ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Jenny, goed geheugen zeg!

Liesje, wat rot dat je je nog niet goed voelt. Goed uitzieken hoor. Een werkgever die zo met je omgaat maakt het er niet beter op.

Wat een verhaal van je mannetje. Ik heb het idee dat hij echt een beetje een uitvlucht zoekt. Een huis kan je ook later kopen als de recessie voorbij is. Nou je en anders maar nu een neiuw huis zoeken toch;)

Rebbel, ook beterschap voor iedereen en jezelf:)

Pippo, hoe gaat het. Trek je het nog? Ik hoop zo op het allerbeste voor je.

Hier gaat het redelijk. Ik heb het hele weekend af en aan bloed gezien, maar nog steeds heel weinig en bruin (sorry) en nu is het al een tijdje weg. Ik hoop mar dat het stopt en dat ik 1 okt weer een mooi hartje zie kloppen

Ik hou jullie op de hoogte

Xxx Treintje

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend Treintje, maar het klinkt iig goed meis!!!

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    tja...mannen wat moet ik er nog van zeggen....
    misschien is het een uitvlucht maar misschien wil hij gewoon het volgende huis gekocht hebben voordat we het gezin gaan uitbreiden...kan hem niet helemaal ongelijk geven
    nou ja oppas voor een 2e is geregeld...nu het huis nog hihi

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    treintje ik hoop ook dat je gauw een mooi hartje ziet...en dat je bloedverlies stopt

ik moet ook maar steeds aan pippo denken...bah wat een onzekerheden allemaal

dikke knuffel voor jullie!

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Liesje ik vind het nog best positief hoor hoe je man er nu mee omgaat. Een paar maanden geleden was de deur nog dicht en nu staat hij toch al wel op een kier. Ik merk uit je berichtjes dat hij heel erg aan het idee moet wennen en daar vertrouwd mee moet raken. Hoop doet dus echt leven in dit geval.
    Jij moet er nog wel een portie geduld bij hebben, maar ik kan wel positief zijn over deze ontwikkelingen.

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik ben er ook zeker wel positief over en zeker omdat hij gisteren heel stellig ineens zei van ik wil toch wel heel graag een tweede erbij

maar ja dan komt daarna gelijk de maar.....

7. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He allemaal!

Liesje nou ja mooi dat hij het zeker wil, anderzijds gaat het zo nog wel lang duren.. Het belangrijkste is dat jullie er samen een weg in vinden..

Hier heftig ochtendje achter de rug.. kleine man heeft buisjes gekregen en neusamandelen geknipt.. het arme ventje ligt nu lekker te slapen thuis dus hopenlijk knapt hij snel op!

8. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Sam wat een leuke foto! Grappig ik dacht een beetje hetzelfde bij jouw opmerking over Liesjes hubbie.. vindt het ook jammer voor haar dat de beslissing vooral bij hem ligt..

9. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    ik ga morgen weer proberen om bv te geven. ik den dat hyet geen probleem is om weer te beginnen a;s bas maar kan eten. hij eet alles als het aan hem ligt. hij was vandaag 62cm en 6865gram dus hij is wat lichter geworden, zal wel aan de fv liggen. 2 prikjes weer gehad

Liesje er komt toch wta licht in de duisternis.

treintje we duimen voor je, lijkt me niets die onzekerheid.

oh bruidje dikke knuf voor jou dat is maar sneu voor je kleintje

jenny beterschap met je kies.

xxx Joyce

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zoo, ff honden uitgelaten en ff snel naar hema geweest en getankt. Wist niet dat er zulke kleine riempjes bestonden. Jil heeft namelijk geen kont en geen broek blijft hangen :p !! Hoorde van vriendin vanochtend dat ze bij de hema wel waren en ja hoor :D !!

Bruidje, agossie, kleine vriend. Maar hij heeft het maar weer gehad. Was ff vergeten dat dat vandaag zou!! Beterschap met hem!! Knuffel!! Kon jij je wat staande houden?

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Morgen maar gauw weer aan de echte melk Bas ;) !! Wordt je grote jongen van he :D !!

