetje kregelig van. Nu heeft ze dus even een overdosis Isispunten kunnen scoren haha :D . Ik denk ook dat mijn vader haar heeft aangesporken want ze bemoeide zich niet met ons als Isis overstuur was (daar wordt ik zo zenuwachtig van)

Sam wat rot voor jullie meid. Jullie zijn in mijn gedachten hoor. Hou vol op een dag komt het goed. Ik hoop maar dat dat snel is. Knuf

Liefs v Treintje

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Mag ik iets heel leuks vertellen !

Mijn vriendin heeft vandaag HET telefoontje van wereldkinderen gehad.
    Jullie kunnen er natuurlijk niets mee, maar ik moest het echt even kwijt.
    Ik leerde haar kennen in 2001. Zij was toen al bezig met IVF, dus je wilt niet weten hoelang ze toen al met de kinderwens bezig was. En dan nu, eindelijk, na al die jaren, HET telefoontje... een zoon...

Wat een emotioneel moment zeg. Ik zit helemaal te trillen!

17. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ach gossie wat sneu. Maar goed, als het verlichting geeft dan is het wel fijn natuurlijk.

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    er heerst van alles dus ik denk dat hij gewoon een griepje ofzo onder de leden heeft. Wij eten dan ook minder dan normaal dus is het logisch dat hij minder drinkt. Hou wel in de gaten dat hij genoeg drinkt, want baby's kunnen binnen 1 dag uitdrogen. Maar vraag me nu even niet wat 'genoeg is' .\

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ach gossie. Hoe is het nu?
    De reactie op de prikken moet in principe met 48 uur over zijn.
    Sterkte!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier is Sam :D
    Luna wat geweldig :D !
    Sam is goed opgeknapt. Met Jildou gaat het ook goed. Ze slaapt nu tenminste weer overdag. Vannacht wel onrusitg. Maar dat is niet gek als om half 12 je infuus nog eens opnieuw wordt geprikt.. Tot 2 uur heeft ze bij mij in bed geslapen. Toen voeding en daarna troosteloos. Om uur of 4 is ze ingebakerd en toen tot 7 uur geslapen en heb haar toen gewekt ivm de medicijnen en het schema.
    Ff vraagje wat voor inbakerdoek gebruiken jullie?

X Sam.

Deel Deze Pagina