Hoi Meiden, Ik heb een kloppend hartje gezien!!! Het is wel 5 dagen kleiner dan zou moeten en ik heb nog steeds bloedverlies dus het blijft even spannend maar vooralsnog is er leven! Pfffff, wat is dit toch zenuwslopend. Nu morgen een afspraak bij de VK maken en dan wachten tot ik weer mag loeren Xxx v Treintje
Ach Pippo, wat spannend, ik houd mijn vingers voor je gekruist, dikke knuffel Treintje gelukkig toch een goede echo, hopelijk blijft het nu rustig Rebbel, gefeli met je 20 weken, ik hoop dat je komende minimaal 17 weken rustig blijven, sterkte met Milan en op naar goed nieuws... Sam wat een schrik! Gelukkig dat het nu beter gaat, maar ik snap dat jullie helemaal stuk zaten. Ischa kop op! Gelukkig kun je thuis wel genieten, hopelijk komt je werk ook goed. Liesje, waarom is je man zo pro opa en oma? Misschien als je die zorg bij hem kan wegnemen dat het jullie wat verder brengt? Hier helpt het enorm dat Tom in een kleinschalige opvang zit waar hij echt heel lief een vast vriendinnetje heeft, als ze elkaar zien beginnen ze helemaal te lachen! Jenny leuke foto!!! Natas, helaas ben je niet helemaal alleen... Hier worden steeds meer argumenten op tafel gelegd om het bij 1 te houden... Verder weet ik het niet, tot later, nachtdienst elende...
Mariss, en jij wilt wel graag een tweede? Aaah Mone, jammer !!! Maar idd, op naar de volgende ronde dan maar he !!
Ja Sam en op dit moment kan ik door wat praktische bezwaren wel nu even daar vrede mee hebben, maar of dat over een (half) jaar nog zo is...
Ja kan ik me helemaal voorstellen Mariss!! Hopelijk heeft hij dan tegen die tijd weer andere ideeën !!
@treintje: wat goed!!! @pipo: knuffel meid! zo sneu he!! hier dus ook nog een mannetje die echt niet lekker is! hij heeft vandaag bij oma een paar keer overgegeven en diarree gehad. steeds als hij iets eet komt het eruit. ik was er net zelf toen het gebeurde en het kwam door zijn mond en neus tegelijk, helemaal in paniek dus... maar als het er dan uit is heeft hij weer praatjes voor 10! en goede zin, hij heeft ook geen koorts. ik hoop dat het t weekend over is, want zijn vriendje word 1 jaar! ik ben ook echt kapot na zon nachtje en een dag werken, dus ik kruip er vroeg in. tot morgen meiden!
Aaah arme Milan !! Beterschap kerel. Klinkt wel als buikgriep!! Trusten meis!! Ik ga er ook vroeg in!
Tja... Sam het heeft 3 jaar geduurd voor meneer over nr 1 uit was dus mijn eieren zijn vast van de leg tegen de tijd dat dit tot een ommekeer komt... Ik heb de hoop niet helemaal opgegeven, maar...
Oh Sam, wat zul je geschrokken zijn! Man oh man, wat een toestand, eerst zo bang en alleen en dan al die toestanden met de ambulance naar Groningen. Phoe, godzijdank was er niets aan de hand! Ik krijg het er plaatsvervangend warm van. Liesje, ik dacht dat jouw man had gezegd wel een 2de te willen maar dat hij nog niet wist wanneer? Of heeft hij dat weer terug gedraaid? Joh, ik meende echt een keer gelezen te hebben dat hij wel wilde. Was blij voor je..... ik wordt dement geloof ik. Sorry! Is zijn argument van oppas niet een beetje een vlucht? En Mariss, van jou wist ik helemaal niet dat mannetje bezwaren opwerpt (hemel, lees ik zo slecht?). Verdarrie meid, wat ik nu voel gun ik niemand en al zeker niet iemand van ons clubje. Wat zijn zijn bezwaren (als je dat wilt vertellen)? Goed plan Jenny, een groepje voor nooit meer zwanger Maar zonder gekheid, ik heb er echt heel veel last van en ik krijg het in m'n kop maar niet weg. Ik droom van bevallingen, vannacht heb ik een jongetje gekregen. Ik jank erom, ik denk er elke dag wel aan, en ik vind het zó erg voor Danique. Ik wou dat ik weer wat grip op mezelf kreeg. Je zocht een update lees ik : verder gaat hier alles helemaal goed. Danique gaat als een trein en ze is super genieten. Ze begint nu echt te lopen aan de hand, niet meer dat gewiebel op de teentjes. Ze groeit als kool, brabbelt ons de oren van het hoofd, haar geschater is zeer aanstekelijk, ze 'praat' aan de telefoon, de vormpjes gingen vandaag zowaar goed in de vormenstoof, ze gaat heerlijk op de creche, ze heeft 3 kiesjes, ze kan heerlijk spelen, ze drinkt nog 3x BV, water drinken uit een bekertje gaat al heel goed, etc. Ze eet alleen op dit moment 's avonds slecht, verder alles ok. Met mijn moeder en stiefvader gaat het niet zo goed, dus daar wel zorgen om. @ Allemaal : thnx voor de lieve knuffels! Het gaat hier idd veel over het krijgen van een volgend kindje. Dat is niet erg, is in dit topic heel logisch en ik ben blij voor iedereen, maar ik merk dat ik wel elke keer een drempel over moet. Maar goed, c'est la vie. Gewoon erover door blijven praten hoor meiden, zoiets moois hoeft niet 'verzwegen' te worden! Ischa, wat naar dat het zo slecht met je gaat meis. Hou je grens in de gaten, werken is leuk maar niet ten koste van alles. Dikke knuf! Och Mone, langs de snelweg staan met lekke band dan zouden bij mij de waterlanders ook hoog zitten. Gelukkig kwam de ANWB na dat telefoontje snel. Rebbel, feli met je 20 weken! Beterschap voor Milan, sneu voor je manneke. Och Pippo, ik lees over je echo...... ah meis, wat vind ik dit rot voor je. Ik duim voor je beepje! Godzijdank een goed echo bij Treintje! Ik kan me je ongerustheid helemaal voorstellen, toen ik met Danique bruinverlies had wist ik ook niet waar ik het zoeken moest. Ook voor jou duim ik. Hey Mone, wij hebben morgen de 1111