Bruidje: Ja ik vind dat hij wel veel te zeggen heeft. Snap dat hij er ook aan toe moet zijn, maar nu weer een andere voorwaarde. Maar goed, hij wil iig wel nr 2 :D !! Ik had heel anders gereageerd als ik Liesje was, maar dat komt ook omdat ik heel anders ben denk ik :p !! Wat je zegt, hier was het dan een compromis geworden.. Maar wie weet Liesje, wij zouden ook pas volgend jaar voor nr2 en zie nu ;) !!

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zo, we zijn weer terug van weggeweest. We hebben het heerlijk gehad in Drenthe, de meisjes hebben genoten, veel gezwommen en in de speeltuin (binnen en buiten) gespeeld, dagje Noorder Dierenpark in Emmen, dagje Kabouterland en toen was het al weer tijd om naar huis te gaan.

Yelina is alleen helaas gevallen waarbij een hoekje van 1 van haar boventanden is afgebroken. Dus dat wordt voor de zekerheid even een tandartsbezoekje met haar. Weet het niet zeker, maar ik denk wel dat ze er met eten wat last van heeft.

Volgend jaar toch maar wat langer dan een weekje. Zo'n week vliegt toch weer voorbij en de dagen van aankomst en vertrek ben je toch voornamelijk bezig met uit- en inpakken en hond wegbrengen en halen naar en van pension. Maar goed, da's voor de volgende keer.

Las dat het voor Pippo nog erg onzeker is allemaal, Treintje zit ook nog even in spanning tot 1 oktober. Naar hoor, al dat bloedverlies. Hoop echt voor jullie beiden dat het allemaal nog helemaal in orde is met ieniemini pippo en treintje en dat jullie snel zekerheid hebben.

Natas, lieve Natas, ik weet zo goed hoe je je voelt. Ben er zelf ook doorheen gegaan. Inmiddels lukt het aardig om het een plekje te geven en ik hoop echt dat dat jou ook gaat lukken.
    Is het wel een bespreekbaar onderwerp tussen jullie, ook al denken jullie er beiden anders over?

* Las nog dat Bas geopereerd was en dat ze herstellende is van de operatie,
    * Rebbel, Milan en Rebbelman hadden allemaal buikgriep, hopelijk zijn jullie inmiddels allemaal weer opgeknapt
    * Liesje is ook niet helemaal hersteld, maar heeft wel weer wat meer hoop op een tweede gekregen. Nou Liesje, snel het huis te koop zetten en wat nieuws terugkopen zodat jullie snel aan de babyklus kunnen.
    * Jenny heeft kiesproblemen. Tandarts bezoek is denk ik niemands hobby, maar helaas hoort het er wel bij.
    * Rens heeft buisjes en z'n amandelen zijn geknipt. Hoop dat hij snel opknapt en niet meer steeds oorproblemen heeft en verkouden is.

@ Jenny, qua vermoeidheid mag ik hier de laatste tijd niet klagen en dat doe ik ook zeker niet. De laatste tijd voel ik me eigenlijk best wel relatief goed. Als ik maar alles doseer en niet alles op 1 dag wil doen dan gaat het best aardig. Gelukkig maar. Ik dacht laatst toen ik met de meisjes op pad was op de bakfiets, goh, ik lijk wel een 'normale' moeder die gewoon lekker met de kindertjes aan het fietsen is en ook weer steeds meer met de meisjes kan doen. En dat voelde heel goed moet ik zeggen.

Ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben, mijn geheugen is helaas niet zo goed als dat van Jenny :D

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

sorry geen puf om verder te lezen en te reageren..
    ik lees net bij de januari 2010 mama's dat er een kindje is geboren met 22 weken, zij had ook kans op een vroeggeboorte en is daar al een dochtertje aan verloren... zo erg! :(

