Het is inderdaad alleen maar goed rebbel dat ze je goed in de gaten houden. En fyn dat beebje deze keer niet eigenwys was
Ik weet niet of ik overspannen ben. 9 jaar geleden ben ik 1 jaar depressief geweest en dit voelt toch anders. Nu kan ik me bv wel erg gelukkig voelen wat lucas en myn vriend betreft. Maar als het over werk gaat voel ik me niet gewaardeerd en serieus genomen. Ik kyk wel wat de huisarts vrydag zegt.
Hihi dames, lees dit even Ik is trots !! Bv en weer zwanger worden. Ja idd Ischa, goedzo.. Van mij krijg je iig een dikke knuffel!!
net mijn bazin gebeld en ik moest me helemaal niet druk maken en maandag gewoon naar het zkh gaan zei ze! ze begreep het helemaal en vond het belangrijk gezien mijn verleden met milan dat ik daar gewoon naar toe kan als het nodig is en gewoon onder werktijd. ze vond het al goed dat ik probeer het altijd buiten werktijd te plannen, dat doet ook niet iedereen zei ze. en ik moest op tijd gaan zodat ik niet hoefde te haasten! @ischa: dikke knuffel meid!!
Oh Pippo wat erg voor je. Ik hoop dat het goed komt, zoals Sam zegt is de kans idd groot dat het niet goed is maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ischa nou iig fijn dat je met de arboarts kunt gaan praten. Ik hoop dat je gauw weer lekker in je vel zit. Rebbel gefeliciteerd. Fijn dat je werk meewerkt. Oh ja nog vergeten te zeggen Bas vind kiekeboe ook zo geweldig. Ben helemaal trots op hem. xxx
Och wat een oplichterij weer! Ik kan hier echt pissed om worden. Zo smerig hoe ze dat aanpakken. tegen mij zeiden ze: u heeft een mobiele telefoon gewonnen. Van harte. en omdat u het gewonnen heeft krijgt u het abbonement voor d ehelft van het geld. Dat is mooi of niet mevrouw. Zal ik het meteen in orde maken? Uh nee, ik heb al een telefoon, ik hoef geen abbonement en is het niet zo dat een telefoon bij een abbonement doorgaans altijd al gratis is? Ze snapte niet dat ik het afsloeg en idd ik was de eerste prijswinnaar die de prijs afsloeg. Ja dat zal.NOT
Ach gossie, nee toch! Oh dit ziet er idd slecht uit. Damn! We hebben potdikkie genoeg meegemaakt en dan komt dit er ook nog overheen. Een hele dikke knuffel voor pippo. He gastie...
hier 1 dag creche, 1 dag papa en de rest werk ik in het weekend of in de avond (werk 3 dagen en man dus 4 dagen)
Laat het allemaal even op je inwerken. de baby gaat natuurlijk voor alles, dat weet je zelf ook wel. Het is gewoon weer de confrontatie dat je het niet in eigen handen hebt, maar dat je het moet overlaten aan de artsen en de natuur. En dat is soms knap lastig. Dus overdenk het allemaal nog een keer, slaap nog een nachtje en wellicht zie je het morgen alweer anders.
Overspannen is natuurlijk iets anders dan een depressie. Weet je, werk, gezin, gezondheid zijn echt drie grote pijlers in het leven van een moeder. Als 1 van die dingen niet lekker loopt, loopt het vaak alle drie in de soep. Ik begreep dat je op je werk je ook niet lekker voelt. Dan kan ik me voorstellen dat enorm door gaat spelen en dat je er op een gegeven moment letterlijk ziek van wordt. Sterkte en succes bij de h.a. en bij de arbo arts!
Jenny, he die had ik deze week ook !! Over die mobiele telefoon.. Ik zei heb al een abonnement, dus beetje onnodig !
shit zeg!!! dit had ik even gemist... wat erg. ze was al zo bang dat het niet goed zat en ik maar met mn positiviteit tegen haar zeggen dat het wel goed zou komen.
blaasontsteking is nog niet helemaal over trouwens, ze belde nog. vrijdag belt ze terug omdat ze het kweekje af wil wachten en aders nog een kuurtje. @jenny: dank je meid.
Mijn neef had hetzelfde, zijn schoonouders paste op, twee kids geen probleem, maar op een gegeven moment toch niet meer willen oppassen, omdat schoonouders ouder worden en de kinderen steeds meer aandacht nodig hadden. Ze konden het gewoon niet meer.