ik zal ook zeker niet zeggen dat de creche niet goed is hoor alleen heb ik er voor mezelf niet zo'n gevoel bij ben altijd bang dat ze aandacht tekort komen of te weinig slapen
Zo even alles bijgelezen sam die Jildou van jullie laat je ook telkens weer sxchrikken he. Ze is wel een grapjurk. Maar ik ben echt blij dat er niets aan de hand is en dat ze weer de oude is. En yes ze is nog steeds medicijnvrij. Ischa vervelend dat je niet lekker in je vel zit. Ik zou jezelf idd lekker even de rust geven en het werk even laten voor wat het is. Rebbel gefeliciteerd met je 20 weken en succes met de echo, maar dat zal allemaal wel loslopen. Pippo ook heel veel succes voor jou, hopelijk krijg je een mooi kloppend hartje te zien. Heel veel geluk. Liesje de ja voor een tweede komt steeds dichterbij volgens mij is het nog maar een kwestie van weekjes en dat je dan definief kunt zeggen we gaan ervoor. Verder ben je al weer beter? Jenny nog gefeliciteerd met de 1111 verjaardag van Jaron leuke foto met die lekkere soesjes. Toch ook fijn dat jullie wens vervult is. Zwanger zijn is mooi en de kindjes ook, maar als het gevoel zegt het is genoeg dan is het goed. Lindada ook gefeliciteerd met het proberen voor een tweede. Natas ik heb het niet helemaal gevolgd, maar jij wil voor de tweede gaan en je man niet? Dan dikke knuffel. Ik hoop dat ik nu niemand ben vergeten. Leuk nieuwtje Bas kan high-five doen. Buikrollen nog steeds geen zin in. xxx Joyce
hihi wat leuk dat Bas een high five kan! Als je ergens geen goed gevoel bij hebt moet je het niet doen.. Wij hebben niet de optie om de kleine bij opa en oma te brengen maar als we het wel zouden hebben zou ik het zelf niet meer dan een dag in de week willen.. waarom? omdat ik het zelf niet prettig vind om andere mensen te "verplichten".. omdat ik zelf niet wil dat zij ons kind te veel "opvoeden" en de relaties onderling daardoor verstoord kunnen raken en omdat ik wil dat mijn kleintje goed leert spelen/ delen met andere kindjes etc.. Zo heeft ieder zn eigen ding en dat is maar goed ook!
Dat gevoel heb ik ook hoor Bruidje !! Hier vind ik 1 dag schoonouders en eventueel 1 dag ouders wel genoeg !!
tja gelukkig iedereen zijn eigen keuze....het liefste was ik er zelf meer bij maar ja dat is nou eenmaal niet zo.... maar we hebben duidelijke afspraken over wat wel en wat ze niet mag
maar ja de oppas lijkt voor mannetje nu dus het grootste obstakel want hij wil eigenlijk alleen maar opa en oma
Ik vind dat persoonlijk een foute redenering van hem. Het wel of niet krijgen van een kind kun je daar niet aan ophangen. Als jouw of zijn ouders het niet meer zien zitten (wat ik me voor kan stellen want het is retedruk voor die mensen) moet je toch ook voor andere opvang zorgen..
Vind ik ook Bruidje hoor!! Snap jou ook wel hoor Liesje, maar goed, weet niet hoe oud jullie ouders zijn? Het is omdat mijn moeder fulltime werkt, maar ze zou graag oppassen, maar financieel is het voor hun gewoon niet mogelijk, omdat mn vader veel thuis is door hartaanval. Maar mijn moeder is nog maar 48 en mijn vader is 55. Kor zn ouders zijn 55 en 58. Ja hoor, Jildou heeft wat nieuws uitgevonden. Is zo leuk om je brood op de grond te gooien, want dan komen de honden he !! Grrrr!! De honden zitten nu ff in de gang !!
Ik kreeg net een sms dat ze er rond half 2 zou zijn met niet zo goed nieuws vreesde ze.. Ik dacht dat ze kwart voor 2 een afspraak zou hebben, maar kan ik me in vergissen.. Dus weet ff niet wat dit smsje precies betekent !! Ff afwachten nog!
Ja dat denk ik als ik haar smsje zo lees.. Maar ik dacht dat ze kwart voor 2 bij gyn moest zijn..maar dat zal ik wel verkeerd hebben gedacht !!