ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    vanacht bijna elke uur gezien, milan had steeds diarree waardoor ik echt alles moest verschonen en dan een uur later weer! :(

nou vanmorgen zijn de boterham en appelsap erin gebleven! en net een geprakt banaantje op. hij ligt nu een dutje te doen, hopelijk hebben we het ergste gehad! ik ga me maar aankleden, een dutje heeft geen zin meer, vanavond er maar lekker op tijd in! want heb vanmiddag een bespreking op mn werk.

liefs rebbel

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    rebbel, ik hoop ook voor Milan en voor jullie dat het ergste nu voorbij is en hij zich alleen maar beter gaat voelen

3. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    oh pippo wat erg een dikke knuf en lekker aan jezelf denken.
    natas ook dikke knuf, hoop dat je er toch vrede mee kan vinden als je man echt niet wil.
    treintje voor jou ook een onzekerheid zeg. kleintje houdt je maar goed vast

ik ben gisteren geopreerd en mag mijn kleine bas niet verzorgen en even geen bv geven ivm de wonden en pijnstillers. nu is mijn moeder de hele tijd hier
    heb wsel wat pijn, gaat de ene keer beter als de andere keer. nu even koorts meten want ik heb het toch warm

beterschap ook voor milan

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Joyce, beterschap en een dikke knuffel!

5. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Beterschap Joyce, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

Natas, hier een hele dikke knuffel nogmaals meid. Het moet echt niet leuk voor je zijn

Pippo, tuurlijk is het begrijpelijk als je even niet meer langs wilt komen. Het is allemaal een beetje teveel op het moment he. Heel veel sterkte lieverd.

Rebbel, beterschap voor Milan. Ellende dat spugen en diarrhee. Arm mannetje

Xxx Treintje

6. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Lieve Pippo, ik snap heel erg goed dat je nu even niet hier komt. Maar ik wil je wel een hele dikke knuffel geven.

joyce heel veel beterschap meid

Rebbel heel veel beterschap voor Milan, ik hoop dat hij snel beter is.

Ik kom net van de huisarts vandaan. En hij heeft de diagnose burn-out vastgesteld :(. Ik heb medicijnen meegekregen om mij wat rustiger te krijgen. Mijn bloeddruk was boven verwachting wel goed. En heb meteen bloed moeten laten prikken op prolactine en hb en b12 enz. Kan over 5 werkdagen bellen voor de uitslag. Vind het nu wel erg moeilijk om mijn baas hiermee te confronteren en durf hem eerlijk gezegt ook niet zo goed te bellen. Heb hem sinds dinsdagmiddag niet meer gesproken. Ik ga weer even terug naar mijn bedje.

7. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    dank jullie wel voor de beterschap.
    ischa kan de bedrijfsarts niet met je baas bellen? en anders zou ik het wel melden bij de bedrijfsarts dat je het er erg moeilijk meehebt en dan kan die je misschien helpen succes en sterkte

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Beterschap joyce!wat ben je snel thuis zeg.mn vader heeft langer in zkh gelegen.
    pippo dikke knuffel.ik sms je even.

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    IScha.dikke knuffel.ik reageer thuis even meer vanmiddag.

10. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ach Pippo.... Dikke knuffel meid....

Ischa vervelend om te horen, maar goed dat er nu wel iets gaat veranderen toch? Schakel lekker je bedrijfsarts maar in als buffer als je het te lastig vind ( of laat je man bellen)

Joyce beterschap!

Natas je hebt gelijk hoor, maar irreëele angst kan ik niets mee en uit ervaring weet ik dat tijd soms meer doet voor hem dan er over te spreken... puur onzekerheid of hij het wel goed doet denk ik. Maar ik ben het helemaal met je eens dat twee of meer winst is en geen vermindering van aandacht

11. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    he sam na hoeveel dagen/weken was je vader hersteld?

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hersteld volgens mij een week of 2. Maar mocht nog niet tillen etc..
    Uit het zkh volgens mij na 3 dagen.

13. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    na die twee weken ook nog niet tillen? ik moet ook minimaal 2 weken thuis blijven moet de 24ste weer op controle. ben benieuwd

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hij mocht pas na 6 weken weer tillen!

Pfff wat een middag weer. Het zit hier ook weer mee :( Ik kom thuis loopt Kyra mank. Heb degene gebeld die ze altijd even meeneemt als ik werk en ze was ineens begonnen te janken en wilde niet meer lopen. Ze liep echt op 3 poten :( .. Wat er was, wist ze ook niet. (klinkt nu wat zo van, dom mens, maar zo bedoel ik het niet hoor :D , ze is heel lief namelijk ;) ) Nu ben ik net bij de dierenarts geweest en heeft ze verrekte kniebanden zoals het nu lijkt. 2 /3 weken rust en dan hopelijk over en anders weer komen en foto's..

Nog wel even iets leuks.. Jullie raden nooit wie mij net belde :D !! De verloskundige.. Ik zo, ben nog niet zwanger hoor :p HAHA... ;) Neej ze had van de ha (die samen met haar de praktijk verloskunde ook doet) dat Jil weer naar het zkh moest maandag. Ze wilde even weten hoe het afgelopen was, ook namens de ha. Wel erg lief weer ;) !! Na afloop zei ik: Nou hopelijk gauw tot ziens ;) Ze zei, ja maar eerst de eerst verjaardag van je kleine meid.. Ja zo snel kan ik ook niet hoor :p !! HAHA !!

15. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemiddag allemaal!

Hier weer een halve dag cursus achter de rug.. pff.. ben helemaal sufgeluld.. Rens was vanochtend weer zo achterlijk vroeg wakker, half 6... dus ben redelijk gaar..

Ischa wat balen meid, heel veel sterkte!

Joyce, beterschap!!

Rebbel, wat zielig voor je mannetje.. hopenlijk knapt hij heeeel snel op..

Pippo, hele hele dikke knuffel voor jou.. vind het zo erg voor je..

Sam, wat een toffe vk heb jij! Hopenlijk zit je er weer gauw.. haha..

16. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    ach gossie, wat zielig voor Kyra.. zie het nu pas.. lees hier even snel met een half oog..

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI geeft niet Bruidje. Ja echt supermens :D !!! Nou wie weet over een paar weekjes.. Volgens Kor ben ik dit jaar nog wel weer zwanger, nou zijn voorgevoel klopt vaak :p !!

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Dat zou mooi zijn hihi

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dacht ik :D !!

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Zo dames, kom ook weer even kijken.

Pippo sterkte meid, en natuurlijk begrijpen we het!

Rebbel, beterschap voor Milan

Joyce, stomme vraag misschien maar.. waar ben je aan geopereerd? In ieder geval een spoedig herstel gewenst.

Sam, leuke vk! en wat zielig voor Kyra, maar ze is er sneller boven op als ik ;)

Ischa, ook jij beterschap! En maak je niet te druk om je baas, jij gaat nu voor! En schakel idd gewoon de bedrijfsarts in, daar zijn ze voor!

Ik ben helemaal gaar, heb m'n uren in zitten vullen, heb deze week 43 uur gewerkt en dan ook nog alleen met Pieter sinds dinsdag....echt diep respect voor de alleenstaande moeders!

Deel Deze Pagina