en ik ben op controle geweest vanmiddag en ga morgen weer werken. maar ben niet zo blij terug gekomen van de controle want het blijkt dat ik een 'heavy carrier'ben van de groep streptokokken B bacterie. waar mijn kindje dus door de bevalling ziek van kan worden. de kans is niet groot, maar als het ziek wordt, kan het ook ernstig zijn. nou gaan ze mij dus uit voorzorg antibiotica geven net voor ik ga bevallen en zo word volgens de gyn de kans heel erg klein dat ons kindje er ziek van word. dus dat hoop ik dan maar. een kindje heeft verhoogde kans om ziek te worden als je de bacterie hebt en een blaasontsteking doormaakt tijdens de zwangerschap en als het kindje te vroeg geboren wordt!! ik vind het dus maar eng... :( ik heb een folder meegekregen van het zkh en als je daar in leest hoe en wat als een kindje wel ziek wordt, maakt dat je niet echt vrolijk!
    ons kindje moet iig 2 dagen in het zkh blijven ter observatie, ook al wordt het op tijd geboren. volgens de gyn is de kans klein dat ons beepje er ziek van word, maar ik baal er gewoon van dat het nooit eens normaal kan in mijn zwangerschap!!! :(

sorry meiden, maar moet het even kwijt.
    mijn handen jeuken om op internet te gaan zoeken, maar ik heb moeten beloven aan mannetje dat ik dat niet doe, want dan lees ik waarschijnlijk toch alleen maar enge dingen.

liefs rebbel

14. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Oh rebbel wat erg voor je. Ik hoop dat je zelf toch weer een beetje de rust kan terugvinden, want dat is beter voor je kindje. Heel veel succes. Doe in iig rustig aan des te beter groeit je kindje.

Dombo zo te horen een fijne vakantie gehad, alleen vervelend dat je kleine een stuk van d'r tandje is verloren.

xxx joyce

xxx Joyce

15. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Hè Jenny sterkte bij de tandarts! Rottige dingen die tanden als ze niet doen wat ze horen te doen (stilzitten en mooi zijn)

Sam schattig hoor, ik hoop dat ze snel iets leuks met je kan gaan uitzoeken voor haar brusje!

Rebbel vervelend nieuws, maar gelukkig weten ze het nu en kunnen ze voorzorgsmaatregelen nemen om je kleintje te beschermen. Oef 22 weken en dan ook nog voor een tweede keer, hoeveel kan een mens verdragen?

Treintje, ik hoop dat het rustig blijft en je een mooie echo gaat krijgen!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Rebbel: pff nou idd zeg, jij mag ook nooit eens even genieten! Maar idd wat betreft die streptokokken en ab is de kans klein dat de uk ziek wordt, maar wat je zegt, je wilt nu ook wel eens een gewone zw.schap!! HEeeeeeele dikke knuffel voor jou!!

Dombo: Fijn dat het zo goed met je gaat en lekker genoten van de vakantie!! TOppie :D !!

JAAAAH en ik heb weer op het paard gezeten. Net 4 weken onder het zadel en ze was SUPER lief :D !!! Toppie :D Woensdagmiddag weer ;) !!

17. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Lekker Sam, paardrijden. haha ik vraag me af of ik het nog kan na mijn bevalling. is alweer lang geleden.

Bruidje, veel beterschap voor Rens. De arme knul. Ik hoop dat hij snel opknapt.

Inez, wat fijn dat het best goed gaat met je vermoeidheid.

Jeetje Rebbel, dat is inderdaad een domper zeg. Wel goed dat ze het nu weten dan kunnen ze het voor zijn. Ik kan me voorstellen dat je wel even genoeg op je bordje hebt gehad.

Xxx van Treintje

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Was het voor mij ook dat ik echt gereden heb, en helemaal op zo'n jong paard :D !! Maar goed, was helemaal toppie :D !!

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, heerlijk, weer lekker gereden. Ben benieuwd of ik dat ook ooit nog weer ga doen. Is voor mij al weer ruim 4 jaar geleden dat ik ben gestopt.

Rebbel, ik kan me goed indenken dat je niet echt vrolijk terugkwam uit het ziekenhuis. Probeer je inderdaad maar te houden aan je belofte aan je mannetje om niet te gaan speuren op internet. Daar kom je helaas meestal alleen de nare verhalen tegen en nooit de verhalen waar het verder zonder problemen is gegaan.

Schrikken inderdaad, dat er al een mama is bevallen met 22 weken.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Als je de kans krijgt, moet je het zeker weer gaan doen hoor Dombo! Is echt heerlijk!!! Al weet ik nog niet hoe ik het straks ga doen als nr 2 er is.. Maar ach.. dat zien we dan wel weer :p !! Voor nu is het geweldig :D

Deel Deze Pagina